Telecom News - ועדה של משרד התקשורת ההודי המליצה לראשונה על מתן רישיונות ל-MULTI Virtual Network Operator

ועדה של משרד התקשורת ההודי המליצה לראשונה על מתן רישיונות ל-MULTI Virtual Network Operator

דף הבית >> חדשות הסלולר והמובייל >> ועדה של משרד התקשורת ההודי המליצה לראשונה על מתן רישיונות ל-MULTI Virtual Network Operator
ועדה של משרד התקשורת ההודי המליצה לראשונה על מתן רישיונות ל- MULTI Virtual Network Operator
הודים
מאת: אבי וייס
10.02.2013, 18:30
 
הודו עומדת לדלג על שלב ה-MVNO- MOBILE Virtual Network Operator  ולתת רישיון מאוחד (MULTI) של תקשורת וטלוויזיה על כל מרכיביהן למפעילים ללא תשתיות.

ועדה, שמונתה ע"י הרגולטור במשרד התקשורת ההודי (DoT) לבחון מתן רישיונות לתקשורת אחודה, המליצה היום 10.2.13 בדו"ח שהגישה, על מתן רישיון מאוחד של תקשורת וטלוויזיה, שיאפשר לחברות ללא תשתיות להשתמש בתשתיות של חברות קיימות כדי לספק את כל סוגי התקשורת למנויים.

זו פריצת דרך חדשה בהודו, בה היו צריכים עד כה כל מפעילי התקשורת להיות בעלי תשתיות ולקבל רישיון נפרד על כל שירות (כמו בישראל).

הדו"ח ממליץ, שחברות ללא תשתיות תוכלנה לספק את כל השירותים ללא תשתיות, ולמשתמש הקצה תהיה אפשרות לעמוד מול מפעיל אחד (כאמור, גם במתכונת MVNO) עבור כל צרכיו התקשורתיים: טלפון נייד, טלפון קווי, גישה לפס רחב דרך קו נייח ודרך אלחוט, טלוויזיה בכבלים, טלוויזיה בלווין ו- IPTV. מומלץ ע"י הרגולטור ההודי, שחשבון אחד יסופק לצרכן בגין כל השירותים. כך, לחברות ללא תשתיות יהיה רישיון אחד עבור כל השירותים הנ"ל. משרד התקשורת ההודי אמור לדון בהמלצות ב- 18.2.13.
 
 
תגיות:
 
 
Bookmark and Share