Telecom News - מחקר: ארגונים המשדרגים תשתית טכנולוגית משיגים חדשנות ויתרון עסקי

מחקר: ארגונים המשדרגים תשתית טכנולוגית משיגים חדשנות ויתרון עסקי

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Israel ICT >> מחקר: ארגונים המשדרגים תשתית טכנולוגית משיגים חדשנות ויתרון עסקי
מחקר: ארגונים המשדרגים את התשתית הטכנולוגית משיגים חדשנות ויתרון עסקי
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.18, 12:30טרנספורמציה

המחקר בקרב 4,000 מנהלים ומקבלי החלטות, שעוקב אחר התקדמות טרנספורמציית ה-IT, נועד לספק תובנות לגבי מצב עסקים בכל הקשור להתחדשות מערך המחשוב, היתרונות העסקיים להתחדשות זו והתפקיד הטכנולוגיה בהתחדשות זו.
 
Dell EMC הודיעה היום על תוצאות מחקר, שנערך על ידי ESG (Enterprise Strategy Group), שמעידות, ששינוי מערך ה-IT של ארגונים יכול להוביל לשורה של יתרונות במישור העסקי, כמו גם לחדשנות וצמיחה של הארגון. המחקר, שעוקב אחר התקדמות טרנספורמציית ה-IT, נועד לספק תובנות לגבי מצבם של עסקים בכל הקשור להתחדשות מערך המחשוב, היתרונות העסקיים להתחדשות זו והתפקיד המשמעותי שיש לטכנולוגיה בהתחדשות זו.
 
הנוף העסקי של היום רווי שיבושים, שברובם מונעים ע"י טכנולוגיה בדרכים שונות וחדשות. כדי לשרוד ולהצליח בעולם הדיגיטלי, עסקים נדרשים ליישם טכנולוגיות ותהליכים חדשים, שלא היו בעבר, ולרכוש מיומנויות מתאימות. צעד ראשון וחיוני בתהליך זה, הוא שינוי מערך המחשוב, שיאפשר לעסק להשיק את מוצריו אל השוק במהרה. אולם, במקביל יישאר תחרותי וישמור על חדשנות מתמשכת.
 
מהמחקר של ESG ל-2018, שהוזמן ע"י דל ואינטל, בהשתתפות 4,000 מנהלים ומקבלי החלטות מכל העולם, עולות מספר נקודות מעניינות:
 
81% מהמשיבים מסכימים, שאם הם לא יאמצו את טרנספורמציית ה-IT, ארגונם כבר לא יהיה שחקן משמעותי בשוק הרלוונטי. עלייה של 10% מ-2017.
 
88% טוענים, שארגונם נמצא תחת לחץ תמידי לספק מוצרים ושירותים חדשים בקצב מתמיד.
 
לארגונים, שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 22) ליתרון תחרותי בשוק, כאשר הם משיקים מוצר או שירות חדש.
 
לארגונים, שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 2.5) לעמדה מובילה מול מתחרים בשנים הקרובות.

לארגונים, שכבר ביצעו שינוי, באשר הוא, למערך ה-IT שלהם יש יותר סיכוי (פי 18) לקבל החלטות טובות ומהירות יותר מהמתחרים, שמתבססות על מסדי מידע. כ"כ, יש להם סיכוי גדול יותר (פי 2) לעמוד ביעדי הרווח השונים.
 
 
4,000 מקבלי ההחלטות, שהשתתפו במחקר חולקו לפי המדד הבא, שמראה על מידת הבגרות (כשם המחקר) בתהליך הטרנספורמציה:

שלב ראשון - מורשת (6%), ארגונים בשלב זה טרם החלו בתהליך של שינוי ובכל ההיבטים של טרנספורמציית ה-IT הם מתחת למדדים.
 
שלב שני - התעוררות (45%), ארגונים בשלב זה כבר החלו בתהליך וישנה התקדמות, אך פריסת הטכנולוגיה היא מינימלית, לרבות מרכז הנתונים המודרני.
 
שלב שלישי - התפתחות (43%), ארגונים בשלב זה כבר מחויבים לתהליך, פריסת הטכנולוגיה בארגון אינה מלאה אך בהחלט מתקדמת.
 
שלב רביעי - טרנספורמציה (6%), ארגונים בשלב זה כמעט בשלים ונמצאים בראש הסולם בכל הקשר לבגרות מערך המחשוב שלהם.
 
ממצאי המחקר מראים, שארגונים מתקדמים בתהליך השינוי, ו"בוגרים" יותר, ובאופן כללי מאמינים, שהטרנספורמציה היא צורך אסטרטגי.
 
96% מהנשאלים טענו, שהם החלו, בשלבים שונים, את התהליך הן בשלב התכנון, בתחילת הביצוע או בשיאו.
 
ארגונים, שכבר הגיעו לשלב הרביעי, הם בעלי סיכויים גבוהים יותר (פי 16) להמשיך פרויקטים של טרנספורמציה דיגיטלית מאשר ארגונים, שעדיין בשלב הראשוני (66% לעומת 4% בהתאמה).
 
ארגונים, שכבר ביצעו את השינוי הדיגיטלי בעלי סיכויים גבוהים יותר (פי 2) לעמוד ביעדי ההכנסות, ואף לעקוף אותם לעומת ארגונים בשלב הראשוני (94% לעומת 44% בהתאמה).
 
84% מהנשאלים, שבאמתחתם פרויקטים מוטי דיגיטל טענו, שארגונם נמצא בעמדה חזקה, או חזקה מאוד, להתחרות ולהצליח בשוק.
 
טרנספורמציה מלאה של מערך ה-IT יכולה להאיץ את החדשנות בארגונים, להגדיל את הצמיחה, כמובן להגדיל את יעילות מערך המחשוב ובסופו של דבר גם להפחית עלויות.
 
ארגונים ,שבשלב הטרנספורמציה טענו ,שביכולתם להקצות 17% מתקציב ה-IT שלהם לחדשנות, משלימים פי 3 יותר פרויקטים לפני המועד המתוכנן ופי 10 לפרוס את יישומיהם לפני המועד המתוכנן. כמו כן, ארגונים אלה מדווחים, שהשלימו 14% (בממוצע) מהפרויקטים של IT בפחות כסף, ובאופן כללי מוציאים 31% פחות על יישומים קריטיים לארגון.
 
ג'ף קלארק, סגן יו"ר מוצרים ותפעול בדל טכנולוגיות: "המידע הוא היתרון התחרותי החדש, והוא נמצא בכל חלקי המערכת - מרכזי הנתונים, הענן ומכשירי הקצה. ארגונים מבינים, שעליהם לעבוד במהירות כדי להפוך את המידע למודיעין עסקי, כזה המחייב תשתית IT מקצה לקצה היכולה לנהל אותו, לנתח אותו, לאחסן אותו ולהגן עליו".
 
ג'ון מק'נייט, סגן נשיא בחטיבת המחקר של ESG: "כיום, חברות צריכות להיות גמישות כדי להישאר תחרותיות ולהניע צמיחה, וטרנספורמציית ה-IT יכולה להיות גורם מרכזי לכך. למרות שהשגת השינוי לעתים כרוכה במאמצים, מחקרנו מראה, שאחרי השינוי חברות חוות תוצאות עסקיות טובות יותר, כולל סיכויים גבוהים יותר לקדם את מוצריהן ושירותיהן בשוק. כמו כן, חברות אלו (הנשענות על נתונים אמתיים) מקבלות החלטות טובות יותר ומגדילות את הכנסותיהן".
 
טרנספורמציה
 
 
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share