Telecom News - פיצ'ר Art Selfie באפליקציית Google Arts & Culture למציאת כפיל אמנותי

פיצ'ר Art Selfie באפליקציית Google Arts & Culture למציאת כפיל אמנותי

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> פיצ'ר Art Selfie באפליקציית Google Arts & Culture למציאת כפיל אמנותי
מאת: מערכת Telecom News
04/09/18,  16:15
מטרת / הייעוד של התוכנה:

אפליקציה בחינם למציאת כפיל מבין עשרות אלפי דיוקנאות ממאות מוסדות תרבות.

שם התוכנה:  Art Selfie
באפליקציית Google Arts & Culture 
קישור להורדה: בחינם לאנדרואיד ול-iOS גירסה 6.4 +

דרך נוספת להגיע ל-Art Selfie באנדרואיד בלבד, היא בהתקנת אפליקציית Google Lens.

מאפייני התוכנה: לאחר שהושק בינואר האחרון בארה"ב ומתוך השאיפה להנגיש את עולם האמנות לציבור הרחב, פיצ'ר ה-Art Selfie באפליקצייתGoogle Arts & Culture  זמין החל מהיום בארץ ובכל העולם. מעתה ניתן למצוא כפיל מבין יותר מעשרות אלפי דיוקנאות מאוספי תרבות שונים באפליקציית Google Arts & Culture.
 
 ART Selfieמופעל ע"י טכנולוגיית ראייה ממוחשבת (Computer Vision) המבוססת על למידת מכונה (Machine Learning).
 
כאשר המשתמש מצלם תמונת סלפי, היא נבדקת מול פרצופים שונים מיצירות אמנות הנמצאות באוספי המוזיאונים, שעלו ל- Google Arts & Culture. לאחר שהאפליקציה מסיימת לנתח את התמונה, נחשפות התוצאות יחד עם אחוזי ההתאמה בין תווי הפנים של המשתמש לאלה המוצגים ביצירה. בנוסף, המשתמש גם מקבל מידע על האמן והיצירה. החל מחיוך של מונה ליזה ועד מבט של ואן גוך.
 
מאז השקתה בארה"ב נמצאו עד כה כ-78 מיליון התאמות באפליקציה. כל זאת, הודות לשיתוף הפעולה עם 650 מוסדות תרבות שונים מרחבי העולם.
 
ART SELFIE

 
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share