Telecom News - מגיעים ל"שרונה מרקט"? המתכונים האהובים מתחברים לשוק בסמארטפון

מגיעים ל"שרונה מרקט"? המתכונים האהובים מתחברים לשוק בסמארטפון

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> מגיעים ל"שרונה מרקט"? המתכונים האהובים מתחברים לשוק בסמארטפון
הסטארטאפ Crazy SOB בוגר TLV-Generator יוצר חווית קניה חדשה וייחודית לאוהבי מתכונים של מאכלים מיוחדים. המתכונים האהובים הופכים ל"רשימת קניית מצרכים" עבור המתכונים בסמארטפון המחובר לחנויות ב"שרונה מרקט". מערכת ייחודית ראשונה מסוגה בעולם יצאה לדרך כמובטח ב-TLV-Generator: פיתוח רעיון ולקוחות משלמים תוך 4 חודשים.
מאת: אבי וייס, 7.9.17, 10:00היזמים מ-Crazy SOB

את המיזם .Crazy S.O.B של היזמים הצעירים אבישי יוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל ואת איתי לב-ארי מייסד משותף ו-COO (מצולמים משמאל), חשפנו כאן, כסטארטאפ הראשון, שהסכים לחשיפה, ושהפתרון שלו פותח במסגרת TLV-Generator (שממוקם במתחם היזמות מרקספייס בת"א).

המיזם השני שנחשף במסגרת TLV-Generator עוסק בתחום אחר לגמרי: AI ושמו Umatch Analytics ובקרוב נרחיב אודותיו. 

אבישי יוסמן, מייסד משותף ומנכ"ל .Crazy S.O.B: "לאחר ה-MVP ושלבי ההרצה של המערכות עם 'לקוחות ראשונים', סגרנו שת"פ עסקי עם 'שרונה מרקט', מהשווקים היפים והמובילים בארץ, ועלינו לאוויר עם רשימת מתכונים, שנבחרו ע"י בעלי החנויות בשרונה ביחד איתנו. המתכונים הופכים אוטומטית לרשימת קניות בסמארטפון של המשתמשים ואפשר לרכוש את המצרכים בכמויות המתאימות ובמבצעים ייחודיים, בחנויות בשרונה מרקט.

ההשקה של היוזמה הזו יוצאת ממש לקראת החגים, שבהם יש קניות מוגברות של מצרכים ע"י כל עם ישראל לקראת החגים. המערכת תציע למשתמשים בה קופונים ומבצעים, כדי לעודד קניה נבונה ומותאמת אישית, בהתאם למתכונים, שכל אחד אוהב. 

המערכת שיזמנו הופכת כל מתכון לרשימת קניות אישית, עם חיבור לחנות ממנה ניתן לרכוש את המצרכים הללו, בהתאמה לצורך של המבשל (בתלות בכמות הסועדים). ממה שידוע לנו, אין כרגע בשוק יכולת המרה אוטומטית כזו, גם לא בארה"ב. 

לאחר שסיימנו את ה-4 חודשים של הגנרטור, החלטנו להמשיך עם אלי סוויד, שפיתח לנו את המערכת, כדי להוסיף לה מודולים נוספים שצצו, לאור ההתנסות שלנו מול הלקוחות ומשתמשים רבים. התחלנו עם מתכונים באתרים של בלוגרים ולמדנו מה עובד טוב ומה דורש פיתוח נוסף, וכעת אנו בשלב בו אנו מפתחים מודולים בעזרתו של אלי סוויד והצוות שלו במהירות הבזק. בקרוב, ביוזמה של אלי, נוסיף שכבה נוספת של חוכמה למערכת, מערכת מאוד מתקדמת בטכנולויית NLP, שנחשוף בקרוב. 

בין הלקחים, שלמדנו בשלבי ההשקה, זה הצורך לתת פיצ'רים של בחירה ביותר מוצרים באותה קטגוריה, כדי לאפשר למשתמשים לבחור יותר בקלות בין מותגים לאותו מוצר, כי כל אחד מעוניין לרכוש את המוצר מהמותג המועדף עליו. דבר נוסף שפיתחנו, לאור בקשת המשתמשים, הייתה היכולת להמיר ולשתף את רשימת הקניות ל-WhatsApp, או לשלוח אותה למישהו שאנו חושבים שיאהב את מה שאנו אוהבים.

בשרונה מרקט היינו צריכים לבצע התאמות ספציפיות למבנה של השוק, כי יש בשוק הזה המון חנויות מתמחות, כאלו שיש להן המון מוצרים ייחודיים אבל מסוג אחד או שניים של מוצרים. בניגוד לסופרמרקט, שיש בו הכל, בחנויות מתמחות אין את כל הרכיבים, שמרכיבים את המתכון השלם. לכן, היה צורך לבנות רשימת קניות, שתתפלג על פני כמה חנויות מתמחות. כך, שסל הקניות יהיה מלא בסיום הסיבוב בשרונה מרקט, לפי המוצרים הנדרשים במתכון, שהמשתמש בחר בו.

הורדת האפליקציה של שרונה מרקט היא מכאן. דוגמה מוחשית להמרת מתכון (למנה חגיגית של השף שגב משה) לרשימת קניות בשרונה מרקט - כאן

אחד הנושאים, שפיתחנו אחרי ההשקה, היה Data Base יותר מתקדם, עם הזנת המתכונים בצורה יותר מהירה, כדי לענות על המגוון העצום של המתכונים, שעולים כל הזמן לאוויר, ובמיוחד לקראת החגים. את המוצר שלנו כבר הצגנו בפני רשתות מזון גדולות מהעולם ובקרוב נוכל להכריז על שת"פים נוספים שלנו בארץ וגם בעולם. 

הייתרון, שהיה לנו MVP עם לקוחות תוך פחות מ-4 חודשים, מהרגע שנכנסו לתכנית של TLV-Generator, מה שאיפשר לנו להגיע ללקוחות ושותפים עם מוצר עובד, מה שסיפק לנו את הבסיס ללכת לביצוע שיתופי פעולה, שמביאים לנו הכנסות מלקוחות, בשלב מאוד מוקדם של חיי המיזם שלנו, ולא נזקקנו לגיוס כסף בשלבים הראשונים.

די מהר עברנו משלב ה-MVP לשלב מוצר מתפקד, עם לקוחות משלמים, וזה נתן לנו בבת אחת נוכחות בשוק הספציפי בו אנו נמצאים, כי אנו באים ללקוחות ולשותפים לא עם מצגת, מה שעשינו לפני שנכנסו ל-TLV-Generator ולא התקדמנו לאיזה מקום במשך חודשים, אלא אנו באים עם מוצר של ממש שעובד ויש בו נתוני משמשים, עם הוכחות ברורות שזה עובד, בדיוק כמו שאנו מבטיחים.

יש לנו כמה מודלים של הכנסות, ואנו מתאימים זאת לפי הלקוחות, למשל: לפי הקלקות, תשלום על פי מתכון, תשלום כאחוז מהמכירות וכך הלאה. בנוסף, אנו מספקים היום יכולת לכל אתר, שיש בו מתכונים, להפוך את המתכונים הללו ל'רשימת קניות' מקוונת בסמארטפון ולהרוויח גם מהכיוון הזה, בלי שבעל האתר יצטרך לעשות איזה שינוי באתר שלו. המתכונים יישארו שלו והוא ישלם לנו תשלום חד פעמי על הטמעת המערכת אצלו והיא תוכל לגדול בלי הגבלה לכמות המתכונים, שבעל האתר יכניס לאתר ולהיקף הרכישות, שתבוצענה בעקבות המתכונים שלו. 

אני ממליץ לכל יזם ללכת בדרך הזו של בניית MVP מהיר. זו הדרך הכי טובה להגיע למשקיעים, לשותפים וללקוחות פוטנציאליים ולומר להם: הנה יש לי מוצר עובד ויש בו לקוחות ויש בו נתונים ברורים.

עד היום, אנו השגנו את הלקוחות שלנו ונשמח אם יהיו משקיעים, שירצו להשקיע בנו ולהצטרף להתפתחות העסקית שלנו. כרגע אנו ממוקדים בהוספת לקוחות ומתן פתרונות מותאמים ללקוחות שלנו, כי אנו עובדים במודל של B2B2C, הלקוחות שלנו הם הסוחרים, בעלי השווקים, בעלי הסופרמרקטים ובעלי האתרים באינטרנט. 

אנו רואים את עצמנו כיוזמה בעולם ה-B2B2C, שמחברת בין תרבות הבישול לבין השווקים, הרשתות, הסופרמרקטים והחנויות, שמספקים מצרכים לאוהבי הבישול. המערכת שלנו יכולה להיות עצמאית, ככלי בידי המשווקים והספקים, או מעל לכל אתר, שיש בו מתכונים. הייתרון שלנו: אנו מספקים מצב של Win-Win לאוהבים לבשל על פי מתכונים ולספקי התוצרת המתאימה למתכונים בכמויות המתאימות בדיוק למתכונים הללו ולכמות הסועדים המתוכננת.

אני לא מאמין, שיזם יכול להצליח בלי שהוא מראה, שיש לפחות לקוח אחד שמוכן לשלם על מה שהוא פיתח. אני רואה סביבי המון יזמים, שמסתובבים באקסלרטורים, וכל מה שהם מציגים אלו מצגות יפות וכל מיני טריקים של וידיאו. האקסלרטורים בכלל לא עוזרים להם ולא יכולים לעזור להם להגיע למוצר עובד עם לקוחות ונתוני משתמשים. 

ממה שאנו התנסנו, ראינו שיש לקוחות, שבעקבות ההתנסות במערכת, היו מוכנים בעצמם להשקיע במיזם. המשקיעים יכולים להגיע מכל כיוון, לא רק מה-VC, או מהמדען הראשי, או מגיוס המונים. לקוח מרוצה, שמוכן להשקיע בך, זו, לעניות דעתי, ההוכחה הטובה ביותר, שהמוצר שלך עובד ומספק את הצורך של הלקוח הזה.

מכאן, שנושא גיוס לקוחות הוא המשימה הכי חשובה ליזמים, הרבה לפני גיוס משקיעים וכל מטלה אחרת, שמשקיעים בה זמן. טל כתרן, מנהל התכנית ב-TLV-Generator, שליווה אותנו וממשיך בכך גם היום, סיפק לנו תובנות, שלא היינו מודעים להם. טל היה ועודנו שותף לכל הפעילויות שלנו ולכל מערכת קבלת ההחלטות שלנו והוא הפגיש אותנו עם אנשים ובעלי תפקידים במקומות, שבכלל לא הכרנו ולא ידענו, שיש בכלל דרך להגיע אליהם. 

אני חושב, השאקסלרטורים בישראל צריכים לשנות כיוון ולהתמקד בהעמדת לקוח או לקוחות מול כל יזם, שמתקבל אצלם לתכנית. לעסוק במצגות ובתכניות עסקיות זה דבר נחמד, אבל לא מוביל את היזמים לאיזה מקום, שבו הם יכולים להצליח. לכן, הסטטיסטיקה של ההצלחות אצלנו היא כל כך עגומה. השגת לקוח היא הדבר הכי חשוב ואני כיום מבין זאת היטב ומטיף לזה בכל מקום בו אני פוגש יזמים. זה חשוב יותר מכל דמו ומכל הצגה של 'דמו דיי', שיש היום ומקובל היום אצל תכניות ליזמים. 

אני חייב לציין לחיוב את המקצוענות, שפגשנו באלי סוויד, אריאלה סוייד וכל הצוות המקצועי ב-TLV Generator, שהוביל אותנו להשקת מוצר תוך פחות מ-4 חודשים. יכולנו להגיע למוצר אפילו ב-3 חודשים, רק שהיה לנו לקוח חשוב, שברגע האחרון נסוג בו והיינו צריכים להתאים את המערכת במהירות ללקוח חדש.

בחישוב פשוט של עלות מול תועלת, בהשקעה שלנו ב-TLV-Generator, הסיפור הזה מבחינתי הוא הצלחה גדולה מאוד. אני ממליץ לכל מי שמתלבט, להתנסות במסלול המהיר הזה.

את ההחלטות שקיבלנו במהלך הגנרטור אנו מיישמים היום הלכה למעשה, ואחת ההחלטות החשובות הייתה ללכת לכיוון של שרונה מרקט. זה מקום יוקרתי ולא היה לנו קל להיכנס אליו להיכנס למערכות המידע של הסוחרים בשוק, כיוון שהמערכת שלנו מחוברת דרך הענן למערכות שלהם, כדי שהקונה יוכל לבצע את הקניה תוך שימוש בסמארטפון שלו.

אני מאחל לכל עם ישראל, לקראת החגים הקרבים, שיוכל להנות ממתכונים ומאוכל טעים לפי בחירתו וטעמו במערכת שפיתחנו ורצה כעת בשוק שרונה מרקט, מערכת שפותחה בעזרת TLV-Generator". 

תמונת מסיבת השקת השלב הבא של מיזם Crazy S.O.B והשקת תחילת שלב הפיתוח של מיזם חדש שכרגע לא ניתן לחשוף אותו, שהתקיימה ב-3.9.17 בת"א. מימין קדימה ניתן לראות מחייך מפה לפה את טל כתרן, ראש תכנית TLV Generator, "גורו" ברמה עולמית בתחום האקסלרטורים, שהקים ומקים מספר תוכניות האצה ליזמים בשנה בישראל ובחו״ל. מצד שמאל לפני אחרון אפשר להבחין באבי וייס, יו"ר TLV-Generator, ומצד שמאל קדימה נמצאים אריאלה ואלי סוויד, מייסדים משותפים של TLV-Generator וממש מאחור במרכז, אפשר להבחין באבישי יוסמן, מנכ"ל Crazy SOB.
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים