Telecom News - הסטארטאפ ניוסייט אימג'ינג גייס מ-Infore, זרוע ההשקעות של Midea הסינית

הסטארטאפ ניוסייט אימג'ינג גייס מ-Infore, זרוע ההשקעות של Midea הסינית

דף הבית >> סטארטאפים - גיוס השקעות >> הסטארטאפ ניוסייט אימג'ינג גייס מ-Infore, זרוע ההשקעות של Midea הסינית
הסטארטאפ הישראלי ניוסייט אימג'ינג גייס השקעה מ-Infore, זרוע ההשקעות של Midea הסינית
מאת: מערכת ,Telecom News 9.10.17, 14:49גיוס

ההשקעה תשמש לפיתוח ערוצי שיווק ומכירה גלובליים ולהמשך פיתוח החיישנים החדשניים של ניוסייט בתחומי הרובוטיקה והאוטומוטיב. עדכון בתחתית הכתבה.

ניוסייט אימג'ינג, סטארטאפ מנס-ציונה המפתח חיישני מצלמה מתקדמים עבור טכנולוגיה של Laser LiDAR, יישומי רובוטיקה, אוטומוטיב וסריקה ספקטרלית, הודיע היום על השלמת גיוס הון במסגרת השקעה אסטרטגית pre-A  מקרן ההון הסינית, Infore, קבוצת מולטי השקעות, שהמטה שלה נמצא בשונדה (Shunde), פרובינצית גואנדונג, ושמשמשת כזרוע ההשקעות של ענק מוצרי החשמל הסיני - חברת מידאה (Midea). סכום ההשקעה של אינפור עמד על 3 מליון דולרים, שמצטרף לסה"כ השקעה בסטארטאפ כולל אינפור של כ-5 מליון דולרים.

ניוסייט אימג'ינג נוסד ע"י אלי אסולין ואיל יצקן במאי 2016 כדי לענות על הצורך עבור מיפוי D3 אמין, מדויק, נייד וזול יותר. הוא קיבל השקעות סיניות בעבר ובמהלך פיתוח הטכנולוגיה, קיבל מענק מרשות החדשנות הישראלית. כך, שבפרק זמן של פחות משנה, הוא הצליח להשלים את המוצר הראשון, צ'יפ ממשפחת 3000NSI.

ההשקעה תשמש לפיתוח יכולות שיווק ומכירה ולהרמת ייצור המוני של משפחת הסנסורים הראשונה ה ,NSI3000 שמצויה בעיצומו של פיתוח מואץ בקרב מספר לקוחות המפתחים מערכות Lidar . כמו כן, תשמש ההשקעה להמשך גיוס והרחבת צוות הפיתוח העוסק במוצר הבא של ניוסייט, משפחת ה ,NSI5000 שתשמש ליישומי מערכות ADAS (סיוע לנהג) ותעשיית האוטומוטיב.

מוצרי 3000NSI הם חיישנים המיועדים במיוחד עבור אפליקציות Laser LiDAR תוך שימוש בגדלי פיקסלים שונים. באמצעות הפטנטים בטכנולוגיה של ניוסייט, הלקוחות מקבלים ביצועים פי 4 יותר טובים ברזולוציה וברגישות, שהופכים את החיישנים לאידאלים עבור אפליקציות של Laser LiDAR לטווחים קצרים. המוצר מתוכנן לאפשרות תכנות המעניקה frame rate שונה, שנותן יכולת תגובה מהירה לאירועים.

החיישן מיוצר בטכנולוגית CMOS CIS  סטנדרטית, עם פיקסלים רגישים במיוחד, שמאפשרים החלפת מוצרים יקרים יותר לרבות CCD .
5000NSI מוערך להשקה ברבעון האחרון של 2018. הצ'יפ 5000NSI יספק פתרון מהפכני עבור חיישני מצלמות LIDAR עבור טווחים ארוכים ביישומי תעשיות אוטומוטיב ו-) ADASסיוע לנהג) וכן ברחפנים.
 
אלי אסולין, מנכ"ל ניוסייט אימג'ינג: "אנו שבעי רצון מהצטרפות Infore למשקיעי ניוסייט, ואף יותר מכך, לאור העובדה, שניוסייט היא ההשקעה הראשונה בישראל של Infore, ובין ההשקעות הגלובליות הראשונות מחוץ לסין.

Infore, יחד עם חברת מידאה, תהווה שותף אידיאלי עבור ניוסייט עם הגישה האבסולוטית לשוק הסיני, הידע בניהול חברת ענק כמו מידאה, וההערכה לפיתוחי ניוסייט. כל אלה הם פקטורים משמעותיים, שיתרמו לפיתוח עסקיה של ניוסייט בסין ומחוצה לה".

יאנג לי, מנהל השקעות ראשי בקרן Infore: "זה כבוד גדול להשקיע בניוסייט, אשר בעלת יתרון משמעותי בטכנולוגיות CMOS Lidar וכן הנהלה בעלת ניסיון של 25 שנה בתעשיית הסמיקונדוקטור. Infore בעלת משאבים רבים בסין, שיכולים להעצים את התפתחות המסחרית של הטכנולוגיה הישראלית. באמצעות שיתוף פעולה הדוק. אני מאמין, שניוסייט תהווה שחקן מרכזי ביישומי רובוטיקה ואוטומוטיב בעתיד הקרוב".
 
עדכון 13.11.17, 19:00: ניוסייט אימג'ינג הודיעה על חתימת שת"פ עם חברת  leishen lidar הסינית, שמתמחה בפיתוח Lidar (חיישני תלת ממד מתקדמים), לפיתוח משותף של V-LiDAR מהפכני ליישומי רכב אוטונומי ומערכות סיוע לנהג (ADAS).

החיישן V-LiDAR יתבסס על חיישן קיים, תלת ממדי של Lieshen Intelligent ועל סנסור צ'יפ מדגם NSI5000 של Newsight Imaging, שעושה שימוש בטכנולוגיה הפטנטית של ניוסייט eTOF וצפוי להיות זמין לניסיונות שטח ראשונים במהלך המחצית הראשונה של 2018.

ה- V-LiDAR מתוכנן להיות ללא חלקים נעים, ללא MEMS, ברזולוציה גבוהה ביותר של VGA ומעלה, בעל טווח ודיוק המתאימים לדרישות תעשיית הרכב, ואישורי תקינה הנדרשים ע"י תעשיית הרכב.

החברות השותפות במיזם, לישן וניוסייט, אף ייסדו תכנית שותפים מיוחדת המיועדת לחברות בעלות טכנולוגיה משלימה כגון אלגוריתמים, וכן עבור יצרני מערכות לרכב, שתציע שיתוף בתהליך התכנון תוך יכולת להשפיע על מאפייני המוצר, כולל הסנסור צ'יפ, החומרה, התוכנה והאופטיקה. המשתתפים בתכנית השותפים אף יזכו לתמיכה מיוחדת של קבוצות הפיתוח של החברות באינטגרציה של הפתרון שלהן אל תוך ה-V-Lidar ובחשיפה לשוק רחב ביותר.
 
 
 



 
 
Bookmark and Share