Telecom News - PayPal הגיעה ל- Web 2.0

PayPal הגיעה ל- Web 2.0

דף הבית >> פורומים וביטקוין >> Web 2.0/3.0 >> PayPal הגיעה ל- Web 2.0
PayPal עוברת "מתיחת פנים" ונעשית ידידותית למשתמשים ולסוחרים

רכישה מקוונתמאת: אבי וייס
14.12.2013, 12:30

חברת התשלומים המקוונת הוותיקה PayPal הגיעה לעידן ה- Web 2.0 במראה האתר, בשירותים המקוונים ובשת"פים החדשים עם מערכות סליקה מגוונות. השיפורים טרם הגיעו לאתר הישראלי של PayPal.

PayPal ביצעה בחודש החולף כמה מהלכים, שהצעידו אותה לעולם ה- Web 2.0:
א. שדרגה את אתר הבית שלה (רק בגרסאות באנגלית, עדיין לא בגרסה העברית). האתר הרבה יותר "חברתי" וידידותי למשתמשים (גם לסוחרים וגם לקונים).
ב. רכשה את חברת התשלומים המקוונים בסלולר Zong (ב- 240 מיליון דולרים), כדי לשפר אחיזתה בעולם המסחר האלקטרוני הנייד. 15 רשתות ענק בארה"ב כבר חתמו עם PayPal על כך, שהם תאפשרנה ללקוחות PayPal לשלם בחנויות באמצעות היישום האלקטרוני על הסמארטפון שלהם, במקום לשלם בכרטיס אשראי. עד סוף השנה הצפי הוא שכ- 20 רשתות ארציות יהיו שותפות עסקיות של PayPal לתשלומים מקוונים בארנק האלקטרוני הנייד של PayPal.
ג. העבירה את 13 אלף עובדיה בכל העולם סדנאות ליצירת תרבות ארגונית חדשה, שנועדה להגברת המודעות של העובדים והמנהלים לרמת שירות הלקוחות ושיפור השירות לצרכן הסופי.
ד. חתמה הסכם שת"פ עם חברת כרטיסי האשראי מסטרכארד לפיה כל עמדה שמכבדת את מסטרכארד תכבד גם את כרטיס ה- Debit בשם Discover של PayPal. כ- 7 מיליון נקודות מכירה ברחבי ארה"ב תתחלנה בקרוב לכבד את כרטיסי Discover ותוכלנה לחייב ישירות את חשבון PayPal של המחזיקים בהם. 

 
 
 
תגיות:
 
 
Bookmark and Share