Telecom News - Pixaloop - אפליקציה בחינם להוספת אנימציה ותנועות בתמונות מלייטריקס הירושלמית

Pixaloop - אפליקציה בחינם להוספת אנימציה ותנועות בתמונות מלייטריקס הירושלמית

דף הבית >> אפליקציות בחינם >> אפליקציות בחינם לצילום \ תמונות >> Pixaloop - אפליקציה בחינם להוספת אנימציה ותנועות בתמונות מלייטריקס הירושלמית
מאת: מערכת Telecom News
12/09/18,  12:09
מטרת / הייעוד של התוכנה: המטרה של הסטארטאפ הירושלמי לייטריקס (Lightricks) לאפשר להפוך תמונה סטטית ומשעממת לדינאמית ו"חיה" באמצעות הוספת תנועה ואנימציות יצירתיות ומגניבות בתמונות הנמצאות על גבי מכשיר המובייל, בהתבסס על כלים מבוססי AI.
שם התוכנה: Enlight Pixaloop
קישור להורדה: בחינם (יש אפשרות לרכישות בתוךהאפליקציה) לאייפד, אייפוד ואייפון
מאפייני התוכנה: האפליקציה בחינם לאייפון מאפשרת "להחיות" כמעט כל חלק בתמונה ולהפוך אותה למגניבה, אומנותית, מתעתעת או מצחיקה באמצעות מגוון כלי העריכה המתקדמים, שפותחו בה. ניתן לערוך אלמנט אחד או כמה ביחד, בצורה דומה או שונה, בהתאם לרצון המשתמש ולתוצאה הרצויה: קצוות שיער מתנופפים ברוח, מפל זורם, גלים מתנפצים על החוף, תזוזת עננים בשמיים, להבת אש של נר או אפילו עלייה במדרגות הבית הם רק חלק מהדוגמאות לעצמים, שיכולים לעבור אנימציה מצורה סטטית ומשעממת לתמונה חיה ותוססת.
 
המשתמשים יכולים לקבוע את כיוון התנועה, עוצמתה, התדירות בה היא זזה ואת הצבעים הרצויים לעצמים שבחרו להחיות. לחיצה על העצם הרצוי, מעבר לכלי העריכה המתאים והתמונה הופכת בשניות לאנימציה. ניתן להפוך תמונות לדמיוניות או יצירתיות באמצעות שליטה מלאה על תזוזת העצמים ולהפוך שמיים אפורים לבהירים, עם עננים שזזים בכיוון ובמהירות מסוימים, והכל בלחיצת כפתור אחת.
 
האלגוריתמים המתקדמים באפליקציה מזהים עצמים אמיתיים ויודעים לחזות את אופן תנועתם גם בצורה אמיתית וגם בצורה דמיונית כדי לאפשר חווית משתמש מלאה.
 
ה-Pixaloop מביאה עימה פיצ'רים ייחודיים, שפותחו ע"י מהנדסי, מעצבי ומתכנתי החברה בישראל:

ממשק משתמש קל ואינטואיטיבי המאפשר להחיות עצמים דוממים בתמונה בצורה מקצועית ומלאה;

אפקטים של מצלמה המאפשרים ליצור תחושה קולנועית הכוללים אפשרות לתחושות של הזזת המצלמה בזמן הצילום, מיקוד, זווית צילום ותאורה;

כלי עריכה גיאומטרי מתקדם, שתוכנן להכניס אנימציה לעצמים דוממים כמו מדרגות, רצפות ומסדרונות לעריכות אדריכליות בצורה ריאליסטית;

שולטים במזג האוויר: שמיים אפורים יכולים להפוך לבהירים או עם עננים קטנים שנעים עם הרוח באמצעות כלי עריכת מזג האוויר האוטומטיים המבוססים על AI מתקדם.
 
ד״ר זאב פרבמן, מייסד שותף ומנכ״ל לייטריקס: "אנו גאים להציג אפליקציה לעריכת תמונות, שפורצת את גבולות המובייל, בין אם עבור קידום עסק, פיתוח אישי או ביטוי יצירתי במוזיקה, תמונה או וידאו. האפליקציה תגרום לכם לצבוט את עצמכם כדי לוודא, שאתם לא חולמים. היא קלה לשימוש עם מנוע טכנולוגי מתקדם וכלי עריכה מגניבים, שהופכים תמונות לסרטים ואנימציות מהפנטים, שאי אפשר להוריד מהם את העיניים".
 
 
מסך PIXALOOP
הערה חשובה: אין לראות בפרסום התוכנה באתר בגדר המלצה, או להצביע על כך שהיא נבדקה על ידי האתר. מומלץ לכל קורא לבחון התאמת כל תוכנה, שירות או יישום לצרכיו ולדרישותיו, גם אם הם מסופקים בחינם.



 
 
Bookmark and Share