Telecom News - חשיפת התפוררות רשת הסלולר של פלאפון בחסות צמרת משרד התקשורת

חשיפת התפוררות רשת הסלולר של פלאפון בחסות צמרת משרד התקשורת

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> חשיפת התפוררות רשת הסלולר של פלאפון בחסות צמרת משרד התקשורת
בלעדי: לא רק רשת הסלולר של גולן טלקום התפוררה. זה מתרחש בכל הרשתות ובמיוחד ברשת פלאפון, שנמצאת ב"נפילה חופשית". זו פעם שנייה, ששמילה מימון, מנכ"ל בפועל במשרד התקשורת, מתעלם מההתראות, שהוא מקבל לגבי התפוררות רשתות הסלולר בישראל, וכעת גם שר התקשורת איוב קרא החליט להתעלם מהמצב החמור בפלאפון, שאנו חושפים כאן.
מאת: אבי וייס, 16.1.18, 07:30רן גראון

הרשת הסלולרית של חברת פלאפון היא "רשת אסטרטגית" במדינת ישראל. זאת, גם משום שפלאפון היא ספק הסלולר הרשמי של עובדי המדינה ומשרדי הממשלה וכל יחידות הסמך הממשלתיות, הביטחוניות והציבוריות. בלי הרשת הזו אי אפשר לתפקד, בשגרה ובחירום. 

בעבר, רשת פלאפון כבר "נפלה קשות" (כפי שחשפנו בהרחבה כאן), אך סברנו לתומנו, שהחברה, בניהולו של רן גראון (בתמונה משמאל), למדה את הלקח מהנפילה החמורה הזו.

פרסמנו לא אחת את מחדל צמצום אנטנות הסלולר בישראל ולא של גולן טלקום (בפעם האחרונה פרסמנו זאת כאן, בהמשך לחשיפה כאן), אך לא היו לנו מספיק פרטים מי מבין החברות הגדולות מובילה בפירוק אנטנות (ולא רק בגלל המיזוג של רשת פרטנר-הוט-מובייל). 

לאור מידע ותחקיר טרי שערכנו, שלחנו ביום 6.1.18 את השאלות הבאות לחברת פלאפון ולצמרת משרד התקשורת:
"אודה להתייחסותכם לפסקה הבאה (שנשלחה לתגובה גם לחברת פלאפון):
"AB (השם שמור במערכת) בפלאפון, מחדיר במהירות לפלאפון את השיטות של גולן טלקום, שיטות של הרס שיטתי ומוחלט של הרשת הסלולרית, שהיא 'תשתית לאומית חיונית'. הכל תחת הכיסוי של 'התייעלות, בטיחות וחיסכון':
1. אחת השיטות המוזרות וחסרות האחריות היא ההחלטה שלו לא לרכוש "נעלי בטיחות תקניות" למהנדסי הרשת של פלאפון (נעליים, ששימשו אותם לצורך טיפוס על אנטנות וגגות, כדי לבדוק, לאשר, לתכנן ולכוון את הסקטורים שעל האנטנות), וההחלטה לבטל את השתלמויות הדו-שנתיות למהנדסים, שנדרשים עפ"י תקנות הבטיחות לעבור השתלמויות כאלו לפחות אחת לשנתיים.
2. בנוסף, הוא הורה למהנדסי הרשת לא לטפס על האנטנות והגגות 'למען בטיחותם' ולבצע הכל מ'הסתכלות מעמידה על הקרקע'.
3. אנטנות יקרות (במיוחד מהיבטי התחזוקה והנדל"ן) מפורקות מטעמי חיסכון וחדשות לא מתוכננות ולא נבנות, גם בגלל היעדר יכולת תכנון (מה שדורש טיפוס של המהנדסים על גגות ואנטנות).
4. התוצאה של החלטות אלו עד כה:
  • האישורים ההנדסיים השנתיים על תקינות האנטנות הסלולריות נעשים מ"התבוננות" על האנטנה מהקרקע, והם למעשה אישורים פיקטיביים לחלוטין (שמועברים לרשויות דוגמת למשרד להגנת הסביבה ולרשות המקומית).
  • אין יכולת לתכנן כיסוי של "פערי כיסוי", ע"י התקנת סקטורים חדשים, שינוי סקטורים קיימים, ואנטנות חדשות (מעבר לקשיים שיש ממילא בהתקנת אנטנות מכל הסוגים), בכל רחבי הארץ.
  • פיתוח הרשת נעצר, וכתוצאה מכך, שכונות רבות (לרבות כמעט כל השכונות החדשות, שנבנו ותיבנינה במסגרת היוזמות של שר האוצר משה כחלון, לרבות השכונות במבצעי "מחיר למשתכן"), הן שכונות, שלא מקבלות כיסוי ואין יכולת לתכנן להן כיסוי. כך, שנוצרו כבר ברחבי הארץ 'פערי כיסוי' בקנה מידה מבהיל.
  • השדרוג של הרשת הארצית הקיימת לטכנולוגיות המתקדמות מסוג MIMO 4X4 הואט ולמעשה התהליכים הללו נעצרו.
  • תלונות של לקוחות אודות בעיות קליטה וכיסוי, לא מטופלות, בהיעדר יכולת לתקן ולתכנן נכון את הכיוון של הסקטורים והאנטנות.
5. אם לא די בכך, יחידת מדידת איכות וכיסוי הרשת, יחידה, שכללה 4 טכנאי רשת ורכבים טכניים עם ציוד מדידה יקר ורגיש, פורקה וחוסלה. התוצאה המידית: אין לפלאפון שום כלי עצמאי למדידת כיסוי הרשת שלה, רמת איכות השירות שלה ללקוחותיה, עוצמות הרשת ברחבי הארץ ומציאת "חורי כיסוי", שיש צורך לתקן אותם בדחיפות. למעשה, מדובר כאן בפגיעה ישירה בביטחון הציבור, שתלוי בזמינות הרשת הסלולרית.
6. מדובר, למעשה, במחדל חמור ביותר ברמה לאומית, שגם הופך את כל הצהרות פלאפון והפרסומות שלה על איכות וביצועי הרשת שלה ושביעות הרצון מהרשת ומהשירות שלה, לבדיחה אחת גדולה (במקרה הטוב) ולהטעיית הציבור (במקרה הרע).
בנוסף, כל המתואר לעיל הוא הפרה של עשרות אם לא מאות סעיפים ברישיון של פלאפון (שלא לדבר על הפרות חוק התקשורת ותקנותיו).
7. תוצאה נלווית למחדל הזה היא, שישראל יורדת כל חודש במדד הביצועים של רשתות הסלולר הקיימות בה, ובמדידה הטרייה של Speedtest (כאן) ישראל הידרדרה (במקום להשתפר, כמו שקורה בכל העולם המערבי ואף הערבי) למקום 55 בהשוואה העולמית, נכון לדצמבר 2017".

