Telecom News - בני שירות לאומי החלו לפקח על חברות התקשורת

בני שירות לאומי החלו לפקח על חברות התקשורת

דף הבית >> עולם ה-ICT ותקשורת >> חדשות משרד התקשורת >> בני שירות לאומי החלו לפקח על חברות התקשורת
משרד התקשורת קיבל תקנים לאגף בכיר פיקוח ואכיפה. מפעילי התקשורת מתרעמים, שנותנים לצעירים ללא כל הכשרה והבנה לפקח עליהם.
פיקוח כוח אדם
מאת: אבי וייס
16.02.13, 18:30
 
משרד התקשורת קיבל תקנים של בני\בנות שירות לאומי לאגף בכיר פיקוח ואכיפה. מפעילי התקשורת החלו להרגיש אי נוחות מהפיקוח החדש, שנעשה לדבריהם ע"י צעירים חסרי כל הכשרה או הבנה של עולם התקשורת.

בנוסף, עובדים מהמשרד ציינו באזננו שלהערכתם הפתרון של תגבור בבני\בנות שירות לאומי, הוא לא הפתרון הנכון לחוסר התפקוד של אגף הפיקוח במשרד התקשורת בשנים האחרונות, כמתואר בהרחבה בדו"ח מבקר המדינה האחרון.

פנינו ושאלנו את משרד התקשורת ונציבות שירות המדינה את השאלות הבאות:
"משרד התקשורת קיבל לאחרונה תקנים של שירות לאומי (הראשון החל לעבוד כבר במשרד בנובמבר 2012) לצרכי תגבור כוח האדם העוסק בפיקוח ואכיפה על חברות התקשורת.
אבקש לשאול:
א. כמה תקנים הוקצו למשרד משירות לאומי ולאילו צרכים התקנים הללו הוגדרו?
ב. הכיצד ניתנת הסמכות לאנשים, שהם בגדר מתנדבים, חסרי כל השכלה מתאימה, הכשרה מתאימה, רקע מתאים או ניסיון, לטפל בחברות עסקיות גדולות דוגמת חברות התקשורת?
ג. האם חברות התקשורת יודעות, שמעתה, חובבים-מתנדבים מטפלים בהם מטעם משרד התקשורת ועשויים לגרום להם נזקים (בטיפול החובבני שלהם)?"

לא הצלחתי לקבל את תגובת משרד התקשורת, לא שלא ניסיתי.
תגובת נציבות שירות המדינה: "1. העסקת משרתי השירות הלאומי במשרד התקשורת אושרה למטרה של סיוע בפניות ציבור. 2. מבדיקה שערכנו עם משרד התקשורת הם הבהירו  לנו כי שילבו את משרתי השירות הלאומי בהתאם להנחיות הנציבות".
 
נקווה שאכן זה כך. 
 
 
 
 
Bookmark and Share