Telecom News - אריאל מונפו מונה למוביל מרכז מצוינות-מחשוב בענן בלשכה לטכנולוגיות המידע

אריאל מונפו מונה למוביל מרכז מצוינות-מחשוב בענן בלשכה לטכנולוגיות המידע

דף הבית >> מינויים >> אריאל מונפו מונה למוביל מרכז מצוינות-מחשוב בענן בלשכה לטכנולוגיות המידע
אריאל מונפו מונה למוביל מרכז המצוינות-מחשוב בענן בלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל
מאת: מערכת Telecom News, 12.9.18, 13:28אריאל מונפו יחצ

בשנים האחרונות עוסק אריאל מונפו בעולמות הענן וייסד את Israel Clouds, שהוא האקוסיסטם הגדול ביותר בתחום ה-IT בישראל. הרישום בעיצומו.

הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל הכריזה על הקמת מרכז מצוינות בתחום מחשוב בענן בהובלתו של אריאל מונפו, מייסד Israel Clouds.

מרכז המצוינות החדש קם כדי לסייע לאנשי מקצוע ובעלי תפקידים שונים להיחשף לשינויים והחידושים בתחום מחשוב ענן ולתת להם כלים להתמודד ולהצטרף למהפכה העוברת על עולמות ה-IT., כמו גם לרכז ידע וניסיון בתחום מחשוב הענן ולייצר אקוסיסטם של מומחים ועובדים בתעשייה, שמזין את עצמו ותורם לחבריו ונגיש ומטפח מנהיגים ומובילי דעה חדשים.

מרכז המצוינות הוא אבן יסוד בלשכה לטכנולוגיות מידע, שישמש גשר בין העולם המסורתי לעולמות הסטארטאפים, יפעל לקידום הקמת תשתית לנטוורקינג ולשיתוף ידע, פיתוח מתודולוגיות, למידה משותפת וחשיפה לטכנולוגיות חדשניות ולמגמות המתפתחות בתחום, יקיים דיון בעבר, הווה והעתיד של מחשוב ענן ויפעל להעצמת עובדים וארגונים ע"י שיפור הידע.

בשנים האחרונות עוסק אריאל מונפו בעולמות הענן וייסד את ,Israel Clouds  שהוא כיום האקוסיסטם הגדול ביותר בתחום ה- ITבישראל ופעילות עננית במשרד האוצר, מנהל את פורום הידע הממשלתי בתחום מחשוב ענן בחסות התקשוב הממשלתי, מלווה את בנק ישראל במסע לענן, יועץ לחברות גדולות במשק ונהנה מאוד ללוות סטארטאפים מבחינה טכנולוגית ועסקית.

אריאל מונפו: "אני מאמין, שהטכנולוגיה נותנת לנו כלים אבל אנשים הם אלה המשנים את העולם. בהיבט של מחשוב ענן, הפוטנציאל הוא אדיר ומחשוב ענן משנה כל היבט בחיינו כמו שהכרנו אותו עד היום. לכן, הדרך שבחרתי היא לעזור לארגונים וליחידים להכיר את האפשרויות ולאמץ את הענן ובתוך כך לממש את הפוטנציאל הטמון בו.

ברמה האישית אני שמח ונרגש להוביל את מרכז המצוינות בלשכה לטכנולוגיות מידע. אני במסע ענני כבר מעל 3 שנים, מנסה לסייע לארגוני אנטרפרייז, גופים ממשלתיים ולסטארטאפים באימוץ ענן בצורה הנכונה, הכלכלית והיעילה ביותר".

יורם אלדר, מנכ"ל הלשכה לטכנולוגיות המידע בישראל: "הקמת מרכז מצוינות בתחום מחשוב ענן הוא נדבך נוסף בהרחבת תחומי הידע, שהלשכה עוסקת בהם, ובהפיכתה לבית המקצועי, חברתי של ההייטק הישראלי".

מרכז המצוינות פותח את שעריו לכל מי שמעוניין להשפיע ולעצב את הקהילה המובילה בישראל בתחום.

פרטים והרשמה - כאן.

פרחים וברכות
צילום: ש.וייס



 
 
Bookmark and Share