חדשנות בענן כדרך חיים והדרך להגשמת השאיפות. האם זה אפשרי?

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> חדשנות בענן כדרך חיים והדרך להגשמת השאיפות. האם זה אפשרי?

חדשנות בענן כדרך חיים והדרך להגשמת השאיפות. האם זה אפשרי?

מאת: אבי וייס, 4.12.16, 17:20אמזון - AWS

הפיכת תהליך ההקשבה ללקוחות לדרך חיים המובילה לחדשנות. זו הדרך שבה אמזון - AWS השיגה כבר מיליון לקוחות, כולל אלפים בישראל. מה השיקול העיקרי של מנהלים ומנהלי IT לעבור לענן?
 

"המעבר לענן הוא הטרנספורמציה הכי גדולה בעולם. עבורנו זו הזדמנות גדולה להיות חלק מהמהפכה הזו ולהוביל אותה", מתאר Jim Sherhart, מנהל שיווק מוצרים (Product Marketing) אמזון - AWS. "אני מאמין, שהשכנוע הטוב ביותר, זו ההתנסות בכלים שלנו. יש סוגי עובדים, שמאוד אוהבים להתנסות בכלים הללו, למשל המפתחים. הם רעבים לחדשנות שלנו ומאוד מתלהבים ממה שאנו מציגים ומספקים להם".
 

קיימתי ראיון בלעדי עם Jim Sherhart (בתמונה משמאל), כדי לשמוע על מימוש הרעיון של חדשנות בענן כדרך חיים והגשמה עצמית, שנובעת מהקשבה מתמדת לצרכי הלקוחות.
 

שאלה: מה משפע ההכרזות של אמזון בשבוע האחרון היא ההכרזה הכי משמעותית מנקודת מבטך?

Jim Sherhart: "יש כמה הכרזות חשובות, כי זה היה אירוע מאוד חשוב ללקוחות שלנו. הדבר הכי חשוב, שאני חושב, שאנשים יכולים לקחת איתם כמסקנה משלל ההכרזות, הוא התפיסה שלהם לגבי AWS: התפיסה של החדשנות, ההתקדמות המהירה שלנו בכל תחום.

לקוחות, שבוחרים בפלטפורמה של ענן, רוצים לדעת ולהיות בטוחים, שהם בחרו בספק היכול לאפשר להם לגדול, להצליח ולספק להם את כל היכולות, אם הם גדלים, תוך מענה מלא לכל צרכיהם המתפתחים שלהם.

היקף ההכרזות הוא חלק מהאסטרטגיה שלנו. אנו שמים דגש על כך, שכל שירות וכל פעולה בענן תהיה כמה שיותר פשוטה והלקוח יוכל לבחור בקלות את השירות או השירותים המתאימים בדיוק לצרכים שלו ולשינוי בצרכים הקיימים אצלו לאורך זמן. זה הדבר הכי חשוב ללקוחות ולנו.

לכן, הגיעו לאירוע שלנו 32 אלף איש ועוד 50 אלף השתתפו בצפייה מרחוק. הם באו ללמוד ב-440 ההרצאות בכל נושא. בנוסף, נתנו לכל אחד את האפשרות להתנסות ללא עלות בכל יישום בכל תחום.

ההתנסות, ההסמכות שאנו עורכים, מבחני הסמכה בליווי הפצת מידע ישירות ודרך רשת השותפים שלנו, אלה הדברים החשובים לנו ביחידה עליה אני ממונה, כי אנו עוסקים בעיקר בהפצת מידע המביא תועלת ללקוחות".
 

ש: איך אתה יודע, שהתוכן, שאתה מפיץ, אכן משפיע לטובה ובכיוון הרצוי?

ת: "אנו צמודים ללקוחות ומקבלים המון פידבק, על כל מה שאנו מפיקים ומפיצים. אנו מפיצים לא רק באירועים, דרך השותפים או דרך האתר שלנו. יש לנו נוכחות מאוד חזקה ביוטיוב ואנו רואים את הכניסות ומה מעניין את האנשים.

אני אישית רואה ומאמין, שההתנסות היא הדבר הכי חשוב. לכן, יש לנו מעבדות התנסות רבות, גם מעבדות וירטואליות על הרשת באתר שלנו וגם יש לנו מעבדות פיזיות ברחבי העולם, במרכזים, שאליהם המפתחים והמנהלים מגיעים כדי לראות ולחוש את השירותים, ממש בידיים. זה משלים ומחזק את שפע המידע, שאנו מפיצים".  
 

ש: אתם משתמשים ברשתות חברתיות כדי לקיים דו-שיח עם הלקוחות?

ת: "בהחלט. ציינתי, שיוטיוב הוא ערוץ מצוין וחזק עבורנו. אנו גם משתמשים בלינקדאין, בפייסבוק ובטוויטר. כל הזמן.

אנו מפיקים תכנים במגוון דרכים. אנו עובדים עם אנשי תוכן והמיקוד, שאנו מציבים בפני מפיקי התכנים: תמיד לחשוב איך להעביר את התוכן בצורה הטובה והידידותית ביותר ללקוחות שלנו. הלקוח אמור להיות מרוצה מהתוכן שהוא מקבל או קורא מיוזמתו. אנו מקדישים המון זמן לעיבוד התוכן והתאמתו לקהלי היעד.

בגדול, יש לנו כמה סוגי קהלי יעד: מנהלים, אנשי IT, מפתחים וכל השאר. אנו מעוניינים להתאים את התוכן לכל קהל יעד בצורה מפולחת. האתר שלנו הוא בסיס המוצא למצוא את הכל לפי כל הפילוחים והעניין".

 

ש: איך אתם מתאימים את התוכן לקהל שאינו דובר אנגלית רהוטה ואינו גר בארה"ב?

ת: "יש לנו צוותים, שמתאימים את התכנים שלנו לקהלים מקומיים בשפות מקומיות. הצוותים עובדים לפי השפה המקומית ובהתאמה לצרכים המקומיים. אני רואה את הכל מלמעלה, מהמטה שלנו בסיאטל-ארה"ב, ואנו מספקים כל מענה של מנהלים מקומיים שלנו בכל מקום.

בגלל שיש לנו נוכחות בכל העולם ואנו ממשיכים להתרחב כל הזמן, ההתאמות המקומיות לצרכים ולשפה מקומית הן חלק מההתפתחות שלנו".  
 

ש: לאן הולך התחום שבו אתה עוסק?

ת: "אני עובד עם אנשים מוכשרים ביותר וזה מקום עבודה כיפי לעבוד בו. הגעתי לתפקיד אחרי ניסיון רב שנים בתחום האחסון, הרשתות והענן, כך שזה נותן לי את היכולת להבין טוב יותר מה הלקוחות שלנו מבקשים. אני כל הזמן לומד באמזון ואת העתיד מכתיבים לנו הצרכים של הלקוחות.

אני אומר כל הזמן לאנשים שלי: תתמקדו במענה לצרכים של הלקוחות. זה יוביל אתכם לחדשנות מתמדת".
 

ש: האם יש לקוחות ששואלים אותך שאלות קשות, למשל בעקבות ההתקפה של מייסד אורקל עליכם?

ת: "אני לא נתקלתי בזה. הלקוחות שלנו אוהבים חדשנות ואוהבים את מה שאנו עושים. זה מה שאני שומע מהם.

אם תסתכל מה לקוחות חשובים אומרים עלינו, תראה את כל התמונה. למשל נטפליקס הציגה היום את הטרנספורמציה שהיא עברה. הם סגרו את כל ה-Data Centers שלהם ועברו ב-100% לענן שלנו, כי זה מה שמספק להם תשובה לביקושים ולצרכים של לקוחות הקצה שלהם. הם הציגו את הנתונים ואמרו בפה מלא מה התועלות, שזה נתן להם ולאן הם ממשיכים אתנו.

כך זה אצל כל מי שאני מכיר. מנהלים שוקלים המון שיקולים לפני שהם עוברים לענן. רבים אומרים, שהשיקול העיקרי שלהם זה המחיר. אולם, ממה שאני רואה, השיקול העיקרי זו הגמישות – Agility, והמחיר הוא רק במקום שני. מנהלים רוצים להצליח ולכן Agility הוא הפרמטר הכי חשוב בהחלטה שלהם במעבר לענן.

גם במחיר אנו לא יושבים בשקט. אנו מורידים מחירים כי אנו מתייעלים ומפתחים בעצמנו את מה שאנו צריכים. את הרווח מההתייעלות אנו מעבירים ללקוחות וזה לא אופייני לשוק, שבו אנו נמצאים. נכון, שהמחירים שלנו תחרותיים, אבל אני רואה, שנושא ה-Agility הכי משפיע וחשוב בתהליכי קבלת ההחלטות של מנהלים.

 
מיליון לקוחות זה מספר המדבר בעד עצמו ואנו בודקים כל הזמן למה הם בוחרים בנו. מנהלים ומפתחים רוצים את היציבות, החדשנות והגמישות שלנו. זה מוכיח את עצמו".

 

ש: מה המסר העיקרי שלך לשוק הישראלי?

ת: "גם בישראל השוק הולך מאוד מהר למצב, שבו הענן זו הנורמה. השאלות של למה ענן והאם הענן בטוח - נגמרו מזמן.

מה שאני חושב, שכל מנהל, שלא נמצא בענן באופן מלא, שישאל את עצמו: מתי אני עובר לענן? זו השאלה הרלבנטית היחידה שיש.

אם אתה כמנהל תסתכל ותבחן את החברות המצליחות, החברות הנמצאות בצמיחה הכי מהירה, תגלה, שהן עברו לענן והצליחו בזכות הענן. זו עובדה, שלא זקוקה כבר להוכחה. לכל אחד יש את ההזדמנות למצוא את שביל ההצלחה שלו בענן.

 אני מרגיש, שגם בישראל אנו מספקים שירות כל כך בסיסי ונדרש, שזה דבר חזק, שתופס כל מנהל וכל מפתח, שבוחן את המעבר לענן. יש תחומים, שבהם אנו הבחירה הראשונה של האנשים, למשל הסטארטאפים הקיימים בשפע בישראל. הם מבינים, שאת החדשנות והיזמות שלהם הם יכולים לממש ביחד עם החדשנות שלנו. זה שילוב מנצח".

 

שאלה: מה החלום המקצועי שלך?

Jim Sherhart: "החלום שלי הוא להיות גם בעתיד חלק מההצלחה של AWS. ממה שאני רואה אצלנו פנימה, יש לנו תרבות ארגונית המרוכזת בחדשנות והחדשנות הזו נובעת כל כולה מהצרכים של הלקוחות שלנו.

מנקודת המבט שלי, קל לי להחליט מה לעשות, כי אני מציב כל הזמן את המטרה המרכזית מול עיני: איך לעזור ללקוח להצליח, ולהצליח על הפלטפורמה שלנו, שמתחדשת כל הזמן, בגלל נקודת המבט המאוד מיוחדת הזו הקיימת אצלנו".

ענן



 
 
Bookmark and Share


 

לוח מודעות
מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים עדכניים מהשנה האחרונה מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.


 





לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.

19-23/10/20 - EUROPECloudS Summit

27/10/20 - Europe Days 2020 

3/11/20 - RED HAT FORUM EMEA 2020

15-21/11/2020 - שבוע היזמות העולמי   

22-30/11/20 - Oracle Week





 

הכי ניצפים 

דירוג הסמאטרפונים הטובים ביותר בעולם לנובמבר 2019 עפ"י Business Insider - כאן

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק ג' - ההפסד הצרכני - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת המחדל המדהים המוסתר מהציבור של הרס רשתות הסלולר - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

איך רבע מיליון לקוחות נפלו בפח ועברו להסדר המכונה בטעות "שוק סיטונאי" - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

מבחן דרך: חיבור VPN - האם זו ההגנה המושלמת על הגלישה ועל הפרטיות? - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת ההונאה הגדולה שהובילה לכך שמוצרי התקשורת יקרים יותר בישראל - כאן

בלעדי לקוראי האתר: 1 ש"ח ליום שיחות וגלישה ללא הגבלה בחו"ל... - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: חשיפת "דבר ראשון" בעניין היועמ"ש - היבטים חמורים חדשים - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי המאת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

חשיפה: סלקום אספה ומכרה במשך שנים את כל נתוני לקוחותיה לרבות מיקומם - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

שר התקשורת חתם על הטבה רגולטורית של מאות מיליוני ש"ח ל-3 טייקונים! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן






 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
Telecom Expert
 
טלקום אקספרטס
 
NordVPN
 
עדן אימון עסקי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
LIVECITY
 
Telecom Experts
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live Zappix
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP שירותנט
לייבסיטי - בניית אתרים