Telecom News - הושקה לסמארטפונים מדפסת זעירה וניידת HP Sprocket Photo Printer

הושקה לסמארטפונים מדפסת זעירה וניידת HP Sprocket Photo Printer

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> הושקה לסמארטפונים מדפסת זעירה וניידת HP Sprocket Photo Printer
הושקה לסמארטפונים מדפסת זעירה וניידת HP Sprocket Photo Printer -
מאת: חיים חביב, 7.11.17, 03:00מדפסת

HP השיקה בארץ מדפסת תמונות ננסית, שמשקלה רק 172 גר', כגודל סמארטפון ממוצע, שמאפשרת להדפיס תמונות ישירות מאפליקציה ייעודית לסמארטפון אנדרואיד ואייפון. אין צורך במחסניות דיו.

HP השיקה אתמול בארץ את מדפסת התמונות הזעירה HP Sprocket Photo Printer - מכשיר משלים להשלמת החוויה הדיגיטלית למי שכבר הוציא מכיסו 1500-2000 ₪ עבור סמארטפון מתקדם/פרימיום. מוצר למחוברים לרשתות החברתיות 24/7 ומכורים לגאדג'טים מעוצבים, ניידים וקלים לתפעול, שיימצאו בהתקן החדש הנאה רבה.

קישוריות Bluetooth קלה לתפעול ויישומון ייעודי מאפשרים להפיק תמונות מהמדפסת הננסית HP Sprocket Photo Printer מהסמארטפון (ומהרשת) בכל מקום, בכל רגע. התמונות המופקות הן בגודל 7.6 ס"מ x 5 ס"מ, עמידות בפני מים, טשטוש ולחות. תהליך ההפקה מהיר מאד, נקי ופשוט. אורכה של המדפסת רק 11.6 ס"מ ומשקלה רק 172 גר' - ניתן להכניס את המוצר לתיק או אפילו לכיס ולקחת למסיבה או לטיול.

מדפסות דומות כבר הושקו ב 2-3 השנים האחרונות (גם בישראל, כמו LG). בחברת HP בונים על כך, שהזיכרונות המרגשים שלנו צריכים להגיח אל העולם האמתי ולא להישאר כלואים במעמקי הזיכרון של הטלפון החכם או לחיות רק ברשתות החברתיות, ו-Sprocket מעוררת אותם לחיים.

האפליקציה הייעודית לסמארטפון – ,HP Sprocket App מאפשרת להדפיס את התמונות מיד לאחר הצילום אך גם להוסיף להן בקלות פילטרים, מסגרות, מדבקות, אייקונים וכיתוב. היא זמינה להורדה ללא תשלום בחנויות האפליקציות של iOS ו-Android. בזכות קישוריות ה-Bluetooth גם החברים יכולים להתחבר ל-Sprocket באמצעות הסמארטפונים או הטאבלטים שלהם ולהדפיס את התמונות הטובות ביותר.
 
המדפסת מבוססת על טכנולוגיית הדפסה ייחודית של HP ללא מחסניות צבע ועם אפשרות להחלפת דפים מהירה וקלה. הסוללה קטנה אך חזקה ותספק עד 35 הדפסות לכל טעינה מלאה. התמונות מודפסות על גבי נייר המודבק על מצע הניתן לקילוף ולהדבקה. כך, ניתן לקשט קירות, מחברות, יומנים ותיקים, ואפילו ליצור קולאז'ים ופרויקטים אמנותיים.

מיקי רוסלר, מנהל קטגוריית הדפסה ב-HP ישראל: "צרכנים משתוקקים למכשירים קטנים ואלחוטיים המאפשרים להם להישאר מחוברים, חברתיים ופרודוקטיביים בכל מקום.

מדפסת  Sprocketהחדשה משנה לחלוטין את חווית הצילום וההדפסה המסורתית בעזרת החדשנות והעיצוב המרענן, ובזכות הקישוריות האינטואיטיבית שלה לכל מכשיר או רשת חברתית היא הופכת למוצר מושלם לכל אחד".

מחיר וזמינות: מדפסת ה-HP Sprocket Photo Printer זמינה במחיר מומלץ של 590 ₪ (ללא מע"מ). מחיר חפיסת נייר צילום (20 דפים) כ-40 ₪.
 



 
 
Bookmark and Share