Telecom News - וולמארט השיקה שרות משלוחים מבוסס טכנולוגיה מהסטארטאפ ברינגג מישראל

וולמארט השיקה שרות משלוחים מבוסס טכנולוגיה מהסטארטאפ ברינגג מישראל

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> וולמארט השיקה שרות משלוחים מבוסס טכנולוגיה מהסטארטאפ ברינגג מישראל
וולמארט השיקה שירות משלוחים המבוסס על טכנולוגיה של הסטארטאפ ברינגג מישראל
מאת: מערכת Telecom News, 6.9.18, 17:07ליאור שיאון

ענקית הקמעונאות הגדולה בעולם הכריזה על פיילוט מיוחד בשת"פ עם הסטארטאפ הישראלי Bringg בו תפעיל צי נהגים, שיגויס במיקור המונים (Crowdsourcing).
 
וולמארט Walmart, ענקית הקמעונאות הגדולה בעולם, הכריזה על שת"פ עם הסטארטאפ ברינגג Bringg הישראלי. וולמארט, שמחפשת דרכים חדשות להרחיב את יכולות השילוח שלה, תתחיל תקופת ניסיון בה תעשה שימוש בטכנולוגיה של החברה הישראלית ב-2 ערים גדולות בארה"ב - נאשוויל וניו אורלינס. השירות, שמכונה על ידי החברהSpark Delivery , מתמקד בחלק האחרון בשרשרת השילוח בו מוצרי מזון ומגוון מוצרים אחרים לבית מועברים מהסופרמרקט אל דלת הלקוח.
 
כחלק מהשירות, הטכנולוגיה של ברינגג תאפשר לוולמארט לנהל צי משלוחים, שיורכב מנהגים עצמאיים, שיספקו את המצרכים לבית הלקוחות ויגויסו למשימות לאחר הליך מיוחד crowdsourcing. הנהגים יוכלו לקבל תשלום עבור משימות בודדות לאחר שישבצו עצמם בחלונות הזמנים המתאימים להם ויקבלו את כל המידע המדויק והנדרש עבורם כדי להביא את המשלוח לכתובת המיועדת ביעילות ובזריזות מרבית.
 
הפלטפורמה של ברינגג תעניק לוולמארט כלים לניהול הנהגים ומעקב בזמן אמת אחר כל חלק בהליך השילוח. כך החברה תוכל לנתח את הביצועים, להגיע לתובנות במהירות ולשפר את ההליך. באמצעות השירות החדש, וולמרארט צפויה לייעל את צי המשלוחים שלה ולהגדיל את שטח אספקת המשלוחים בארה"ב כך, שיכסה 40% ממשקי הבית.  


ליאור שיאון, (בתמונה), המנהל הטכנולוגי של Bringg: "כבוד וזכות עבורנו להיות שותף טכנולוגי של הקמעונאית הגדולה בעולם, שתשתמש במוצר המהפכני שלנו בפרויקט, שיעצב את עתיד משלוחי הקמעונאות.  יש כאן חוויית משלוח חלקה עבור הלקוחות באמצעות אוטומציה של חלקים מרכזיים בשלב שיגור הצי, הנהגים ורכיבי הלקוח. זה מסייע לשירות המשלוחים לפעול ביעילות מיטבית בכך, שיש אפשרות לנהל במהירות צי בקנה מידה גדול, בזמן שכל המידע על ההליך חשוף בזמן אמת לכל המעורבים.
 
יש ביקוש גבוה להליך שילוח טוב ומהיר יותר ותעשיית הקמעונאות בשלה לשינוי. הטכנולוגיה של בריננג מציעה פתרון חדשני בתזמון מושלם כאשר קמעונאים ברחבי העולם מחפשים דרכים חדשות לשדרוג היכולות שלהם בחלק האחרון של השילוח".
 
גרג פורן (Greg Foran), נשיא ומנכ"ל וולמרט ארה"ב: "אנו חוסכים זמן ללקוחות שלנו ע"י שימוש ומינוף בטכנולוגיה חדשה וחיבור של כל חלקי הארגון לחוויית קנייה אחת טובה: חנויות גדולות, איסוף מהיר, אספקה מהירה ואפליקציות ואתרי אינטרנט נגישים ופשוטים לשימוש.  אנו משרתים את הלקוחות שלנו בדרכים שאף אחד אחר לא יכול, השימוש בSpark Delivery- הוא עוד אחת מהדרכים אותן אנו בוחנים להבאת מצרכים איכותיים אל דלת הבית של הלקוחות שלנו".
משלוח



 
 
Bookmark and Share