Telecom News - פורסמו 8 הסטארטאפים בתחום ה-AI, שנבחנו ע"י AVAYA, ו-4 הזוכים

פורסמו 8 הסטארטאפים בתחום ה-AI, שנבחנו ע"י AVAYA, ו-4 הזוכים

דף הבית >> חדשות סטארטאפים >> פורסמו 8 הסטארטאפים בתחום ה-AI, שנבחנו ע"י AVAYA, ו-4 הזוכים
פורסמו 8 הסטארטאפים בתחום ה-AI, שנבחנו ע"י AVAYA, ו-4 הזוכים
מאת: מערכת Telecom News, 5.8.18, 14:47AI

הנהלת אוויה העולמית בחנה טכנולוגיות מובילות בתחום ה-AI בישראל וקיימה פגישות עם 8 סטארטאפים ישראלים נבחרים, לאחר תהליך סינון ארוך. 3 מתוכם בוגרי האקסלרטור של עמותת יוצאי 8200. הוצגו יישומי בינה מלאכותית, ראייה ממוחשבת, למידת מכונה ו-IoT, שמשתלבים בתקשורת הארגונית, כחלק מתפישת סביבת העבודה העתידית של אוויה.

השבוע הגיע לישראל נציג אוויה AVAYA העולמית, שקיים בישראל במהלך השבוע סדרת פגישות עם 8 סטארטאפים ישראלים נבחרים, כחלק מאירועי ,CodeFest 2018 שערכה החברה בישראל. באירוע הוצגו יישומים, שמשלבים אינטליגנציה מלאכותית בתקשורת הארגונית, כחלק מתפישת סביבת העבודה העתידית של אוויה. כמו כן, המנכ"לים של הסטארטאפים, שהטכנולוגיות שלהם שולבו ביישומים, נפגשו עם בכירי החברה, ביניהם גרג פלטון, סגן נשיא למוצריCollaboration & Devices וגיא גדניר, מנכ"ל מרכז המו"פ בישראל.

בסיום התהליך זכה הסטארטאפ over.ai במקום הראשון. הוא פיתח פלטפורמת בינה מלאכותית, מבצעת משימות באמצעות למידה ממוחשבת. במקום השני זכה הסטארטאפ Knowmail עם פיתוח של בינה מלאכותית לחסכון זמן באמצעות תעדוף מיילים, ובמקום השלישי זכו הסטארטאפים GONG עם פלטפורמת תוכן לצוותי שיווק לניתוח שיחות מכירות ו-Annoto, לפתרונות צפייה אקטיבית לווידאו.

הסטארטאפים נבחרו לאחר תהליך סינון ארוך על פי פרמטרים של חדשנות, בשלות, יכולות אינטגרציה, התאמה לסביבת העבודה העתידית ואיכות הצוות המוביל. בנוסף אליהם הציגו גם הסטאראפים: EXPLORIUM, conversation ONE, CymbIoT ו-eyeSight.

הסטארטאפים Annoto, Conversation.one, Explorium הם בוגריEISP , האקסלרטור של עמותת יוצאי 8200, עמו יש לאוויה ישראל שיתוף פעולה הכולל מתן ייעוץ ותמיכה, וזאת כחלק מתפיסת אוויה, שרואה בישראל מרכז חדשנות עולמי ובהתאם משקיעה ופועלת  לקידום יזמים וחברות צעירות.

בהמשך לאירוע זה, אוויה חותרת להמשך שיתוף פעולה טכנולוגי ועסקי עם חלק מהסטארטאפים, הצגת יישומים נבחרים בתערוכות ושילובם בקו המוצרים של החברה.

הסטארטאפים שהציגו באירוע:
 over.ai - פלטפורמה של אינטליגנציה מלאכותית, שמאפשרת ביצוע משימות מורכבות בממשק שיחה טבעית, תוך למידה והבנה של הסביבה ושל המשתמשים בזמן אמת.

בתהליך האינטגרציה, צירפו מהנדסי AVAYA ומהנדסי over.ai עוזרת וירטואלית לחדר פגישות בפתרון Equinox meetings online של AVAYA. המשתתפים בפגישה פנו אל העוזרת האישית בשפה טבעית ובקשו ממנה לבצע משימות כגון: לקבוע פגישת המשך, להזמין מישהו נוסף לפגישה, לרשום הערה, לחפש מידע באינטרנט ועוד.

 Annoto- הופך צפייה פסיבית בווידאו לאקטיבית, שיתופית וחברתית יותר. את המוצר ניתן לשלב כמעט בכל אתר או סרטון וידאו. בעזרת הפתרון משתמשים יכולים לשאול שאלות, להעלות רעיונות ולהיחשף לדעות של המשתתפים האחרים בזמן הצפייה.

בתהליך האינטגרציה, הפתרון של Annoto שולב ב-web client של אוויה ואפשר למשתתפי פגישה בEquinox meeting online- סביבת התכתבות אקטיבית ושיתופית, שמקושרת לנקודות זמן רלוונטיות בפגישה. כ"כ, הפיתרון היה זמין גם על גבי ההקלטה של הפגישה, ואפשר המשך אינטראקציה ושימוש בכל המידע, שנצבר עד כה, עם קישור לנקודות זמן מענינות ומעוררות דיון.

 GONG- פלטפורמת תוכן לצוותי שיווק המנתחת כל שיחת מכירות כדי להגביר את היעילות של הסוכן והשיחה.

במהלך האירוע, יצרו מהנדסי AVAYA ומהנדסי GONG אינטגרציה עמוקה בין כלי הפגישות של AVAYA ובין כלי האנליזה של GONG. בהנתן המידע, שמערכת הפגישות של AVAYA מספקת ל GONG, מקבל איש המכירות אנליזה של שיחות המכירה שביצע, כולל תימלול מפורט עם חלוקה הבנתית של השיחה, וכן אינדיקציה לגבי התנהגויות המקדמות הצלחת המכירה וכאלו שיש מקום לשפרן.

Knowmail - פיתוח של בינה מלאכותית לחסכון זמן באמצעות תעדוף מיילים. היישום מיועד למגזר העסקי. המערכת מתלבשת על Outlook ומתעדפת בעזרת ניתוחי התנהגות, טקסט ועוד פרמטרים. מיקרוסופט (Microsoft) כבר שילבה אותה בקורטנה - העוזרת האישית שלה ואושיית בינה מלאכותית בעצמה.

במהלך האירוע, שילבו מהנדסי AVAYA ומהנדסי Knowmail יכולות אימייל מתוחכמות בטלפונים המתקדמים של AVAYA מסוג Vantage. משתמש Vantage קיבל על גבי המכשיר התראות על אימיילים דחופים, שהגיעו אליו, עם תפריט אפשרויות מהירות לטיפול באימייל, ואינדיקציה למשך הזמן הצפוי לטיפול. כמו כן הושג חיבור מלא בין סביבת האימייל ויכולות הטלפוניה של Vantage, כולל חיוג בלחיצת כפתור מתוך האימייל.

 eyesight- פיתוח טכנולוגיות מתקדמות לראייה ממוחשבת המאפשרות שליטה ללא מגע ופונקציונליות מודעת משתמש, שמוטמעות במגוון רחב של מכשירים אלקטרוניים ובמערכת מתקדמת לבטיחות ברכב.

בתהליך האינטגרציה, יצרו מהנדסי AVAYA  ומהנדסי eyeSight ממשק מבוסס מחוות יד למערכות הווידאו לחדרי ישיבות של AVAYA מסדרת XT, כולל שליטה במצלמה, שליטה בווליום עם אפשרות השתקה מהירה, ושליטה בתצורת עכבר. כמו כן הודגמו יכולות ליצירת חוויה, שמבוססת על מודעות למשתמש, בין אם מודעות מובהקת באמצעות זיהוי פנים, או מודעות חלקית באמצעות ניתוח תכונות ויצירת פרופיל.

EXPLORIUM - מציע לאנליסטים פלטפורמה המחברת בקלות מידע ממקורות שונים, שכולל גם מקורות מידע של בית העסק וגם מקורות מידע מגוונים הזמינים באינטרנט. הפתרון מחבר בין הנתונים, מספק השערות וחיזויים ומגלה את הגורמים המשערים היעילים ביותר. בעזרת הפתרון ניתן לבנות מודלים בקלות ולהפיק תובנות אוטומטיות.

 במהלך האירוע, בנו מהנדסי AVAYA מערכת איסוף ועיבוד מידע למוצרי AVAYA, וחיברו אותה למערכת עיבוד המידע המתקדם של Explorium. באמצעות מערכת זו יצרו מהנדסי 2 החברות 2 מודלים לניהול אופטימלי של משאבים: האחד, חיזוי מראש של כמות הטלפנים, שיידרשו במרכז שירות בזמן נתון, והשני, חיזוי מראש של כמות שרתי הפגישות, שיידרשו במערכת Equinox meetings online בזמן נתון. בדיקה הראתה, שהתחזיות שמרו על רמות דיוק גבוהות.

 conversation.ONE- פלטפורמה לפיתוח יישומים לממשק שפה טבעית. הפתרון משתמש בלמידת מכונה כדי לשפר את האינטראקציה בין האדם למחשב למשל ביישומים של "עוזרים אישיים" ולהגביר את הדיוק ביותר מ-100 אחוזים כשהוא מפחית עלויות ואת הצורך במתווכים.

במהלך האירוע הוסיפו מהנדסי AVAYA ומהנדסי conversation.one למכשיר הטלפון המתקדם AVAYA Vantage, ממשק שפה טבעית לכלים פופולריים במספר תרחישים שונים. בתרחיש סביבה אירגונית, איש המכירות דבר בשפה טבעית אל המכשיר ופנה באמצעותו אל חשבון Salesforce שלו בבקשות כמו הצג לי את המשימות הבאות שלי, או מצא לי פרטי לקוח וצור איתי קשר.
תרחישים נוספים כללו מלונאות: פנייה ל-yelp בשאלה על המלצות למסעדה באזור, וקיוסק בבנק: בירור יתרה וביצוע טרנזקציות.

CymbIoT - מציע גישה המשלבת את האינטרנט של הדברים IoT עם מערכות ניהול וידאו (VMS) לכדי מוצר מדף אחיד, שמאפשר העברת נתונים ויכולות שליטה במערכות קיימות מתוך ממשק אחד.

במהלך האירוע בנו מהנדסי AVAYA ומהנדסי CymbIoT משרד חכם הנשלט ע"י מכשיר הטלפון המתקדם AVAYA Vantage באופן אוטומטי ומותאם למשתמש. משתמשים שונים, שהתיישבו מול מכשיר הטלפון, קיבלו חוויה משרדית שונה, למשל טמפרטורה שונה או תאורה שונה. כמו כן, מחוץ לשעות העבודה הפך מכשיר הטלפון למצלמת ביטחון ואף התריע על נוכחות חשודה בסביבתו.



 
 
Bookmark and Share