חברת פלאפון בחרה לא להשיב על שאלותינו. ממשרד התקשורת לא הצלחנו לאיוב קראקבל תגובה, לא שלא ניסינו. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם. אין מה להיות במתח, לא נקבל תגובה, משום שגם תגובה משר התקשורת איוב קרא (בתמונה משמאל), לא קיבלנו. את השר שאלנו כדלהלן ביום 9.1.18:
"שלום לשר התקשורת, מר איוב קרא.
לפני שנים, כשחשפתי, שרשת גולן טלקום מתחילה להתפורר, טען מנכ"ל משרד התקשורת דאז (שלמה פילבר), שאני לא יודע על מה אני מדבר ואין דבר כזה, כי שמילה מימון אמר לו שאין דבר כזה...
בסופו של דבר, העמקתי וחשפתי את השערורייה הזו לעומק, וגם למנכ"ל (ולשר) התברר, שהמציאות גרועה הרבה יותר מהחשיפה הראשונית שלי. כל הרשת של גולן טלקום התפוררה, והמנכ"ל הטיל על גולן טלקום קנס בצורת "חילוט ערבות" (שהשר מעט הקל בסכום. בפועל גולן טרם שילמה את הקנס, כי העניין תקוע בבג"ץ).
כעת, יש "שידור חוזר" של פרשה זו, אבל עם רשת פלאפון. זו רשת אסטרטגית המשרתת גורמים ממלכתיים ואחרים. זו לא הרשת של גולן טלקום.
אני מוכן להמתין עם הפרסום של העניין הזה עוד יממה, באם אקבל גם את תגובת השר לחשיפה החמורה הזו (שיש כאן למטה) וששמילה מימון (כהרגלו) לא מגיב עליה".

 אז עברה היממה ועוד כמה יממות ותגובה לא קיבלתי. ככל שאקבל תגובה אעדכן בהתאם. 

פניתי גם למומחים בתחום הזה, שמכירים היטב את רשתות הסלולר בישראל, וקיבלתי מאחד מהבולטים מהם, את ההתייחסות הבאה: "מה שברור לי, שקיים אצל כל חברות הסלולר בישראל, הוא ניסיון רציף להקטין את העלויות, כדי לשמר רווחיות ולו קטנה. מחירי הסלולר נמוכים במונחים ריאליים (ההערכה היא, שהם לא צפויים לעלות לאור הכניסה הצפויה של חזי בצלאל והכמות הבלתי סבירה של מפעילים), וגורמים לחברות הסלולר להקטין השקעות ולנסות להקטין את הוצאות הרשת (בוודאי לפלאפון, שאין לה שותף לרשת, בניגוד לפרטנר והוט-מובייל שמתחלקות ולסלקום, שכעת תעבוד ביחד עם גולן טלקום ועם חזי בצלאל). כידוע, הרווחיות של 3 המפעילים הגדולים משירותי הסלולר נמוכה מאד. 

