Telecom News - חיסול כל מה שהיכרנו בשוק התקשורת בגלל הדחף לעזור להוט

חיסול כל מה שהיכרנו בשוק התקשורת בגלל הדחף לעזור להוט

דף הבית >> חדשות >> חדשות השוק הקווי >> חיסול כל מה שהיכרנו בשוק התקשורת בגלל הדחף לעזור להוט
חיסול כל מה שהיכרנו בשוק התקשורת בגלל הדחף לעזור להוט
 מאת: אבי וייס, 16.4.18, 20:25איוב קרא
 
חשיפת "שתיקת הכבשים" בעניין ההחלטה הלא חוקית של השר איוב קרא בעניין פריסת הוט, מה שמחסל את ההבדלים ברגולציה בין השוק הקווי לשוק הסלולרי. כאוס מוחלט בשוק, רק בגלל הרצון להיטיב עם הוט תמורת "כתבות מפנקות".
 
ב-1.4.18 נחשף באקראי (בגלל דיווח של הוט לבורסה), ששר התקשורת (איוב קרא, בתמונה משמאל), החליט לאמץ את המלצות "הוועדה המייעצת", שהפרוטוקול שלה לא פורסם בשום מקום, ולאפשר להוט להחליף את הפריסה הקווית שלה לשירותי טלוויזיה בפריסה סלולרית (ברשת של הוט-מובייל).
 
כנגד ההחלטה המוזרה ביותר הזו כתבו רק 3 כלי תקשורת: News1, דבר 1 ואנחנו (ובאופן חלקי גם דה-מרקר), שתקפנו את ההחלטה הזו מכל וכל, בהמשך לפעילות של ועדה בלתי חוקית, שעמד בראשה שמילה מימון, ללא כל סמכות, שבינתיים סולק מתפקיד המנכ"ל בפועל ועד שיגיע מנכ"ל חדש, המשרד מתנהל ללא ממנכ"ל. שמילה  עמד כביכול בראש ועדה בשם "הוועדה המייעצת", שהפכה את החוק והתקנות לעניין הפריסה האוניברסלית של הוט, לצחוק אחד גדול ולכאוס רגולטורי, שהתפשט לכל פינה בהקשר של הוט, שצפצפה במשך שנים על החוק, התקנות והוראות רישיונה, ללא כל סנקציה.
 
בהמשך נחשוף למה רק 3 כלי תקשורת בישראל הטילו ספק בהחלטת השר איוב קרא לגבי הוט, בעוד שכל שאר כלי התקשורת ציטטו את ההודעה המאוחרת, שיצאה מהשר, ואף ראיינו את השר ב"כתבות מפנקות ואוהדות" בעניין זה.
 
לכן, שלחנו ביום 4.4.18 לצמרת משרד התקשורת (שר ומנכ"ל בפועל) וגם לצמרת הוט את השאלות הבאות:
"בהמשך למסמך שיש כאן, בעניין החלטת השר איוב קרא לגבי "הפריסה האוניברסלית" של חברת הוט, נשאלות השאלות הבאות בנוגע לשירותי הטלוויזיה העתידיים על רשת "הוט מובייל" ביישובים: רהט, בית-ג'אן, חספין וטל-אל:
1. מה המחיר של השירות החדש על רשת הוט מובייל (כולל עלות הנתב)? למה זה לא נקבע (מול קביעת \ אישור המשרד למחירי ה-OTT [הבלתי חוקיים] של הוט על רשת בזק, שבה "הוועדה המייעצת" קבעה (בסעיפים 7 עד 9) את המנגנון לקביעת מחירים של הוט על רשת בזק, וביום 9 באוקטובר 2016 התקבלה החלטתו של השר צחי הנגבי בעניין אימוץ המלצות הוועדה?
2. האם נבדק, שיש כיסוי סלולרי ביישובים הללו המסוגל להעביר טלוויזיה על רשת הסלולר (למינימום צפוי של לקוחות, אם בכלל נקבע מספר מינימלי כזה)?
3. האם נעשה סקר כלשהו בקרב תושבי היישובים הללו ונמצא, שאכן יש תושבים, שיהיו מעוניינים בפתרון הזה?
4. האם יש איזו מדינה בעולם, שהשירות בתצורה הזו (שירות טלוויזיה סלולרי לנתב ביתי על רשת דור 4) הצליח?
5. על פי הרישיון של הוט מובייל, יש ברישיון אופציה כזו. היא דורשת להכין "תיק שירות" ולקבל אישור משרד התקשורת. האם הוט מובייל כבר הגישה ו\או קיבלה אישור ל"תיק שירות" להסדר החדש הזה (של שירותי טלוויזיה על הסלולר בדור 4 לנתב ביתי)?".
 
תשובה לא הצלחנו לקבל, לא שלא ניסינו, די ברור למה. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.
 
למה החלטת שר התקשורת איוב קרא בנוגע לפריסת הוט על רשת הסלולר במקום פריסה קווית היא בלתי חוקית?
מפני שההחלטה שלו קובעת, שאין הבדל במתן שירות תקשורת הנמצא בפיקוח רגולטורי, בין תשתית קווית לתשתית סלולרית. הקביעה הזו אומרת, שזה אותו שירות, בין אם הוא מסופק בתשתית קווית או בתשתית סלולרית.
 
בהערת אגב אציין, שזו הייתה הצעה שלי ואחר כך הצטרפו אליה עוד כמה מומחי תקשורת, כבר לפני למעלה מעשור (וחזרתי על כך בפני ועדת חייק ובהמשך כמעט כל שנה שבתי וחזרתי על ההצעה הזו), למחוק את ההבדלים בין השוק הקווי לשוק הסלולרי, והצעתי את הדרך לבצע את המהלך הרגולטורי הזה, שהיה בגדר הצעה ראשונית בכמה מדינות בעולם ולמעשה היה מציב את ישראל בחזית הרגולטורית בעולם, אם היה מתקבל. אולם, כל הזמן משרד התקשורת דחה אותי (ועוד כמה מומחים, שהציעו זאת), בטענה, שזה בלתי אפשרי מבחינה חוקית וזה גם לא יעבור בכנסת.
 
אז איך השר איוב קרא ביצע זאת כעת, בהינף קולמוס, בלי שום שימוע, שום הליך חקיקתי ובלי לשנות שום חוק, תקנה, מסמכי מדיניות, רישיונות ונהלים? התשובה פשוטה: כי זה מהלך לא חוקי מצד השר. הוא לא מעל החוק.
 
אם מתן שירות טלוויזיה בתשתית קווית זה אותו דבר כמו מתן השירות הזה בתשתית סלולרית, השר איוב קרא אמור היה לנקוט מידית בצעדים הבאים (רק לשם ההדגמה):
  • להודיע לאגף הכלכלה במשרד התקשורת, שמודד מידי רבעון את חלקה של בזק בשוק הטלפוניה הפרטית והעסקית, להתחיל למדוד את חלקה של בזק בשוק הטלפוניה הקווית והסלולרית גם יחד, כי אין הבדל בין טלפוניה קווית לטלפוניה סלולרית. זו רק טלפוניה. אזי המשרד היה מגלה, שלחברות הסלולר יש כ-9 מיליון קווי טלפון ולבזק יש בקושי חמישית מהכמות הזו של קווי טלפון. לכן, בזק אינה מונופול בתחום הטלפוניה והרשות להגבלים עסקיים אמורה לבטל את הכרזת בזק כמונופול בתחום הטלפוניה וגם צריך להסיר את פיקוח המחירים מעל בזק, כי היא כבר לא מונופול. גם צריך לבטל את הסדרי השוק הסיטונאי על הטלפוניה של הוט (שממילא לא מופעלים), כי בזק אינה מונופול בתחום הטלפוניה.
  • להתחיל למדוד את חלקה של בזק בשוק תשתיות האינטרנט הקווי ביחד עם תשתיות האינטרנט הסלולרי ולגלות, שבזק אינה מונופול באינטרנט, כי בסלולר יש כ-8 מיליון חיבורי אינטרנט, יותר מפי 4 מאשר הכמות המצויה של חיבורי אינטרנט לבזק. כלומר: הרשות להגבלים עסקיים אמורה לבטל את ההכרזה של בזק כמונופול בתחום חיבורי תשתיות האינטרנט וגם יש צורך לבטל את כל הסדרי השוק הסיטונאי על רשת בזק (כי ההסדרים הללו נבנו בשביל מונופול), וגם בהזדמנות זו לבטל את השוק הסיטונאי, שממילא לא קיים, על רשת הוט.
  • אם השוק הקווי והסלולרי זה אותו דבר לגבי שירותי טלוויזיה, יש לבדוק את כמות המשתמשים בשירותי טלוויזיה מכל סוג בכל הרשתות: קווי, סלולרי, לווייני, אלחוטי, עידן +, מזרימי מדיה, קונסולות, טלוויזיות חכמות וכיו"ב,  ולבטל את ההכרזה על הוט כמונופול ולבטל את כל הסדרי הרגולציה, שנכפו על הוט, רק בגלל היותה מונופול בתחום שידורי הטלוויזיה.
 אני מקווה, שכעת ברורה יותר מה המשמעות של היעדר קו רגולטורי מפריד בין הקווי לסלולרי. למה השר איוב קרא לא הבין את זה? הוא כן הבין. ההסבר מאוד פשוט ומאוד חמור.
 
