Telecom News - שר התקשורת: "חייבים להאיץ את פריסת הסיביים האופטיים של Unlimited"

שר התקשורת: "חייבים להאיץ את פריסת הסיביים האופטיים של Unlimited"

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> שר התקשורת: "חייבים להאיץ את פריסת הסיביים האופטיים של Unlimited"
שר התקשורת: "חייבים להאיץ את פריסת הסיביים האופטיים של Unlimited"
מאת: מערכת Telecom News, 8.10.17, 16:09איוב קרא

את הדברים אמר איוב קרא בפגישה עם הנהלת Unlimited וסיור באזור המחובר לסיבים האופטיים של החברה ברמת השרון.

ערב החג (2.10.17), ערך שר התקשורת איוב קרא ביקור בחברת אנלימיטד במשרדיה בהרצליה. הפגישה נערכה בהשתתפות יו"ר Unlimited - דורון כהן, יו"ר חברת החשמל - יפתח רון-טל והמנכ"ל עופר בלוך. השר שמע סקירה על הרקע להקמת החברה והאזורים בהם כבר נפרסו הסיבים האופטיים.

בפגישה נדונו הדרכים לסייע לקידום פריסת הסיבים של המיזם ולפתור את הסוגיות הרגולטוריות, שתאפשרנה להכניס משקיע אסטרטגי לחברה. בפגישה ציין דורון כהן בפני השר את היתרונות החברתיים והכלכליים של החברה הפורסת סיבים בשכונות ותיקות ומקנה שירותי תקשורת מתקדמים לעסקים קטנים ובינוניים הנמצאים בשכונות מגורים.

כהן: "אין ספק, שאם משרד התקשורת יערוך תיקונים ברישיון החברה נוכל לגייס משקיע, שיעזור לנו לחבר את הצרכנים לסיבים האופטיים בקצב הרבה יותר מהיר".

יפתח רון-טל: "חייבים להעלות את מיזם הסיבים האופטיים על הדרך להצלחה, שכן מדובר בפרויקט תשתית מהחשובים בישראל".

איוב קרא: "חייבים להאיץ את פריסת הסיבים האופטיים של Unlimited. אני מתכוון לכנס את צמרת המשרד וכל הגורמים הרלוונטיים כדי לקדם את התהליך.

ישראל היא מעצמת טכנולוגיה וסייבר אבל נמצאת בתחתית הדירוג של רמת התשתיות. זהו מצב שאינו נתפס, אינו הגיוני ובלתי נסבל. הנושא מטריד אותי ואת ראש הממשלה נתניהו ובכוונתי לכנס בהקדם פגישה של כל הגורמים הרלוונטיים כדי להתוות את הדרך להסרת החסמים הרגולטורים.

ראש הממשלה יזם את הפרויקט הזה בשל חשיבותו הלאומית ולכן הכרחי וניתן להעלות אותו על המסלול. מעבר למשמעות ולערך הכלכלי והטכנולוגי עבור ישראל, מדובר במהלך בעל ערך רב עבור הצרכן והתפתחות החברה הישראלית".

לאחר הפגישה סייר השר בשכונה המחוברת לסיבים האופטיים ברמת השרון  ואף ביקר אצל לקוחות פרטיים ועסקיים של Unlimited.

סיבים

 



 
 
Bookmark and Share