Telecom News - קריסת הפיקוח על חברות הסלולר משפיעה על הכיס שלכם - בלי שתרגישו

קריסת הפיקוח על חברות הסלולר משפיעה על הכיס שלכם - בלי שתרגישו

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> קריסת הפיקוח על חברות הסלולר משפיעה על הכיס שלכם - בלי שתרגישו
חשיפת אחד התרגילים (הפעם של הוט מובייל) להוציא כסף מהלקוחות, מבלי שהם מבינים את התרגיל: אי נעילת החיוג למספרי הפרימיום היקרים (1-900 ו-1-901). משרד התקשורת (כהרגלו) מתעלם מהפרות תנאי הרישיון ונותן יד ל"אפס אכיפה", בתחומי הצרכנות והגנת הצרכן בשוק התקשורת בישראל בכלל ובסלולר בפרט. מומלץ למשתמשי הסלולר לבדוק היטב את טופס "הנגישות לשירותים" שבידם. עדכון בגוף הכתבה
מאת: אבי וייס, 5.7.18, 08:00איתן כסיף - צילום עצמי

הפעם "נרים את המסך" מעוד תעלול אנטי-צרכני, שבו לקוחות חברות הסלולר אינם נחסמים אוטומטית כברירת מחדל לשירותי "פרימיום" היקרים ביותר.

ברור, שהאינטרס של חברות הסלולר הוא, שכן תתקיימנה שיחות כאלו, כי חברות הסלולר "קוטפות" כ-50% מהעלות של השיחה הזו, שיכולה לנוע בין 30 ש"ח ל-50 ש"ח לשיחה.

כבר כעת, אנו ממליצים בחום לכל קוראינו, לבדוק היטב את טופס "נגישות לשירותים" שאתם חתומים עליו מול חברת הסלולר שלכם ולוודא, שמכשירי הסלולר שלכם חסומים במפורש לשירותי הפרימיום הללו, ואם אין דבר כזה בטופס שבידכם (החברות מחויבות לתת עותק חתום לכל לקוח), פשוט לבקש מחברת הסלולר לקבל טופס חדש ולחתום עליו, עם סימון של חסימה למספרים של שירותי הפרימיום

ביום 2.7.18 שלחנו את השאלה הדחופה הבאה לצמרת קבוצת הוט:
"על פי טענת לקוח של הוט-מובייל (סיני ליבל שמו), בעת קבלת לקוח חדש בהוט מוביל, אין אופציה לסמן בטופס "נגישות לשירותים" חסימה של שירותי 1-900 ו- 1-901. והם פתוחים כברירת מחדל.
מצ"ב צילומי מסך [מצויים בנספח בתחתית הכתבה].
לדברי סיני ליבל, כשהוא דרש מנציג הוט מובייל להיות חסום לשיחות 1-900, אזי כשקיבל את הסכם ההתקשרות המודפס מהמחשב, גילה כי הנציג לא מילא את בקשתו וכי הוא פתוח לשיחות 1-900 הנציג הנזוף הראה למבקש את צג המחשב, וטען כי התוכנה להקמת "הסכם התקשרות", שכוללת את טופס "נגישות לשירותים", אינה מאפשרת לו לחסום גישה למספרי 1-900 ו-1-901. הנציג הראה למבקש כי בפרק הפרמטרים, שהוחלו על המנוי - מספר אפשרויות פתוח / חסום – אין בהן את הפרמטר של שיחות 1-900!!!
הייתכן?"

תגובה לא הצלחנו לקבל, לא שלא ניסינו. ככל שתתקבל תגובה, נעדכן בהתאם.

עדכון 6.7.18: התקבלה תגובת הוט מובייל: "מדובר בטעות בתום לב של נציג המכירות, אשר לא הכיר את אופן ביצוע הפעולה הנדרשת ע״י הלקוח במערכות.
יש להדגיש כי חברת הוטמובייל פועלת בהתאם להוראות הרישיון והחוק, ולראייה הטופס אשר הונפק ללקוח הכיל את הנושא, אך לא סומן בהתאם לדרישות הלקוח, עקב הטעות כאמור."

במקביל, שלחתי לצמרת משרד התקשורת את השאלה הבאה:
"מצ"ב תלונה של אזרח בעניין "טופס הנגישות" של הוט מובייל.
האם משרד התקשורת טיפל בבעיה הזו אי פעם? אם לאו, האם כעת המשרד יטפל בבעיה?".

תגובה לא הצלחנו לקבל, די ברור למה. ככל שנקבל תגובה, נעדכן בהתאם (אין מה להיות במתח. לא נקבל כל תגובה. המשרד לא מוכן להודות, שהוא מפר חוק והפך להיות מגן חברות הסלולר, במקום מגן הצרכנים).

יצויין, שכל המגעים עם הוט מובייל במקרה המתואר כאן, צולמו, הוקלטו ותועדו היטב, ע"י סיני ליבל. העובדות ברורות, מוצקות ומדברות בעד עצמן. 

יחד עם זאת, שלא יהיה לכם שום ספק: יש להוט מובייל טופס ידני, שכולל גם את האפשרויות לחסימה של מספרי הפרימיום. אבל, הטופס הזה לא מוגש ללקוחות הוט מובייל, ולא נמצא על צג המחשב של נציג המכירות, בעת שהלקוח ממלא מול הנציג את הטופס הזה, בתקווה, שהלקוחות לא ירגישו בחיסרון של הסעיפים הללו בטופס. קוראים לזה "שיטת מצליח". אני די משוכנע, ש-99% מהלקוחות, כלל לא שמו לב, שאין להם את הסעיפים הללו בטופס "הנגישות לשירותים", שהם חתמו עליו. 

למי שלא מכיר, כך צריך להיראות "טופס "נגישות לשירותים" עם סימון החסימה למספרי הפרימיום (בתצלום כאן זו ההנחיה הכי טרייה של מנכ"ל משרד התקשורת, לכל החברות, איך צריך להיו בנוי הטופס הזה. זה חלק מתנאי הרישיון של כל החברות, מזה שנים, ומובא כאן רק החלק התחתון של הטופס, החלק הנוגע למספרי הפרימיום בתעריף מיוחד):
טופס נגישות לשירותים

כך, לטענת סיני ליבל, הוט מובייל מפרה את סעיף 60.6 (א) ברישיון שלה (איסור אספקת שירות, שהמנוי לא ביקש במפורש לקבלו), בלי שום היסוס, בכך, שברירת המחדל בהסכמי ההתקשרות שלה קובעים: "אני הח"מ, שפרטיו מפורטים לעיל, מבקש גישה לשירותים המפורטים להלן" – והשירותים המסומנים כברירת מחדל כפתוחים (ואין נגישות במסך הרלוונטי במחשבי הוט מובייל, לביטול ההרשאה על ידי נציג המכירות של הוט מובייל), הם מספרים בקידומת 1-900– שם שיחה בודדת יכולה להגיע לעלות של 30 ש"ח לכל שיחה (!), או לקידומת 1-901, שבה שיחה בודדת יכולה לעלות עד 50 ש"ח (!). חברות רבות מספקות גישה אליהן במספר 1-900 ואנשים תמימים חושבים שזה מספר חינם, כמו 1-800. פשוט קשה להאמין, שיש עדיין תרגילים כאלה בשוק התקשורת בישראל, במחצית 2018. 

הכישלון הצרכני הזה - איננו יתום. מי שממונה כיום על תחום האכיפה והפיקוח במשרד התקשורת (היה קודם סגן ראש האגף), הוא איתן כסיף, (בתמונה למעלה משמאל), שיכול "למכור ספינים" ו"סיפורי פוגי" לעיתונות, כשבמציאות לא הוטל מתחילת 2018 ועד היום שום קנס, או איזו סנקציה על חברות התקשורת, ע"י היחידה הזו, שהוא עומד בראשה, למרות אלפי תלונות מוצדקות הקיימות במשרד התקשורת, ביחידה שלו. ליתר דיוק 2,852 תלונות שאחרי בדיקה נמצאו מוצדקות ב-2017, למרות כל התרגילים של האגף הזה, תרגילים שנועדו למנוע מאזרחים להתלונן במשרד התקשורת. זה היה אמור להוביל ל-2,852 קנסות, כדי לייצר משוואה שבה לא יהיה כדאי כלכלית לחברות התקשורת להתעמר בציבור הלקוחות ולהפר את תנאי הרישיון והחוק.

במציאות, יחידת הפיקוח והאכיפה, שזו יחידה ממש לא קטנה, פועלת (אם אפשר לקרא לזה פעילות) עם אפס בקרות פתע אצל החברות המפוקחות, אפס שלילות רישיון, אפס ביטול הטבות ויכולות ברישיון, אפס מילוי המטלות הקיימות על היחידה הזו בחוקי התקשורת השונים (מלבד חוק התקשורת) דוגמת: "חוק הפצת שידורים באמצעות תחנות שידור ספרתיות", "פקודת הטלגרף האלחוטי", ובתקנות הבזק (הפיקוח על פעולותיו של בעל רישיון), אפס הפקעת ערבות, אפס התראות, אפס הליכים מנהליים, אפס תיקים פליליים, פשוט אפס. כלום מכלום. אפס מוחלט של עשייה, מינואר 2018 ועד היום. רק ספינים ללא כל בסיס חוקי.

זאת, למעט קנס אחד מפוברק שהוטל ע"י מ"מ המנכ"ל (שמילה מימון) על "סאטלינק תקשורת" (חברה שהייתה בבעלותו של שאול אלוביץ'), כדי לחפות על מעשיו של "עד המדינה", שלמה פילבר (הקנס הוטל בפועל בנובמבר 2017, אבל הוסתר היטב מהציבור עד פברואר 2018). זהו. זה כל מה שקרה מינואר 2018 ועד היום, בתחום האכיפה והפיקוח במשרד התקשורת. מדהים

יחידה ממשלתית בסדר גודל דומה, ברשות להגנת הצרכן במשרד הכלכלה, עם הרבה פחות סמכויות, עושה פי אלף תפוקה מיחידת הפיקוח הכושלת הזו (שלמעשה איננה נוכחת בשוק התקשורת), יחידה, שקיימת במסגרת משרד התקשורת הישראלי ובעשור הנוכחי - לא ברור למה. ברשות להגנת הצרכן מנהלים כ-2,500 תיקי חקירה בשנה (!). כמה תיקים נחקרים בשנה באגף הפיקוח והאכיפה של משרד התקשורת? כמה מהם מובילים לסנקציות (מכל סוג)? לא ידוע. זה סוד צבאי כמוס... כלומר: אפס אחד ענק של עשייה. 

המספרים הברורים המשווים בין שתי היחידות הללו (משרד התקשורת מול משרד הכלכלה), יחידות, שאמורות על פי חוק ותקנות להגן על הצרכנים בישראל, מצויים ומפורטים במאמר: "ממי חברות התקשורת מפחדות (שתקבלנה קנסות)? לא מה שאתם חושבים". המספרים היבשים מדברים במאמר שם - בעד עצמם. 

הכל כמובן נעשה ב"רוח המפקד" (מהמשנה למנכ"ל ומהמנכ"ל), עם המשמעות המאוד ברורה: "עבודה בשירות הטייקונים". הפרות החוק והרישיונות, מתן שירותים תקשורת ללא רישיון ו"שוד משאבי הציבור" - הפכו לנורמה.

בשבוע הקרוב נדווח על עוד תעלולים אנטי צרכניים, שמשרד התקשורת לא מטפל בהם, או מסרב לטפל בהם. יש הרבה. זה הפנים של אגף פיקוח ואכיפה במשרד התקשורת בראשותו של איתן כסיף. צחוק אחד גדול על כולנו. כלומר: עליכם

לכן, האזרחים בישראל נדרשים להגן על עצמם בעצמם, או לפנות רק לרשות להגנת הצרכן (או לתבוע את חברת הסלולר שלהם ב"תביעות קטנות" או בבית משפט השלום, או להצטרף ל"תביעה ייצוגית"). מדובר בתהום, שנפלנו לתוכה, כמו שהדגמנו כאן בצורה חד-משמעית עם חלק מהצילומים (כאן למטה), שנלווים לפנייתנו, בעוולה הצרכנית החמורה הזו, שחשפנו (מיוזמתו של האזרח סיני ליבל), בעניין אי החסימה של החיוג למספרי הפרימיום היקרים ביותר בסלולר, תוך ניצול אי הידיעה וחוסר תשומת הלב לפרטים כאלה, מצד הלקוחות התמימים. 

נספח:
צילומי המסך, שנלוו לפנייתנו והמיקום, שבו צילומי המסך הזה צולמו (כלומר: מהמחשב על השולחן של איש המכירות, בסניף ראשי של הוט מובייל):
צילום 1
צילום 2
הוט מובייל



 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים