Telecom News - למה נציבות שירות המדינה ומשרד התקשורת "עשו צחוק" מהשר איוב קרא?

למה נציבות שירות המדינה ומשרד התקשורת "עשו צחוק" מהשר איוב קרא?

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> למה נציבות שירות המדינה ומשרד התקשורת "עשו צחוק" מהשר איוב קרא?
בגלל רצון להסתיר פאשלה (שהחלה בסיפורי "הפרשה הסודית"), נציבות שירות המדינה ומשרד התקשורת העדיפו לעשות צחוק מהשר איוב קרא ולהציג אותו כמי שאינו בקי מיהם בעלי התפקידים הבכירים אצלו במשרד ושהוא טעה במכתבו לוועדת הכלכלה של הכנסת. זאת, במקום לדווח את האמת (שהשר לא טעה). 
מאת: אבי וייס, 12.8.17, 18:46נתי שוברט

בלעדי: אנו "מרימים כאן (בפעם המי יודע כמה) את המסך" מעל מנגנון הטיוח, הספינים והסתרת האמת, שעדיין קיים ונושם, בין נציבות שירות המדינה ומשרד התקשורת.

לעיתים, יש למנגנון הזה פאשלות ענקיות, דוגמת הפרת צו של בית משפט (כפי שחשפנו כאן) בעניינה של עוזרת המנכ"ל (עדי קאהן גונן), ולפעמים אלה סיפורים משעשעים, שמציגים את המעורבים בהם, באור טרגי-קומדי, כמו שנחשוף כאן.

הסיפור נוגע הפעם לפרשה מאוד מוזרה, שחשפנו בשבוע שעבר תחת הכותרת: "שר התקשורת איוב קרא טעה, כי הוא (כנראה) לא מכיר את צמרת המשרד".

במוקד הסיפור (למי שפספס), מצוי מכתבו של השר איוב קרא ליו"ר ועדת הכלכלה של הכנסת (ח"כ איתן כבל), בעניין "הרפורמה" בייבוא מכשירי סלולר מחודשים, כשבלוח התפוצה של המכתב שלו, השר חשף (כנראה בתמימות, כי הוא עוד חדש בתפקיד), סוד ידוע לכל מי שקצת בקי בנעשה בתוככי משרד התקשורת, שבמשרד התקשורת יש שני בעלי תפקידים בכירים ביותר, שעושים (לכאורה) את אותו תפקיד בדיוק: 
נתי שוברט 
(בתמונה למעלה משמאל) וגדעון שטריגדעון שטריתת (בתמונה משמאל)שניהם ממונים על רישוי ספקטרום [שזה תדרים] (במשרד התקשורת).

שניהם מקבלים תנאים ושכר של בכירים ביותר בהיררכיה של שירות המדינה, כדי לעשות את אותה עבודה, ב"עצימת עין" של כל המעורבים בשערורייה המאוד מוזרה הזו.

את מה שחתם עליו השר איוב קרא אפשר לראות כאן:

מכתב שר התקשורת

תגובת נציבות שירות המדינה הובאה במאמר הקודם ובמרכזה עלו כמה חידושים מרתקים:
  • נתי שוברט הוא בכלל לא סמנכ"ל בכיר. הוא ירד בשתי דרגות לסגן מנהל אגף.
  • נתי שוברט הוא בכלל לא סמנכ"ל בכיר לספקטרום ורישוי תדרים, אלא סגן מנהל מינהל הנדסה (ספקטרום) ובכלל הוא לא עוסק בהליכי רישוי כלשהם של ציוד אלחוטי או סלולרי. הוא עוסק רק ברישוי ספקטרום, שזה דבר אחר לגמרי. הוא "מומחה תוכן" במשרד התקשורת בנוגע לספקטרום התדרים ואחראי על נושא רישוי התדרים (ולא רישוי של ציוד).
  • מי שעוסק ברישוי של ציוד אלחוטי וסלולרי ושחרור מהמכס זה גדעון שטרית, ורק הוא עוסק בכך. אין שני בעלי תפקידים שעוסקים בנושא הזה. אין דבר כזה בכלל. הטענה שנטענה בשאלתי - אינה נכונה בכלל
  • .השר איוב קרא הוא זה שטעה [ציטוט]: "ככל הנראה נפלה טעות סופר בהעתקים, ששלח השר במכתבו המצורף. משרד התקשורת הונחה להקפיד שטעויות כאלה לא יישנו."
הפעם החלטתי להיחלץ להגנת שמו הטוב של שר התקשורת איוב קהשר איוב קרארא (בתמונה משמאל), שנטען שהוא לא יודע על מה הוא חותם.

נשאלת כאן השאלה: איך ייתכן, שהשר איוב קרא לא מכיר את השמות והתפקידים של הבכירים ביותר במשרד התקשורת?

כמה כבר בכירים יש במשרד התקשורת, שהשר מתבלבל בשמות ובתפקידים שלהם? (התשובה לשאלה הזו: ממש אין הרבה בכירים בצמרת משרד התקשורת, במיוחד אחרי תחילת "עונת החקירות ומעצרי הבית" המתוקשרת, וכישלון "תפירת המכרזים הבכירים" לעוזרת המנכ"ל. כך, שחלק מהתפקידים הבכירים ביותר (למעשה שלושה) טרם אוישו). 

לכן, כדי להזים את התגובה של נש"מ (שככל הנראה חוברה ביחד עם צמרת משרד התקשורת), שמאשימה (לכאורה) את השר איוב קרא במעין סניליות ואי הכרת האנשים הנמצאים ועובדים סביבו וכפופים אליו, פניתי ביום 5.8.17 להנהלת רשות המיסים (שהמכס הוא חלק ממנה), כדי לברר מי חותם כיום על אישורי ייבוא של ציוד אלחוט וסלולר. והנה שאלתי:

"לאור שאלה שהופנתה אלי אבקש לשאול: מי חתום על אישורי ייבוא של ציוד אלחוטי וציוד סלולרי לשחרור מהמכס (לרבות רישיונות סחר, אישורים המונפקים ע"י משרד התקשורת)?
על פי מיטב ידיעתי מדובר בנתי שוברט ובשאול כץ. האם הם אלה החתומים על האישורים, שהמכס מקבל מהיבואנים של ציוד אלחוט וסלולר.
האם זה המצב כיום?"

תגובת הנהלת רשות המיסים הייתה מהירה ביותר וקצרה (וגם ברורה להפליא):

"אכןכץ ושוברט הם החתומים".

לכן, חזרתי ופניתי ביום 6.8.17 לנציבות שירות המדינה ולהנהלת משרד התקשורת בשאלות הבאות:
"1
. לאחר פרסום התגובה של הנציבות המצויה כאן למטה, קיבלתי מספר טלפונים מיבואנים של ציוד אלחוטי, שטענו באזני, שהתשובה הזו שקרית מתחילתה עד סופה, משום שמאז 1.1.17 (המועד שכביכול אגף הספקטרום ורישוי תדרים פורק והתפצל ונתי שוברט עבר לתפקיד אחר כטענתכם [סגן מנהל מינהל הנדסה (ספקטרום)], ולאורך כל 8 החודשים, שעברו מאז אותו תאריך ועד עצם היום הזה, מי שמאשרים לכל היבואנים את אישורי הייבוא של ציוד אלחוטי וסלולרי הם נתי שוברט ושאול כץ (מנהל תחום רישוי אלחוטי) ולא חל שום שינוי ממה שהיה בשנים שעברו בתחום האישורים והרישוי ליבואנים ושחרור מהמכס. כלום לא השתנה.

יתרה מכך, היבואנים טענו באזני, שנתי שוברט חותם בכל החודשים שעברו מ-1.1.17 וגם היום על אישורי הייבוא בתואר: "סמנכ"ל בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים", בדיוק כמו שעשה כך בשנים שעברו, וזה נמשך כך עד היום ממש.

2. מכאן, הטענה, שנכתבה כאן בתגובתכם, שמי שעוסק באישורי ייבוא ושחרור מהמכס הוא גדעון שטרית, לטענת היבואנים, הם לא נתקלו בחתימה שלו בשום מסמך ולא ראו אותו מעולם ולא נפגשו מעולם עם אדם כזה ואין להם מושג מי זה.

3. לכן, גם הטענה שהשר איוב קרא טעה במסמך בחתימתו היא לא נכונה, כי השר כתב בדיוק את המצב שהיה במשרד התקשורת, נכון למועד חתימת המסמך על ידו (בשבוע שעבר), כלומר שנתי שוברט הוא סמנכ"ל בכיר ניהול ספקטרום ורישוי תדרים, כמו שמופיע במסמך שבחתימתו, וזו לא "טעות סופר" בכלל, כמו שנטען על ידכם בתשובתכם אלי.

4. לאור זאת, פניתי בפנייה רשמית לרשות המיסים, לבדוק מי חתום עד היום ובמיוחד בימים האחרונים על אישורי שחרור של ציוד אלחוטי וסלולרי מהמכס, ואושר לי, שמי שחתום על כל המסמכים הללו הם: נתי שוברט ושאול כץ. מצ"ב פנייתי לרשות המיסים ותגובתם המוסמכת מהיום.

יודגש שזה מצליב את מה שאמרו לי היבואנים, שרק הם [שוברט וכץ] חתומים על האישורים למכס ונתי שוברט חתום על כל האישורים (עד היום, כולל היום), כסמנכ"ל בכיר ספקטרום ורישוי תדרים.

5. לאור זאת, ולאור העובדה, שכל הטפסים, שיצאו ממשרד התקשורת דרך היבואנים למכס, מצויים בידי רשות המיסים ולא ניתן להעלים אותם, או לשנות את החתימה עליהם, עולה החשד, שמישהו הכשיל כאן את הנציבות, שסיפקה לי תשובה, שאין בה (לכאורה) מילה אחת של אמת.

6. אודה לבדיקתכם הדחופה של השערורייה החדשה הזו".

תגובת נציבות שירות המדינה הגיעה אלי ב-10.8.17 והרי היא כאן במלואה:
"אבי שלום,
 להלן תגובה לנושא הנדון;
משרד התקשורת מיישם בהדרגה מאז ינואר 2017 את השינוי המבני שאושר באגפי המשרד, אשר נוגע בין היתר לאגף ניהול הספקטרום ורישוי תדרים, ואגף הנדסה ורישוי (לשעבר). הביצוע המדורג נובע בין היתר בשל הצורך לאייש לפי כל הכללים את המשרות ובעלי התפקידים החדשים שהוגדרו במסגרת הארגון מחדש, תוך שמירה על המשך רציף של פעילות המשרד ומתן שירות לציבור.
 
בד בבד עם יישום השינוי, שכאמור מתבצע באופן מדורג, נבחנים היבטים שונים של אצילת סמכויות, סמכויות חתימה והרשאות למתן אישורים ורישיונות בהתאם לחקיקת התקשורת.
 
על מנת לא לעכב מתן אישורי סוג ורישיונות אחרים שעניינם ציוד אלחוטי, מר שוברט ממשיך לחתום ב"כובעו" הקודם כסמנכ"ל בכיר ניהול ספקטרום ומנהל אגף ניהול ספקטרום ורישוי תדרים וזאת עד לבחינה והסמכה מחדש (באם יהיה צורך) של הסמכויות השונות הנדרשים לשם מילוי תפקידיו".

כלומר: השר לא טעה. השר איוב קרא, בפעם הזאת - דייק. סתם עשו ממנו צחוק, בתגובת נש"מ הקודמת. 

היות ו"תפסתי" את השקר הזה בצורה די פשוטה (דרך רשות המיסים, שאישרה לי את מה שידעתי: שכלום לא השתנה מאז 1.1.17 בתחום אישורי הייבוא של ציוד אלחוטי וסלולרי במשרד התקשורת), והעסק הזה הוא עדיין כאוס אחד גדול, בניצוחו של נתי שוברט, כאשר גדעון שטרית הוא רק "תוספת יוקר" לכאוס, אז נשארה אולי, לחלק מקוראינו, שלא עוקבים קבוע אחרי החשיפות באתר זה, רק שאלה אחת פשוטה: למה הסתירו בפני ובפני הקוראים את האמת בפרשה זו, עד שאילצתי את הנציבות להודות באמת הזו?

לשאלה הזו כבר נתתי תשובה וכמה פעמים: נתי שוברט מזמן היה צריך ללכת הביתה. אבל, הוא נשאר בתפקיד דמיוני עם משכורת, תנאים וסמכויות חתימה של סמנכ"ל בכיר לניהול ספקטרום ורישוי תדרים, כדי שלא יקרה מאומה (בכך שהוא ימשיך לשתוק) לכל "גיבורי הפרשה הסודית", שהוא אחד מהם. כך, עבדה ועובדת "קליקת הפרקליטים" ומערכת הטיוח והספינים במשרד התקשורת, בגיבוי נציבות שירות המדינה וחלק מצמרת הפרקליטות. זה ממש לא חדש עבור קוראינו. 

כך, אחרי 4 שנות תכנון וטונות של כסף שנשפכו על חברת ייעוץ (בפטור ממכרז), מה שייצא מהספין שקרוי "שינוי ארגוני", ששלמה פילבר כה התגאה ביישומו זה:
  • אוסף של שקרים וספינים שנועדו להסתיר את העובדה ששום שיפור לא התרחש במשרד התקשורת, בנושא מתן השירות ליבואנים ולציבור הרחב. הכאוס שהיה - נשאר ואף גדל. 
  • משרד התקשורת הצליח בשנתיים האחרונות בנושא אחד בלבד: לדאוג לכך ש"דמי הכיס" של שאול אלוביץ' יגדלו בכ-3 מיליארד ש"ח, על חשבון הכיס של כולנו, כמיליארד ש"ח עברו במסלול של המנכ"ל ושות' מול בזק וכ-2 מיליארד ש"ח עברו במסלול של מועצת הכבלים והלוויין מול Yes. 
זאת, מלבד הקידום של שמילה מימון ("מומחה ל-Fake News") למשנה למנכ"ל (וכעת למנכ"ל בפועל), שזו שערורייה נפרדת. 

צפו להפתעות נוספות, ממש בקרוב. הסיפור הזה הוא רק "פרומו" לפצצה הבאה.


במציאות של משרד התקשורתיש אנשים, ש"נדבקים לכסא" ולא יודעים, שצריך לפרוש בשיא. כאשר כל החלטה של משרד התקשורת נבחנת כיום ב"שבע עיניים", אי אפשר להמשיך במסורת של "החשודים בפלילים יחקרו את עצמם". "הגבינה כבר זזה" ומזמן.    

המהלך ההזוי והשקרי, כפי שחשפנו כאן, מחזק את הצורך הדחוף בהקמת "רשות לתקשורת", רשות עצמאית, שתפעל לטובת הצרכנים ולא נגד הצרכנים ולטובת בעלי ההון וה"מנקורבים לצלחת" של מקבלי ההחלטות, בניגוד מוחלט לחוק ולאחריות המוטלת על משרד ממשלתי חשוב ובעל כוח כלכלי עצום, כלפי השחקנים הגדולים בשוק. 
 
ביזיון!



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים