Telecom News - התרגיל המוצלח של בזק

התרגיל המוצלח של בזק

דף הבית >> שירותי עננים ואחסון מידע >> התרגיל המוצלח של בזק
בזק מקדימה את מתחרותיה בשדרוגים חינם ושירותי ענן בלתי מוגבלים בחינם. המודל המצליח לשימור נאמנות לקוחות!
אחסון בענן
מאת: אבי וייס
18.02.13, 12:00
 
במהלך מוצלח חשפה בזק שתי הטבות משמעותיות ביותר ללקוחותיה הנאמנים:
א. כל הלקוחות שגולשים היום פחות מ- 5 מגה ישדורגו ל- 5 מגה וכל הגולשים מ- 5 מגה ועד 10 מגה ישודרגו ל- 15 מגה, הכל ללא עלות.
ב. כל לקוחות בזק יקבלו גיבוי ללא הגבלה וללא עלות בענן של בזק, לגיבוי כל תוכן מהמחשב או מהסמארטפון \ טאבלט שברשותם.

בכך, הוכיחה בזק את יכולותיה מול הוט (שאין לה, למשל, יכולות של שירותי ענן וגם אין לה Data center לשירותים עסקיים ופרטיים כמו שיש לבזק) וגם מול סלקום ופרטנר, שנמנעות (עד כה) מלחתום עם בזק על הסכם "שוק סיטונאי", מה שיאפשר להן גישה ישירה אל לקוחות הפס הרחב של בזק.

הסבר נוסף לגבי שירותי הענן החדשים של בזק מצוי בסרטון כאן. השירות החינמי הזה מצטרף לשני שירותי חינמיים קיימים אחרים של בזק ללקוחותיה: Bphone לשיחות ניידות בארץ ובחו"ל על הפס הרחב האלחוטי במספר של בזק ו- Free WiFi - שכבר מקיף מעל ל- 100 אלף רשתות אלחוט WiFi ברחבי הארץ, הרבה לפני המועד (שנה), שבו בזק ציפתה לצרף 100 אלף לקוחות לשירות זה.

לדברי אבי גבאי, מנכ"ל בזק (שזה אולי המהלך השיווקי הגדול האחרון שלו, בטרם יפרוש מתפקיד המנכ"ל), 97% מהמדינה כבר מכוסה ברשת NGN, כשנשארו רק כמה פינות, שבזק תגיע אליהן תוך כמה חודשים ותגיע ל- 100% כיסוי של המדינה. במקביל, החלה בזק לפרוס סיבים עד הבתים, מהלך שהחל ב- 3 ערים (רמת השרון, נס ציונה ומודיעין) ובחודשים הקרובים תרחיב את הפריסה למקומות נוספים, עד שתכסה את כל המדינה, במהלך שיקח כמה שנים. 

המהמלך של בזק מביא לשדרוג של כמיליון לקוחות. מהם כ- 200 אלף לקוחות, שנמצאים כיום מתחת ל- 5 מגה שישודרגו ל- 5 מגה וכ- 750 אלף לקוחות, שנמצאים כיום בקצבים של 5 עד 10 מגה ווישדרגו ל- 15 מגה. בסה"כ בזק צופה, שב- 2013 ישודרגו כ- 1.2 מיליון לקוחות בפס הרחב שלה, כאשר 85% מלקוחות הפס הרחב שלה יהיו עד סוף השנה בקצבים של מעל 15 מגה. בהחלט הישג מרשים. היות ועלויות הגלשיה הן 20 ש"ח עד 10 ש"ח לחודש (למשל של Fast) לכל רוחב פס, אזי המעבר לרוחבי פס של 15 מגה ומעלה הם למעשה סטנדרט ישראלי חדש - חובה ומומלץ לכל. 


עדכון: זמן קצר לאחר מסיבת העיתונאים של בזק, פרסמו, כצפוי, פרטנר ו- 012 כי כל לקוחותיהן בתשתיות בזק והוט ייהנו משדרוג מהירות הגלישה ללא כל תשלום.

 
 
 
 
 
 
Bookmark and Share