יואב יצחק מ-News1  יצא נגד ההחלטה של השר איוב קרא לתת להוט (כלומר: לפטריק דרהי), "מתנות" בשווי של מיליארדי ש"ח ע"י שר התקשורת (במקרה כאן שותפים להקלות הללו השרים: משה כחלון, גלעד ארדן, בנימין נתניהו, צחי הנגבי ואיוב קרא). לטענת יואב יצחק, מדובר ב"אפליה בחקירה", משום שהוט קיבלה הקלות אדירות מהשרים, בדומה להיקף ההקלות לקבוצת בזק של שאול אלוביץ', תמורת "סיקור מלטף ומפרגן" ובמיוחד משני כלי תקשורת: קבוצת ידיעות (הכוללת את ידיעות אחרונות, YNET וכלכליסט) וקבוצת פישמן הכוללת את גלובס.
 
זאת, משום שלקבוצת ידיעות כמו גם לקבוצת פישמן היו אינטרסים כלכליים בדמות מאות מיליוני ₪ של אופציות, שהן קיבלו מפטריק דרהי במסגרת רכישת הוט על ידו. האופציות הללו נתנו ב-2012 ורק ב-2016 הוחל בתהליך מימוש האופציות הלו, בין פטריק דרהי וקבוצות ידיעות ופישמן.
 
זה בדיוק ההסבר למה איוב קרא קיבל כתבות "מפרגנות ומלטפות" מכלי תקשורת לא מעטים, בדבר ההחלטה שלו להקל על הוט. כך, שתוכל להחליף את הפריסה הקווית שלה בחיבורים סלולריים, כאילו זה אותו דבר.
 
אולם, יואב יצחק לא עלה על כל הסיפור. הסיפור המלא כולל עוד כמה פרטים חשובים, מעבר לעובדה, שחשפנו קודם, שמדובר ב"ישראבלוף" של השר איוב קרא, החלטה היוצרת כאוס רגולטורי עצום בשוק התקשורת בישראל. וזה מה שיואב יצחק לא גילה:
  • "לוועדה המייעצת" אין כל סמכות חוקית להמליץ על המרת פריסה קווית בפריסה סלולרית. הוועדה יכולה רק להמליץ לדחות פריסה, או לבטל פריסה ליישוב מסוים, לא להמיר פריסה. אין דבר כזה בחוק, בתקנות או בנהלים.
  • ממילא הוועדה הזו פעלה בחוסר סמכות חוקית (בגלל שהיו"ר שלה לא מונה, כנדרש בחוק ובתקנות, ע"י השר) והפרוטוקולים שלה מוסתרים מהציבור, גם כן בניגוד לחוק.
  • כל התשובות לחמשת השאלות שלי מתחילת הכתבה הם: לא אחד גדול. כלומר: ברור שמדובר ב"ישארבלוף", שגם לא חוקי בשום רכיב שלו. 
  • כדי להבטיח את "שתיקת הכבשים" של עיתונאים שכירים, שפרנסתם תלויה בבעלי העיתון, שממילא יש לו (לבעל העיתון) אינטרס כלכלי מובהק לסייע לפטריק דרהי (כפי שחשף יואב יצחק), השר איוב קרא (ישירות או בסיוע עוזריו) הפכו ל"מקור מידע" והדלפות קבועות של השר, וכך השר הבטיח "כתבות מפנקות ואוהדות" מצד אותם עיתונאים הניזונים מההדלפות הללו, ובכך יצר גם אינטרס של העיתונאים עצמם (ולא רק של בעלי העיתון), לסייע להוט ולפטריק דרהי, ע"י תמיכה עיוורת בהחלטות השר.
שורה תחתונה
פרשת המרת הפריסה הקווי של הוט בפריסה סלולרית היא "מחדל יום כיפור" עבור כלי התקשורת, שנותנים גיבוי להפרת חוק בקנה מידה אדיר ובפרהסיה ועוד מספקים "כתבות אוהבות ומפנקות" לשר איוב קרא, כאילו הוא המציא את "המצאת המאה", במתן שירות טלוויזיה דרך הסלולר. מדובר בנושא חמור ביותר היוצר כאוס רגולטורי בשוק התקשורת הישראלי, שוק המקרטע כבר שנים, בגלל הסדרה הארוכה של החלטות בלתי חוקיות של ראשי המשרד, שהאינטרס הצרכני הוא הדבר האחרון המעניין אותם

ראה גם:



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! 
שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

חג פסח כשר ומאושר לכל הקוראים!!! שיהיה לנו רק טוב - עם הרבה בריאות.

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים