Telecom News - יד ושם חתם על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ Wibbitz

יד ושם חתם על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ Wibbitz

דף הבית >> שת"פים הסכמים נציגויות >> יד ושם חתם על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ Wibbitz
יד ושם חתם על שיתוף פעולה עם הסטארטאפ Wibbitz
מאת: מערכת Telecom News, 11.4.18, 13:01שת"פ

יחד ייצרו סרטוני וידאו, שיגדילו את היקף הקהל הנחשף לסיפורים מתקופת השואה, מאחר שפחות אנשים משקיעים בקריאת טקסט. זאת, בסיוע של פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית.
 
יד ושם חתם על  שיתוף פעולה עם הסטארטאפ הישראלי Wibbitz, שיאפשר לאנשי יד ושם להשתמש בפלטפורמה של הסטארטאפ להפיכת סיפורים מתקופת השואה, שכיום מתועדים בטקסטים וקטעי קול, ולהמירם לסרטוני וידאו.
 
מדובר בסיפורים, שמתועדים ביד ושם בשפות שונות מתקופת מלחמת העולם השנייה, שמנציחים את סיפורי הניצולים והקרבנות, סיפורי חסידי אומות העולם וסיפורים על חיי היהודים לפני המלחמה. עולם צריכת התוכן משתנה וכיום המשתמשים רגילים לצריכת וידאו כמדיום הראשי. ע"י שימוש בווידאו ניתן לספר סיפור בצורה הגורמת למשתמש להתחבר בצורה רגשית הרבה יותר לסיפור עצמו.
 
שיתוף הפעולה יאפשר ליד ושם להציג את התכנים מבין מאות אלפי הסיפורים כשהם הומרו לסרטונים דינאמיים הניתנים לשיתוף והפצה בעולם הדיגיטלי. זאת, בסיוע של פלטפורמה מבוססת בינה מלאכותית אותה מפתחת Wibbitz, שמתמחה בהפיכת טקסטים לסיפורי וידאו.
 
Wibbitz היא פלטפורמת יצירת וידאו מבוססת בינה מלאכותית. היא מיועדת לספר סיפור ויזואלי של הטקסט באופן אוטומטי בלחיצת כפתור. היא מותאמת לכל פלטפורמת תוכן אפשרית החל ממחשבים, כלה בכל סוגי המובייל ועד לכלל הרשתות החברתיות.
 
זוהר דיין, מנכ"ל וממייסדי :Wibbitz "אנו מתרגשים עד עומק ליבנו בעקבות ההכרזה על הפיכתנו לשותפה של יד ושם. ההכרה, שקיבלנו מיד ושם לטפל בתוכן חשוב זה, היא אבן דרך מבחינתנו. Wibbitz עוזרת בהיבט זה להנצחת והפצת מורשת חשובה זו".
TLV-GENERATOR



 
 
Bookmark and Share