Telecom News - חברת VMware חושפת מוצרים חדשים

חברת VMware חושפת מוצרים חדשים

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת VMware חושפת מוצרים חדשים
חברת VMware חושפת מוצרים חדשים לארגונים ולעסקיםVMware
מערכת Telecom News, 27/02/13, 10:00
 
המוצרים החדשים יסייעו לארגונים להפיק ערך מוסף רב יותר מסביבות עבודה, המבוססות על VMware vSphere
 
חברת VMware ‏חושפת שני מוצרים חדשים, המיועדים (לדבריה) לסייע ללקוחות להמשיך ולמנף את השקעותיהם בטכנולוגיית VMware vSphere:‏ VMware vSphere with Operations Management וכן VMware vSphere Data Protection Advanced.
 
"הלקוחות מבססים במידה הולכת וגוברת את מרכזי הנתונים שלהם על VMware vSphere®‎", אומר מייק קלייויל, סמנכ"ל שיווק מוצרים, תשתיות ענן בחברת VMware.  "כדי להפיק את המקסימום מהשקעותיהם ב-VMware vSphere, הם זקוקים לפתרונות משולבים וייעודיים, שיאפשרו להם לנהל, להפעיל בצורה אופטימלית ולהגן על סביבות העבודה הווירטואליות שלהם ביעילות מרבית. המוצרים החדשים שלנו- vCenter™ Operations Management Suite™‎ ו-VMware vSphere Data Protection Advanced™‎, מאפשרים ללקוחות חדשים וגם אלה שכבר משתמשים ב-VMware vSphere לשפר את יכולות הליבה של התשתיות הווירטואליות שלהם בצורה נוחה ויעילה".
 
קו המוצרים החדש של VMware vSphere משלב את פלטפורמת הווירטואליזציה המובילה בתעשייה עם חבילת פתרונות הניהול, VMware vCenter Operations Management Suite. בנוסף, חושפת החברה מהדורה חדשה שלVMware vSphere Data Protection, פתרון הגיבוי והשחזור שנכלל לראשונה במוצר VMware vSphere 5.1, אשר נחשף באוגוסט 2012. המוצרים החדשים הללו יאפשרו ללקוחות:
  • להקטין את עלויות הוצאת ההון בכ- 30 אחוז.
  • אופטימיזציה של הקיבולת - שיפור של עד 40 אחוז בניצול התשתית ושיעורי קונסולידציה של עד 37 אחוז.
  • שיפור הזמינות ורמת הביצועים של היישום, הקטנת זמני השבתת המערכת ביותר משליש והפחתת זמן האיתור והפתרון של בעיות בעד 26 אחוז.
 
VMware vSphere Data Protection Advanced הוא פתרון שפותח עבור סביבות עבודה בינוניות המבוססות עלVMware vSphere. הפתרון מציע יכולת גידול (Scalability) מורחבת ואפשרויות חדשות לגיבוי ושחזור של יישומים קריטיים לעסק, בעיקר Microsoft Exchange ו-Microsoft SQL Server . VMware vSphere Data Protection המבוסס על EMC Avamar, מספק פתרון גיבוי יעיל ביותר בשילוב פונקציית מניעת כפילויות מובילה בתעשייה, מאפשר צמצום נפח האחסון של חבילות הגיבוי של נתונים בעד 95% ונפחי הגיבוי בתעבורת רשת בעד 99%.
מידע נוסף על VMware vSphere Data Protection Advanced
 
בעזרת המוצרים החדשים מאחדת חברת VMware את פלטפורמת הווירטואליזציה המובילה עבור כל היישומים, כולל יישומים קריטיים לעסק עם יכולות אנליטיות מוגנות בפטנט, במטרה לספק תובנה מעמיקה של הביצועים, התקינות והיעילות של סביבות עבודה וירטואליות. בזכות התצוגה הפשוטה והכוללנית של כלל סביבת העבודה, מאפשרת החברה ללקוחות לפקח על המערכת באופן פרואקטיבי, לשמור על רמת הביצועים שלה ולשפר את זמינותה, ובו-בזמן להפעיל באופן אופטימלי את סביבת העבודה הווירטואלית באמצעות תכנון קיבולת משולב. חבילת הניהול VMware vCenter Operations Management Suite מסייעת ללקוחות להכפיל בקירוב את החיסכון התפעולי שהם מפיקים באמצעות VMware vSphere
Bookmark and Share