Telecom News - סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר

סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> סלקום החלה למכור חיבורי סיבים לבתים בחבילות מתחרות לפרטנר
 חביבאוגוסט 2017 חשפנו, שסלקום נכנסה ל"ניסוי" של חיבור לבתים בסיבים, בעקבות התחרות, שיצרה לה פרטנר בדיוק בתחום הזה. כעת נחשף, שסלקום השיקה את השירות במחירים דומים לאלה של פרטנר, שירות, שגם הוא ללא כל רישיון ו"העלמת עין" של משרד התקשורת, בגלל שהפריסה הזו משרתת את התחרות בבזק.
מאת: אבי וייס, 1.1.18, 23:17סלקום

בלעדי: באוגוסט 2017 פרסמנו את הכתבה: "סלקום בעקבות פרטנר: החלה לחבר סיבים לבתים בקצב של עד 1 גיגה", כשסלקום נכנסה ל"ניסוי טכנולוגי" בפתח-תקווה.

אולם, בניסוי אין מחירים של השירות, כי זה רק ניסוי. כעת אנו חושפים, שסלקום החלה להציע את השירות הזה בפ"ת, בהצעה הכוללת את המרכיבים הבאים (ראה גם בתצלום בתחתית הכתבה):
  • 500 מגה בערוץ היורד ב-99 ש"ח לחודש לשנה הראשונה. לאחר מכן 149 ש"ח לחודש. 
  • 1 גיגה ב-115 ש"ח לחודש לשנה הראשונה. לאחר מכן 159 ש"ח לחודש. 
  • טריפל של: סלקוםtv + אינטרנט 1 גיגה + טלפון ביתי ב-199 ש"ח לחודש לשנה הראשונה. לאחר מכן 249 ש"ח. 
  • קוואטרו: של סלקוםtv + אינטרנט 1 גיגה + 3 קווי סלולר + טלפון ביתי ב-299 ש"ח לחודש לשנה הראשונה. לאחר מכן 399 ש"ח לחודש.
  • קוואטרו של: סלקוםtv + אינטרנט 1 גיגה + 2 קווי סלולר + טלפון ביתי ב-265 ש"ח לחודש לשנה הראשונה, לאחר מכן 345 ש"ח לחודש. 
  • אינטרנט 500 מגה + טלפון ב-100 ש"ח לחודש למשך שנתיים.
כל החבילות כוללות: תשתית + ספק אינטרנט (סלקום), נתב אינטרנט ביתי ללא עלות, התקנה ותמיכה ללא עלות (עלות התקנה ראשונית: 99 ש"ח). הטלפון שיש בחבילות הוא VoB של סלקום ללא הגבלת דקות בשיחות בארץ. 

כך, בשירות החדש הזה, יהיו בתים, שתהיה להם תשתית גישה בסיבים של 2 החברות (פרטנר וסלקום) והדיירים יצטרכו להחליט במי הם בוחרים, כי כל חברה לא תסכים לקבל רק חלק מהדיירים (מחוסר כדאיות כלכלית).

בעתיד, העניין הזה ייפתר מעצמו, משום שלאחרונה החל מו"מ בין סלקום לפרטנר, לחתימת הסכם המתואר והנתוח במאמר כאן, כדי למנוע את הכפילויות הללו בפריסת סיבים לבתים. אגב, גם סלקום וגם פרטנר אינן מספקות חיבור סימטרי בסיבים, כדי למנוע שימוש עסקי בחיבורים הללו (מגבלה שספקי אינטרנט בכל העולם לא נוהגים כך). כרגע סלקום מספקת עד 100 מגה בערוץ העולה (בחבילות של 1 גיגה בערוץ היורד).

השירות החדש של סלקום, גם הוא כמו זה של פרטנר, הוא שירות ללא רישיון (ובגיבוי של השר והמנכ"ל, כפי שתיארנו כאן), כי זה משרת כנראה בעיניהם את התחרות האגרסיבית בבזק וזה כנראה מצדיק הפרות חוק וחיסול ספקי האינטרנט הקטנים וגם הבינוניים והגדולים, שלא מקבלים גישה ללקוחות חיבורי הסיבים של פרטנר וסלקום.

כמובן, שהשירות החדש של סלקום מרחיק את היכולת לשקם את Unlimited המקרטעת (למרות הצהרות שר התקשורת), שמקווה, שסלקום תרכוש אותה או שתיכנס כשותפה במיזם הכושל הזה. גם "הוועדה לעידוד פריסת סיבים" של שר התקשורת, נראית היום, יותר מתמיד, כבדיחה לא מוצלחת. השוק רץ קדימה ולא מחכה לשר.. 

סלקום סיבים לבתים
 



 
 
Bookmark and Share