Telecom News - סמסונג הציגה את Galaxy Note9: עוצמתי מאי פעם

סמסונג הציגה את Galaxy Note9: עוצמתי מאי פעם

דף הבית >> גאדג'טים לעסקים >> סמסונג הציגה את Galaxy Note9: עוצמתי מאי פעם
סמסונג הציגה את Galaxy Note9: עוצמתי מאי פעם
מאת: מערכת Telecom News, 9.8.18, 19:10NOTE9
 
למכשיר יש ביצועי סוללה של יום מלא, S-Pen חדש ומצלמה חכמה. אירוע ההשקה בישראל ייערך ב-22.8.18  בשעה 19:00 בת"א. המכשיר יימכר לציבור החל מ-26.8.18.
 
סמסונג אלקטרוניקס קו. בע"מ הכריזה היום על התוספת החדשה ביותר לסדרת הפרמיום Note עם ה-Galaxy Note9. סדרת Note ידועה כסדרה הכוללת את החידושים החדשים ביותר ופורצי הדרך של החברה, וה-Galaxy Note9 ממשיך את המורשת עם סמארטפון משובח המספק את הטוב ביותר בביצועים; S Pen חדש,שראשונה מצויד בקישוריות; והמצלמה החכמה ביותר של סמסונג עד כה.
 
ביצועים ליום שלם
המשתמשים זקוקים לטלפון המסוגל לעמוד בקצב מבלי שיצטרכו לחפש את השקע הקרוב כדי לטעון אותו מחדש, למחוק תמונות כדי לפנות שטח אחסון לתמונה הבאה, לחכות לנצח, שהסרטון ירד לפני שהם עולים לטיסה או להתמודד עם תגובה מאוחרת בזמן שהם משחקים, וה- Galaxy Note9מספק את הסחורה:
  • סוללה ליום שלם: סוללת ה-4,000mAh של המכשיר היא הגדולה ביותר, שהוצעה עד היום למכשיר הדגל של גלקסי, והיא מספקת את הכוח הדרוש ליום שלם של שיחות, הודעות טקסט, משחקים וצפייה בסרטים ממושכת.
  • לאחסן יותר ולמחוק פחות: המכשיר זמין עם 2 אפשרויות של אחסון פנימי – 128 ג"ב או 512 ג"ב. והודות לאפשרות להכניס כרטיס microSD, ה- Galaxy Note9 מציע טרבייט שלם, כך שיש מספיק מקום לתמונות, לסרטים ולאפליקציות.
  • מהירות ועוצמה: למכשיר מעבד 10nm מתוחכם ותמיכה במהירויות הרשת הגבוהות ביותר בשוק (עד 1.2 גיגהביט לשנייה), מה שמאפשר סטרימינג והורדה מבלי להאט. המכשיר כולל גם את Water Carbon Cooling, מערכת הקירור פרי פיתוחה של סמסונג ואלגוריתם מבוסס בינה מלאכותית המובנה בהתקן ומתאים את עוצמת הביצועים כדי להציע יציבות מרבית.
ההתפתחות של ה-S Pen
ה-S Pen הוא המאפיין המזוהה ביותר עם סדרת Note. זהו המאפיין המאפשר למשתמשים להותיר את חותמם. מה שהחל כאמצעי כתיבה ושרבוט מציע כעת יותר עוצמה ושליטה.

כעת, עם תמיכה ב-Bluetooth Low-Energy (BLE), ה-S-Pen החדש מספק דרך חדשה לחלוטין להשתמש ב-Note. בקליק אחד אפשר כעת לצלם סלפיז' ותמונות קבוצתיות, להציג מצגות, לנגן ולעצור וידיאו ועוד. מפתחים יוכלו אפילו לשלב את פונקציונליות ה-BLE החדשה והמתקדמת של ה-S Pen באפליקציות שלהם בהמשך השנה.
 
מצלמה חכמה המפיקה תמונות איכותיות
ה- Galaxy Note9משתמש בטכנולוגיות הצילום של סמסונג, ומציע את היכולות הבאות:
  • מטייב תמונה - Scene Optimizer: המצלמה של המכשיר היא החכמה ביותר עד היום. היא משתמשת בבינה כדי לזהות מרכיבים בתמונה, כגון סצנה ונושא, מסווגת אותה לאחת מ-20 קטגוריות ומטייבת את הצילום באופן מיידי בהתאם לקטגוריה. התוצאה היא תמונה עם צבעים חדים ורזולוציה דינמית.
  • איתור פגמים: המכשיר מאפשר למשתמשים לדעת מה השתבש כדי שיוכלו לצלם צילום נוסף מבלי להחמיץ את הרגע. אתראה מידית תופיע כאשר הצילום מטושטש, מושא הצילום מצמץ, משהו נמרח על העדשה או שתאורה ברקע פוגמת באיכות התמונה.
  • מצלמה איכותית: היא מגיעה עם טכנולוגיה מתקדמת להפחתת רעשים ועדשת צמצם כפול המתאימה את האור כמו העין האנושית. כך, שבכל תנאי התאורה, המצלמה מספקת צילום חד.
חוויה איכותית: מעבודה למשחק
ה- Galaxy Note9מציע את הצג הגדול ביותר מקצה לקצה, שהוצע אי פעם במכשיר מסדרת Note. זהו צג אינפיניטי AMOLED "6.4 המעניק חוויית מולטימדיה. את הצג משלימים רמקולי סטראו תוצרת AKG המסוגלים לספק צליל Dolby Atmos. YouTube הכריזו על ה- Galaxy Note9כהתקן המסוגל להעניק את חווית ה-YouTube טובה מסוגה.
 