אין ספק, שאתה צודק בחשיפות שלך, והמפעילים בישראל, שבעבר היו בין המובילים בקידום תכונות והשקת שירותים (גם בהשוואה עולמית), אינם כיום במצב הזה (השקת דור 4 הייתה, כמובן, באיחור רב בישראל, לאור הסיבוך, שנוצר מקיומם של 5 מפעילים, בלי מספיק ספקטרום להקצות ולחץ של המפעילים החדשים לעכב את הנושא). דור 5, שהחל במדינות רבות בכל רחבי העולם, לא נראה, שיחל בשנה הקרובה אצלנו. בעולם, הוקצו יותר תחומי תדר והושקו רשתות מהירות ומתקדמות יותר. זו עובדה.

אני גם שומע ממשתמשים ברשתות הסלולר בישראל, שהתחושה שלהם היא, שיש היום פחות הקפדה על ביצועים (אין לי מידע מדויק ועדכני על כך. זו התרשמות מתלונות, שאני שומע). ברור, שבמצב בו המפעילים מבינים, שהלקוחות מתניידים למי שנותן את המחיר האטרקטיבי ביותר ולאו דווקא משיקולי איכות / שירות, זה משפיע על סדרי עדיפות של אותם מפעילים"

אם לא די בכך, פלאפון הפסיקה לקדם את מערכות הליבה בתוכנה שלה (כמפורט בהרחבה כאן, וגם כאן), כדי לחסוך בהוצאות. הנזקים הם ברורים והנפילות תתרחשנה שוב ושוב - זה ברור כשמש בצהרי היום (מלבד לראשי פלאפון ולראשי משרד התקשורת). 

שורה תחתונה
מדובר כאן על נושא טרי ביותר וחמור ביותר, שנחשףשמילה מימון בפעם הראשונה. זו לא ההיסטוריה של רשת גולן טלקום. בזמנו, כשעליתי על תחילת ההתפוררות של רשת גולן טלקום, שלמה פילבר טען באוזניי ויותר מפעם אחת, שאני "הוזה בהקיץ" כי שמילה (בתמונה משמאל, ראשון מימין) אמר לו, שאין דבר כזה. בסוף, זה נהיה עוד יותר גרוע מהחשיפה הראשונית שלי... גם על פי הודעה רשמית של משרד התקשורת עצמו (כאן), שמילה מימון לא ידע ולא בדק את פירוק רשת גולן טלקום ב-2014 והוא החל לבדוק זאת רק ב-2015, אחרי שהרשת כבר פורקה. היה ניתן לעצור את זה בזמן, אם היו מקשיבים לנתונים ולעובדות ופועלים בנחישות לסכל את התפוררות הרשת של גולן טלקום, שנעשתה בסתר ובניגוד לחוק! 

כעת, זה התחיל ברשת פלאפון, וזה נחשף כאן בזמן אמת. אולם, בניגוד לגולן-טלקום, שהייתה רשת חלופית ומתחרה, רשת פלאפון היא הרשת של הממשלה וארגונים אסטרטגיים רבים במדינה. זה כבר לא צחוק, ששמילה יכול "לדחוף מתחת לשולחן", או ל"טאטא מתחת לשטיח" ו"לגרוס", כמו במקרה של גולן-טלקום, עד שזה התפוצץ ברעש וגולן-טלקום בסוף נפלה ונמכרה.
מדובר כאן במחדל ענק בכל קנה מידה, שזועק לשמיים!

זה יחזור על עצמו שוב ושוב! שלא יהיה לאיש ספק בעניין זה. אי אפשר שהכל יהיה הפקר וזה יפעל בלי תקלות. 


בהערת אגב נוסיף, שבימים האחרונים עלה לאוויר אתר, שנועד לדחוק במשרד התקשורת להקשיב לצרכנים (שזה בדיוק תפקידו של המשרד, אבל זה נשכח שם בעשור האחרון...): Telecom Petition. מומלץ להצטרף לאחת העצומות הקיימות כבר באתר (לקטר בלי לקחת אחריות ולהשתתף - השנוי לא יקרה מעצמו...). בנוסף, בלינקים כאן למטה יש הרחבה של הנושאים החמורים שנחשפו כאן, למתעניניים. 



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים