Telecom News - גרסה החדשה של פלטפורמת OpenTouch מבית אלקטל-לוסנט

גרסה החדשה של פלטפורמת OpenTouch מבית אלקטל-לוסנט

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> גרסה החדשה של פלטפורמת OpenTouch מבית אלקטל-לוסנט
הגרסה החדשה של פלטפורמת OpenTouch מבית אלקטל-לוסנט מוכוונת לעסקים מעשירה (כך לטענתה) את חווית התקשורת בארגון תוך שימוש בטכנולוגיות ענן.
אלקטל-לוסנט
מאת: מערכת Telecom News
27.02.13, 09:00
 
אלקטל-לוסנט הכריזה אמש (26/2/13) על הרחבת חבילת ה – Open-Touch, פלטפורמת התקשורת והשיתופיות (Unified Communication & Collaboration) התומכת בארגונים בגודל בינוני עד גדול.  

גרסה 1.2 של מערכת ה –Open-Touch Suite  מציעה יותר יכולות ויזואליות לשירותי השיתופיות, וניידות עם פריסה גמישה הנדרשת כיום בשוק העסקי. 
 
העדכון החדש מעשיר, לדברי אלקטל לוסנט, את חווית התקשורת לפני השיחה, במהלכה - ולאחריה, ומאפשר לעובד לתכנן, להקליט, לשמור ולשתף שיחות, ולהפוך אותן ל"חברתיות" מאוחר יותר.

  • לפני השיחה, יכולות הווידאו מעשירות את ההזמנות למפגש ולשיחות ועידה, ומחליפות טקסטים ארוכים בסרטוני וידאו קצרים. תוכנת ה-Open-Touch Conversation  מאפשרת למשתמשים להקליט הזמנת וידאו או לשלוח הודעת וידאו מיידית.
  • במהלך השיחה מציעה גרסת ה -Open-Touch 1.2  יכולות שיתוף פעולה רב-משתתפים במולטימדיה, באמצעות מגוון מכשירים כדוגמת מחשב אישי, טאבלט, White-Board חכם אינטראקטיבי מבית אלקטל לוסנט ומערכות וידאו Life-Size. אפשרות זו מסייעת לארגונים לשפר ולייעל את שיתוף הפעולה בין צוותים וירטואליים ועובדים ניידים הפזורים במקומות שונים.
  • אחרי השיחה – אפליקציית ה -Open-Touch Video Store  הנו פתרון מבוסס ענן, המאפשר לארגונים להקליט, לאחסן ולשתף שיחות וממקסם את יכולת התקשורת בין מכשירים שונים. הגרסה החדשה תומכת באפליקציית iPad  ייעודית, אותה ניתן להוריד מה -App Store , ומאפשרת יכולות עריכה חדשות של הקלטות השיחות.
 ינקל לוי-עייש, מנהל אזורי - ישראל, יוון וקפריסין - אלקטל-לוסנט אנטרפרייז: "פלטפורמת ה – Open-Touch הינה אחת הפלטפורמות החדישות כיום בתחום התקשורת הארגונית, ויכולת הווירטואליזציה המשולבת בה הופכת את פריסתה ויישומיה למתאימים יותר לעסקים בגודל בינוני ועד גדול".
 
 
 


המלצה לגולשים באתר TelecomNews:
חומר חדשותי נוסף לדף הבית נמצא בתפריטים המשניים. אתר חדשות זה בנוי כמו עיתון, בו כתבות רבות נמצאות בדפיו הפנימיים. באתר יש כבר מאות רבות של פריטי מידע וכתבות. בדף הבית מצויות, כמו בכל עיתון, רק הכתבות הראשיות. לכן, מומלץ להקליק על התפריטים בסרגל העליון ולמצוא את תחומי העניין. שפע מידע בלעדי ומעניין מצוי בתפריטי המשנה. 
 
 
 
Bookmark and Share