Telecom News - שוד הקריפטו הענק ב-Coinrail בדרום קוריאה הפיל את שערי הביטקוין

שוד הקריפטו הענק ב-Coinrail בדרום קוריאה הפיל את שערי הביטקוין

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> חדשות עולם הביטקוין >> שוד הקריפטו הענק ב-Coinrail בדרום קוריאה הפיל את שערי הביטקוין
שוד הקריפטו הענק ב-Coinrail בדרום קוריאה הפיל את שערי הביטקוין
מאת: מערכת Telecom News, 11.6.18, 17:54ביטקוין
 
מנכ"ל בורסת מטבעות הקריפטו הישראלית: "גניבת הענק של המטבעות הדיגיטליים, שהפילה את השוק, היא תוצאה של ניהול סיכונים גרוע". למה זה לא היה קורה בישראל?

גניבת הענק של מטבעות הקריפטו, שהפילה היום את שערי המטבעות היא תוצאה מניהול סיכונים גרוע בבורסה הדרום קוריאנית, כך אמר אלי בז'רנו, מנכ"ל בורסת מטבעות הקריפטו הישראלית Bit2C.
 
הבורסה שנפרצה - Coinrail, לא נקבה בערך המטבעות הקריפטוגרפיים שנגנבו, אך נמסר, שסוכנות הידיעות Yonhap News ציטטה מקורות שלה, שהערך הוא 37 מיליון דולרים. מיד לאחר מכן הביטקוין ירד מ-7,500 דולרים ל-6,780 דולרים. הבורסה הדרום קוריאנית משתפת פעולה עם המשטרה והפסיקה את המסחר אצלה.
 
ההערכה של 37 מיליון דולרים, הופכת את הגניבה לאחת הגניבות הקריפטוגרפיות הגדולות. היקף הגניבה הענק הוא זה שעורר חרדה בקרב משקיעים בכל העולם וגרם היום לצניחה של כל המטבעות.
 
אלי בז'רנו: "הגניבה היא בשיעור של כ-30% מסך הנכסים. מדובר במטבעות, שהוחזקו ב"ארנקים חמים" הניתנים למימוש בכל עת, לעומת "ארנקים קרים" שאין אליהם גישה מהבורסה ולכן מוגנים.

השיעור הגבוה של אחזקה ב"ארנקים חמים" מעיד על ניהול סיכונים גרוע, שלמרבה הצער גם התממש. אצלנו בישראל 98.5% מסך המטבעות מוחזקים ב"ארנקים קרים", שאין אפשרות להיכנס אליהם גם אם הבורסה נפרצת.

המידע על מטבעות נזילים ב"ארנקים חמים" כנראה היה ידוע לפורצים ולכן הם בחרו את הבורסה בדרום קוריאה, שהיא הגדולה בעולם, כיעד מועדף.

המשקיעים במטבעות קריפטו יכולים להגן על כספם במגוון דרכים כולל משיכה של המטבעות אליהם או שימוש באימות דו שלבי ומנגנוני אבטחה נוספים".

עדכון 18:30: שער הביטקוין 6,712 דולרים עפ"י Bitstamp.



 
 
Bookmark and Share