Telecom News - פיתוח ישראלי של רובוט מחליף אנשי פרסום החל מ-2.99 דולרים

פיתוח ישראלי של רובוט מחליף אנשי פרסום החל מ-2.99 דולרים

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> פיתוח ישראלי של רובוט מחליף אנשי פרסום החל מ-2.99 דולרים
פיתוח ישראלי של רובוט מחליף אנשי פרסום החל מ-2.99 דולרים
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.17, 11:54יהלי סער
 
רובוט, שפותח בסטארטאפ,Brands Tailor  מסוגל "לחשוב" בצורה יצירתית, למתג ולהפיק חומר פרסומי לעסקים וארגונים. כל תהליך העיצוב הוא חינמי וניתן לבקש מהרובוט לייצר מיתוגים ללא הגבלה לפני שלב הרכישה. הרובוט שובר את עלויות ענף הפרסום המתומחרים באלפי ועשרות אלפי דולרים.
 
הטכנולוגיה של הסטארטאפ טיילור ברנדס (Tailor Brands) בודקת את אופי הפעילות של העסק והעדפותיו של מזמין העבודה. תוך פחות מ-5 דקות הרובוט מייצר סדרת אפשרויות ללוגו ומיתוגים לבחירה. כל תהליך העיצוב הוא חינמי וניתן לבקש מהרובוט לייצר כמה מיתוגים ללא הגבלה לפני שלב הרכישה.
 
הרובוט יכול ללוות את העסק ולהמשיך להפיק חומר פרסומי מגוון לפרסום בפייסבוק ואינסטגרם, באופן אוטומטי על בסיס שבועי לפי אותו קו מיתוגי שנבחר: לחבר ספר מותג המספר על הרעיון העומד מאחורי המותג, שהוא מטפל בו ולייצר מצגות וכרטיסי ביקור. זאת, ללא צורך בסוכן שיווק או מומחה מיתוג אנושי.
 
יהלי סער, (בתמונה), מנכ״ל טיילור ברנדס: "מאחר שהרובוט יכול לתת מענה גלובלי למילוני לקוחות במקביל, הוא שובר את עלויות ענף הפרסום המתומחרים באלפי ועשרות אלפי דולרים ומציע שירותים החל מ- 2.99 דולרים. בשונה משירות אנושי, הרובוט זמין און ליין ומציע שירות בכל שעה וללא עיכובים של המתנה לתיאום פגישה.
 
כדי להכניס יצירתיות אנושית לאלגוריתם דיגיטלי לימדנו את הרובוט את יסודות המיתוג, כיצד להגדיר את תחום הפעילות ואופי המותג. המערכת  פועלת ללא תבניות קבועות מראש, אלא בעזרת יכולות למידת מכונה המאפשרת למערכת לקבל השראה מעיצובים של משתמשים במערכת וליישם אותה אצל משתמשים חדשים.
 
הפיתוח הוא חלופה איכותית במחיר נגיש ונוח למשרדי פרסום, שמאפשרת לעסקים בכל גודל לקבל גישה לשירותים, שבעבר היו זמינים אך ורק לעסקים עתירי תקציב פרסום. זאת, תוך כדי שימור החוויה שבעבודה מול איש קריאטיב מנוסה, שלומד להכיר את הלקוח ולהבין אותו.
 
טיילור ברנדס גייסה 5 מיליון דולר מקרן מנגרוב קפיטל ומקרן דיסרפטיב של טל ברנוח ומחזיקה במשרדים בתל אביב וניו יורק. הסטארטאפ הוקם ב-2014 ע"י יהלי סער, נדב שץ סמנכ"ל הטכנולוגיות, ותום להט סמנכ"ל המוצר.
 
טיילור ברנדס



 
 
Bookmark and Share