Telecom News - לידר - LEADer – אפליקציית CRM לאנדרואיד לניהול לקוחות בעסקים קטנים

לידר - LEADer – אפליקציית CRM לאנדרואיד לניהול לקוחות בעסקים קטנים

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> תוכנות חופשיות לעסקים >> לידר - LEADer – אפליקציית CRM לאנדרואיד לניהול לקוחות בעסקים קטנים

מאת: מערכת Telecom News
11/01/18,  13:05
מטרת / הייעוד של התוכנה: מטרת הסטארטאפ הישראלי לשפר את הביצועים העסקיים והשיווקיים ולעזור בניהול לקוחות אצל בעלי מקצוע עצמאיים (קטנים) החל מעו"ד, רו"ח, יועץ ומתווך ועד קוסמטיקאית, חשמלאי, אינסטלטור וטכנאי.
שם התוכנה:
LEADer CRM Tool – One Touch Customer Management
קישור להורדה: בחינם (למעט כמה פיצ'רים) לאנדרואיד
מאפייני התוכנה:
זו אפליקצית ניהול לקוחות בעלת אלגוריתם חכם, בעלת ממשק חוויתי מתקדם, שמאפשרת לכל אחד לנהל לקוחות בנייד בקלות בעזרת מכלול כלים אוטומטיים ופשוטים כגון כרטיס ביקור דיגיטלי, תזכורות, פגישות, הצעות מחיר, הערות לקוח, כרטיסיית לקוחות ועוד כלים המקלים על העבודה ומשפרים ביצועים עסקיים.

הבעיה הקיימת, שהיזמים נרתמו לפתור: מערכות ניהול קשרי לקוחות, שמוצעות היום בעולם, נותנות בעיקר מענה לעסקים גדולים או בינוניים הדורשים מערך מסיבי של מעקב וסנכרון מידע בין עובדי הארגון לרבות ניהולי מלאי, מעקב ודיווחי מכירות, הזמנות ועוד תכונות, שהעצמאי הקטן, שעובד בגפו, אינו צריך ולכן אין מענה לאוכלוסיה זו, שאינה מבוטלת, שזקוקה לארגון, ניהול וסדר מול לקוחות.

האפליקציה מבצעת פעולות אוטומטיות רבות בזמן ולאחר שיחה, שחוסכות זמן, אנרגיה ומשאבים מהעצמאי הבודד. זו גם הסיבה, שהיא לא פותחה לאייפון בעל המערכת הסגורה, שאינה מתירה פעולות אוטומטיות.

LEADer מזהה שיחה מלקוח חדש ומזינה אותו למערכת, שולחת ללקוח הפוטנציאלי כרטיס ביקור דיגיטלי לאחר שיחה הראשונה עמו, ובפעם הבאה שיתקשר יופיע חלון קופץ על המסך בזמן השיחה עמו מלווה בכל ההערות על אותו לקוח.

- תתזכר את הלקוח אוטומטית על פגישה עמו בהודעת סמס.

- תנהל רשומות לקוח לרבות הערות, תזכורות, הצעות מחיר מוכנות בקליק לוואטסאפ או למייל הלקוח.

- סטטיסטיקות באינפוגרפיק ויזואלי על מדד זמינות וחזרה ללקוחות ומדד סגירת עסקאות מהלידים הנכנסים.

- ועוד תכונות שתעזורנה לעצמאי קטן להתנהל כגדול ובקלות.

האפליקציה בבסיסה חינמית וכמה פיצ'רים בודדים בה הם לא אנלימיטד ושימוש מסיבי בהם יצרוך גרסת תשלום. נכון להיום, כבר 2,000 משתמשים מרוצים כיום בגרסת הלייט ללא צורך לשדרג.

היזמים הם: נאור יעקובי ויניב קטן.



מסך LEADer


מסך LEADer

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share