Telecom News - חברת קוואלקום תקיים סמינר חינמי מיוחד למייקרים

חברת קוואלקום תקיים סמינר חינמי מיוחד למייקרים

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> חברת קוואלקום תקיים סמינר חינמי מיוחד למייקרים
חברת קוואלקום תקיים סמינר חינמי מיוחד למייקרים
מאת: מערכת Telecom News, 22.10.17, 17:41MAKERS
 
תופעת המייקרים, שהחלה לפני כ-10 שנים, מכונה כיום "המהפכה  התעשייתית השלישית". כעת היא מקבלת רוח גבית גם מיצרני הטכנולוגיה המרכזיים.
 
תופעת המייקרים, שהחלה כתנועה של מהנדסים, מעצבים וממציאים יצירתיים, הלכה והתפתחה בשנים האחרונות במיוחד בזכות האינטרנט המאפשר לכל אחד להגיע למידע בקלות ובמהירות. בנוסף, ההתקדמות המהירה של הייצור הטכנולוגי הובילה להוזלה וליצור המוני של מוצרים כמו מחשב חד כרטיסי (Single Board Computer)  ומדפסות תלת ממדיות, שפתחו בפני המייקרים אופקים חדשים ויכולות פיתוח מוצרים בעלויות זולות למדי.   
 
רבים מאותם מייקרים הקימו חברות קטנות, שהפכו ברבות השנים ליצרנים משמעותים של מערכות אלקטרוניות והחלו ליצר מוצרים מסחרים בכמיות גדולות. לאחרונה החלו יצרני הטכנולוגיה המרכזיים להבין את הפוטנציאל הגלום במייקרים והם מפנים אליהם משאבים מיוחדים כולל יצור ערכות פיתוח יעודיות וקיום סדנאות מיוחדות למייקרים. גם בישראל, קמה קהילה גדולה יחסית של מייקרים  והיא כוללת כיום כמה מרכזים הנקראים "FabLabs" .
 
השנה תקיים חברת קוואלקום במסגרת כנס DevelopEX2017 מושב מיוחד למייקרים בו תציג את יכולות הפיתוח וההטמעה של מעבדי ה-Snapdragon הפופולרים. במושב המיוחד יוכלו מהנדסי פיתוח עצמאים וגם אלה העובדים בחברות הייטק "מממוסדות" יותר ללמד באופן בלתי אמצעי כיצד לנצל את יכולות משפחת מעבדי ה- Sanpdragon ולהטמיעם בצורה קלה ומהירה במוצריהם.   
 
הסמינר (ללא תשלום – הרישום - כאן) יכלול את הצגת פלטפורמת ההטמעה המיוחדת של קוולקום למעבדי ה-Snapdragon כולל שימוש בכלי החומרה והתוכנה, שפיתחה קוואלקום ושיוצגו ע"י זיו כהנא, דירקטור להנדסה בקוואלקום ישראל וקונסטנטין אלסטר, מנהל צוות פיתוח בכיר בקוואלקום ישראל. בנוסף, יגיע לארץ דווהל ווסה, מנהל ארכיטקטורות בחברת  Einfochips כדי לסקור שיטות וכלים להטמעת ישומים יעודיים  כגון פקודות קוליות של מנוע ה-Alexa , יכולות ראיה ממוחשבת ובינה מלאכותית  במעבדי ה-Snapdragon  ועוד.
 
הכנס  ייערך ב-31.10.17 במרכז הכנסים AVENUE בקרית שדה התעופה.
 
צפיה בתוכנית הכנס - כאן.
 
 



 
 
Bookmark and Share