Telecom News - דן ענבר יוביל את מרכזי הפיתוח של Dell EMC בישראל הפרושים ב-4 אתרים

דן ענבר יוביל את מרכזי הפיתוח של Dell EMC בישראל הפרושים ב-4 אתרים

דף הבית >> מינויים >> דן ענבר יוביל את מרכזי הפיתוח של Dell EMC בישראל הפרושים ב-4 אתרים
דן ענבר יוביל את מרכזי הפיתוח של Dell EMC בישראל הפרושים ב-4 אתרים. ד"ר ארנה ברי פרשה מתפקידה כסגנית נשיא ומנכ"לית מרכזי הפיתוח בארץ
מאת: מערכת Telecom News, 11.2.18, 12:22דן ענבר
 
חברת Dell EMC הודיעה על פרישתה של ד"ר ארנה ברי מתפקידה כסגנית נשיא ומנכ"לית מרכזי הפיתוח בישראל. דן ענבר, סגן נשיא בכיר ב- Dell EMC ומנכ"ל XtremIO יוביל מעתה את מרכזי הפיתוח בישראל הפרושים על פני 4 אתרים.
 
חברת Dell EMC, זרוע תשתיות המידע ב-Dell Technologies, הודיעה היום על החלטתה של ד"ר ארנה ברי, לפרוש מתפקידה בחברה, כסגנית נשיא ב-Dell EMC ומנכ"לית מרכזי הפיתוח בישראל, הפרושים על פני 4 אתרים.
 
החברה אף הודיעה על הרחבת תפקידו של דן ענבר, (בתמונה), סגן נשיא בכיר ב-Dell EMC ומנכ"ל XtremIO, מקבוצת הפתרונות ב-Dell Technologies, שיכהן מעתה כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל.
 
ארנה ברי הצטרפה ל-EMC בדצמבר 2010, ובהובלתה צמחה משמעותית פעילות המו"פ בישראל. 2 אתרי פיתוח הוקמו וצמחו בבאר שבע ובחיפה, לצד אתרי הפיתוח בהרצליה וגליל-ים. ד"ר ברי המשיכה להוביל גוף זה לאחר המיזוג בין Dell  ל EMC, ב-2016.
 
ג'ף בודרו נשיא חטיבת האחסון, Dell EMC: "אנו נפרדים היום ממנהלת ואישיות יוצאת דופן, שהמחויבות שלה לקדם מצוינות, יזמות וחדשנות, זכתה להכרה, לא רק בין כתלי החברה, אלא גם בקרב תעשיות ההייטק והמדע, קהילות ההון סיכון והאקדמיה, בארץ ובעולם. ארנה רשמה במהלך הקריירה הארוכה שלה הישגים רבים ומרשימים וזכתה לפרסי הוקרה על פועלה המקצועי והאישי. תמיכתה הבלתי נלאית בקידום הדור הבא של הטכנולוגיה וההון האנושי בתעשייה, כמו גם מחויבותה לקהילה בסביבה בה פועלת החברה, משקפת רק מעט מתרומתה להצלחת החברה. אנו נרגיש בחסרונה ומאחלים לה הצלחה רבה בפרק הבא של חייה.
 
אנו מברכים את דן על הרחבת מחויבותו לחדשנות טכנולוגית ולפיתוח ההון האנושי בחברה, במסגרת תפקידו כמנכ"ל מרכזי הפיתוח בישראל".  



 
 
Bookmark and Share