המכשיר גם מספק חווית שימוש דמוית PC הודות ל-Samsung DeX. המשתמשים יכולים לעבוד על מצגות, לערוך תמונות ולצפות בסדרות מהטלפון. אפשר לחוות את Samsung DeX עם מתאמי HDMI נוחים לנשיאה. כאשר מחברים אותו למוניטור, המכשיר מסוגל להקים תחנת עבודה וירטואלית ואפילו לשמש כמסך שני פונקציונלי. אפשר לשרבט הערות ב-S Pen תוך כדי צפייה בווידיאו או להשתמש במכשיר כמשטח עקיבה, להקליק על מקש ימני, לגרור ולהטיל ולהשתמש במספר רב של חלונות על המוניטור.
 
מעבר לגלקסי
הטכנולוגיות של גלקסי באות במכשיר זה כסטנדרט: טעינה אלחוטית מהירה, עמידות IP68 במים ואבק, ושירותים של סמסונג כגון Samsung Health ו-Samsung Pay. המכשיר מצויד בפלטפורמת Knox המציעה אבטחה אמינה ואפשרויות אבטחה ביומטריות לרבות סריקת טביעת אצבע, סריקת הקשתית וזיהוי פנים, שמאפשרים לשמור על בטחון המידע.
 
המכשיר פותח עולם של אפשרויות: הוא משמש כפורטל לאקוסיסטם שלם של התקני ושירותי סמסונג. לדוגמה, אפשר להשתמש בו יחד עם SmartThings כדי לשלוט בהתקנים מחוברים, או לשפר את התפוקה עם ביקסבי, העוזרת החכמה האישית. בהשקת ה-Galaxy Note9, סמסונג מקלה על המשתמשים להאזין למוזיקה, בשיתוף פעולה עם שותפתה החדשה לטווח הרחוק, ספוטיפיי. השותפות מאפשרת גישה קלה לספוטיפיי וסנכרון חלק המאפשר להעביר מוזיקה, רשימות השמעה ופודקאסטים בין ה-Galaxy Note9, ה-Galaxy Watch ומוצרי הטלוויזיה החכמה של סמסונג.
 
המכשיר יהיה זמין לציבור בשווקים נבחרים החל מ-24.8.18 בצבעי שחור חצות, סגול לבנדר, בגוון נחושת מטאלית עם S Pen ובגוון כחול אוקיינוס עם S Pen צהוב.

בין התכונות הנוספות:NOTE9

רזולוציית מסך 2960X1440 (516ppi),
ממדים: 161.9X76.4X8.8 מ"מ,
משקל: 201 גר',
BLE S PEN: 5.7X4.35X106.37 מ"מ, משקל 3.1 גר', IP68,
RAM של 6GB, אחסון 128GB עם כרטיס MicroSD ל-512GB
או: RAM של 8GB, אחסון של 512GB וכרטיס MicroSD ל-512GB.
מערכת הפעלה: אנדרואיד 8.1 אוראו,
מצלמה קדמית 8MP, אחורית כפולה 12MP
טעינה אלחוטית.

מחירים בחו"ל: 1,000 דולרים לגרסת ה-128 ג'יגה, ו-1,249 דולרים לגרסת ה-512 ג'יגה.
 
ד.ג'. קוה, נשיא ומנכ"ל חטיבת המחשוב והתקשורת הניידת בסמסונג אלקטרוניקס. "מתחילת הדרך, ה-Note שימש כחלון הראווה שלנו מבחינת טכנולוגיה מעולה וחדשנות המובילה את התעשייה. ה- Galaxy Note9אינו שונה מקודמיו בהיבט זה. הוא תוכנן לספק את הביצועים, העוצמה והבינה, שהמשתמשים הכבדים של היום רוצים וצריכים. שוחרי ה-Note הם הלקוחות הנאמנים ביותר של סמסונג. אנו יודעים, שהם רוצים הכל, להפיק את המרב מעבודה ושעשועים וה- Galaxy Note9הוא הטלפון היחיד המסוגל לעמוד בקצב החיים העמוס שלהם".
 
 



 
 
Bookmark and Share