Telecom News - רם עמנואל ראש עיריית שיקגו ובכירים בטכנולוגיה/השקעות ביקרו ב-SOSA

רם עמנואל ראש עיריית שיקגו ובכירים בטכנולוגיה/השקעות ביקרו ב-SOSA

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> רם עמנואל ראש עיריית שיקגו ובכירים בטכנולוגיה/השקעות ביקרו ב-SOSA
רם עמנואל, ראש עיריית שיקגו, ו-40 בכירים בעולמות הטכנולוגיה וההשקעות ביקרו ב-SOSA
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.17, 00:59רם עמנואל

במסגרת הביקור נפגש עמנואל עם מנהלי קרנות הון סיכון. המשלחת מבקרת בישראל כדי לקדם את החדשנות הטכנולוגית​ בשיקגו, בדגש על תחומי המים ​ו-healthcare ולפתח שיתופי פעולה.  

רם עמנואל, (בתמונה), ראש ע​י​רי​​ית שיקגו ו​לשעבר ​ראש סגל הבית הלבן תחת ממשל אובמה, הגיע אתמול לביקור ב-SOSA בראש משלחת של כ-40 מנהלי חברות טכנולוגיה. חברי המשלחת כללו אנשי ממשל ותעשייה ובכירי המשקיעים והחברות בשיקגו. המשלחת מבקרת בישראל כדי לקדם את החדשנות הטכנולוגית​ בשיקגו, בדגש על תחומי המים ​ו-healthcare ולפתח שיתופי פעולה. 

,SOSA שנוסדה ב-2013 ע"י קבוצת משקיעים, בהם מנהלי קרנות מובילות בישראל, ויזמי הייטק בולטים, היא גוף המקדם חדשנות גלובלית ויוצר הזדמנויות עסקיות בין יזמים, משקיעים וקרנות, תאגידים בינלאומיים, מדינות וערים, באמצעות מרכזי חדשנות בתל אביב וניו יורק ורשת גלובלית של שותפויות אסטרטגיות. ​רשת החדשנות של SOSA מונה כ-5,000 סטארטאפים, 150 משקיעים וקרנות הון סיכון, 50 גופים ותאגידים בינ"ל, ובכל שנה היא מקיימת אלפי אינטראקציות עסקיות בין סטארטאפים, משקיעים ותאגידים החברים בה.

במסגרת הביקור, נפגש עמנואל עם מנכ"ל SOSA, עזי שפר, ועם כמה מהמייסדים של SOSAחמי פרס, שותף-מייסד  פיטנגו; רמי ברכה, שותף מנהל בפיטנגו; טל ברנוח, מייסד ומנהל קרן דיסרפטיב; ג'וני סאקס, שותף מנהל בקרןF2C .

במסגרת המפגש הוצגו למשלחת פעילותה של  SOSAוהמודלים הקיימים של שיתופי פעולה לקידום חדשנות, בין היתר, מודלים של שיתוף עם מדינות וערים, דוגמת אוסטרליה וקולון, שכל אחת מהן בנתה מודל משלה, בשיתוף SOSA, לאיתור ושילוב חדשנות וטכנולוגיות ישראליות.

פרס, ברנוח, ברכה וסאקס הציגו לעמנואל את האקוסיסטם הישראלי ואופן פעילותו. רם עמנואל סקר את הפעילות הכלכלית של העיר, ההזדמנויות הרבות שיש בה בשל נוכחותם של מאות חברות ומרכזי R&D בכל תחומי התעשייה וההייטק, ואת המאמצים, שעושה העיר, כדי להביא ייצור חדשנות אליה.

רם עמנואל: "לשיקגו יש את הכלכלה המגוונת ביותר בארה"ב ובעולם כולו. גיוון, גודל והיקפי הפעילות שלנו יכולים להתחבר היטב עם החדשנות הישראלית ולגרום לחברות אמריקאיות 'לחבק' את ה-disruption (שיבושיות), ולא לחשוש ממנה.

עבורנו ועבור ישראלים וכל מי שמתמודד עם טרור, היום, 9/11, הוא יום חשוב ואי אפשר להתעלם מיום זה, גם אם אנו עוסקים כאן היום בנושא של חדשנות טכנולוגית, ואני מקווה, שנוכל לדבר על הייטק ושיתופי פעולה על בסיס של שלום.

אשמח ליצור קשר, שיבסס מערכת יחסים של אינטגרציה כלכלית, לקחת את היכולות וקצות החוט שלנוו שלכם לצורך קידום שיתוף פעולה וקידמה טכנולוגית".

עזי שפר: "שיקגו הפכה ל'האב' טכנולוגי והוזכרה במדיה כמועמדת אפשרית למטה השני של אמזון בצפון אמריקה. השותפות של העיר עם תל אביב ועם גופים דוגמת SOSA,  תסייע ל-2 הצדדים לקדם את הנכסים הכלכליים והיצירתיים שלהם, תוך העמקת המקורות לחדשנות, שמחברת בין סטארטאפים ויזמים ובין תאגידים בינלאומיים המחפשים טכנולוגיות חדשות".
 
בתמונה עומדים מימין לשמאל: טל ברנוח, עזי שפר, חמי פרס, רם עמנואל, רמי ברכה, ג'וני סאקס. 

SOSA
 
 



 
 
Bookmark and Share