Telecom News - EMC מציגה את פלטפורמת ה-Hadoop העוצמתית ביותר בתעשייה: Pivotal HD

EMC מציגה את פלטפורמת ה-Hadoop העוצמתית ביותר בתעשייה: Pivotal HD

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> EMC מציגה את פלטפורמת ה-Hadoop העוצמתית ביותר בתעשייה: Pivotal HD
EMC מציגה את פלטפורמת ה-Hadoop העוצמתית ביותר בתעשייה:  Pivotal HD
מאת: Telecom News, 28/02/13, 20:00
EMC
 
EMC הודיעה על פלטפורמה חדשה של ה- Apache Hadoop: ה-Pivotal HD, שהינה תולדת אינטגרציה מובנית של מאגר הנתונים ל- MPP (Massively Parallel Processing) של גרינפלאם עם .Apache Hadoop

פלטפורמת ביג דאטה זו, המבוססת על קוד פתוח, הינה  הגמישה והחסכונית ביותר שפותחה אי פעם. טכנולוגיית ה-HAWQ של EMC-גרינפלאם, הינה תולדה של עשר שנות מחקר ופיתוח של מאגרי נתונים ענקיים, המוטמעת כעת בהאדופ ומספקת שיפור בביצועים של יותר מפי מאה בהשוואה לשירותים דומי SQL על האדופ. בכך הופכת Pivotal HD לגרסת ההאדופ העוצמתית ביותר בתעשייה.

Hadoop הולך וצובר תאוצה כפתרון יעיל וסקלבילי ליישומי ניתוח ביג דאטה, אשר נדרשים להתמודד עם מאגרים רחבי היקף של נתונים בלתי מובנים. עם זאת, כאשר לקוחות מאמצים את Hadoop כמאגר הנתונים הבלעדי שלהם, הם נתקלים במכשולים הנובעים מהיעדר ממשקים ברמות גבוהות לצורכי בינה עסקית. ה-Pivotal HD מתמודד עם אתגרים אלה באמצעות אספקת ספקטרום מלא של ממשק SQL ומתן גישה לסביבה מלאה של מוצרים התומכים ב-SQL, ובכך מסיר את הצורך בקבוצת מפתחים על מנת לבנות יישום או להריץ דוח.

ה-Pivotal HD מצליח לבנות יישום ולהריץ דוחות בלי להעביר את הנתונים בין מערכות וללא שימוש במחברים, המאלצים את המשתמשים לאחסן את המידע שלהם פעמיים. פתרון זה מפשט את מורכבות השימוש בהאדופ ובכך מרחיב את הפוטנציאל של הפלטפורמה ואת הפרודוקטיביות שלה, ומאפשר ללקוחות ליהנות מהיתרונות של פלטפורמת עיבוד המידע הגמישה והיעילה ביותר מבחינת עלות אשר אי פעם פותחה. 
Bookmark and Share