Telecom News - חברת Software AG מציגה פתרון לניהול הארכיטקטורה הארגונית

חברת Software AG מציגה פתרון לניהול הארכיטקטורה הארגונית

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברת Software AG מציגה פתרון לניהול הארכיטקטורה הארגונית
ניהול הארכיטקטורה הארגונית הכוללת בכלי Software AG מאפשרת קבלת החלטות אסטרטגיות וטכנולוגיות נכונות יותר לשם השגת צמיחה עסקית.
מאת: Teleom News, 28/02/13, 20:00
Software AG
 
חברת Software AG מובילה עולמית בפיתוח פתרונות לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, מציגה פתרון לניהול הארכיטקטורה הארגוניתEnterprise Architecture Management  הכולל יכולות ניתוח, תכנון, ניהול, אופטימיזציה וניטור מערך ה-IT הארגוני.

הפתרון מצמצם עלויות ומורכבות, משפר את ההלימה בין הביזנס לבין ה- IT, מגדיל את הגמישות התפעולית, את השקיפות ויוצר בסיס אסטרטגי לקבלת החלטות שיתמכו בצורה המיטבית בהשגת היעדים העסקיים של לקוחות החברה.
מיפוי נכסי ה-IT  הקיימים (IT Inventory) באמצעות כלי הארכיטקטורה הארגונית מאפשר לארגון לבצע שימוש מיטבי בנכסים אלו ולתרגם את החזון העסקי והאסטרטגי לשם השגת צמיחה עסקית מירבית. מיפוי הנכסים מאפשר לארגון להשיג נראות (Visibility) ויוצר את הבסיס האסטרטגי לקבלת החלטות ניהוליות נכונות יותר. בנוסף, בזכות צמצום כפילויות וחזרות ומניעת חוסר עקביות - ניתן לצמצם את עלויות ה-IT.

כלי EA נמנים על פלטפורמת  ARIS של Software AG, שמאפשרת תכנון יעיל וניהול של ארכיטקטורת המחשוב הארגונית לרבות הארכיטקטורה העסקית הכוללת את התהליכים העסקיים הממופים, ממודלים ומנוהלים במסגרת ה- BPA-Business Process Analysis  וה- BPM- Business Process Management.  פלטפורמת ARIS משלבת בין תוכנה, מתודולוגיה, Best Practices והתמחות בארכיטקטורת מחשוב ארגונית. ARIS תומכת במגוון סביבות העבודה ל-EA ומציעה יכולות ניתוח מתקדמות על מנת לשפר קבלת החלטות בהתבסס על חיבור של מספר מקורות מידע. הפלטפורמה מייעלת את התפעול הארגוני באמצעות ניצול מיטבי של תשתית IT איתנה ומאפשרת לו לתת מענה מהיר לצרכי השוק ולצמוח במהירות. זאת, תוך צמצום ההוצאות הנובעות מפיתוח, תחזוקה ושדרוג מערכי IT.

"בבסיס האסטרטגיה שלנו עומדת השאיפה לספק ללקוחותינו ערך עסקי מקסימלי, וזאת באמצעות ארכיטקטורת מחשוב ארגונית איתנה המאפשרת לשלב את תשתיות ה-IT  עם המטרות והאסטרטגיה העסקית", אומר איתן לב טוב, סמנכ"ל מוצרים לניהול תהליכים עסקיים, אינטגרציה ו-Big Data, ב-Software AG ישראל. "פלטפורמת ARIS  של Software AG מסייעת בעיצוב תשתיות ה-IT  בהתאם לצרכים העסקיים של הארגון. לקוחותינו מתרשמים מהתפתחותה של פלטפורמת ARIS גם לתחומי הרשתות החברתיות (Social Collaboration), הענן (Cloud), הסלולר (Mobile) ולניתוח Big-Data. ארכיטקטורה ארגונית (Enterprise Architecture) מביאה ערך מוסף לארגון באמצעות אינטגרציה, ניתוח וקישור מידע מובנה ושאינו-מובנה ובכך מסייעים לתכנן את מערך ה-IT של הארגון שיאפשר את השגת יעדיו העסקיים". 

ארכיטקטורת המחשוב הארגוני של Software AG משרתת כיום מספר רב של לקוחות ברחבי העולם ומשמשת כתשתית אסטרטגית לקבלת החלטות  ועוד.
  • Santam – חברת הביטוח הדרום אפריקאית המובילה בתחום ביטוח קצר טווח, משתמשת בפלטפורמת ARIS לישום ארכיטקטורה ארגונית על מנת ליצור הלימה מירבית בין הביזנס לבין ה-.IT עם השימוש ב-ARIS נוצרה ב- Santam סביבה גמישה ואינטגרטיבית אשר תומכת באסטרטגיה העסקית. חברת הביטוח ביצעה שינוי מהותי במעבר מתיעוד במסמכי Office לתיעוד באמצעות מודלים גרפיים מבוססי מאגר מידע ארכיטקטוני עשיר.
כזכור, לאחרונה השיקה Software AG את פלטפורמת ARIS 9.0, המשלבת בין טכנולוגיות ענן, סלולר, רשתות חברתיות וכלים לניתוח תהליכים עסקיים. ARIS 9.0 מאיצה את שיפור התהליכים העסקיים באמצעות מגוון רחב של יכולות וניסיון הקיימים בארגון לטובת תכנון התהליך העסקי וניטורו. בנוסף, יכולות ניתוח מתקדמות וכלי סימולציה מאפשרים הצגת מידע עסקי נבחר ומדדי ביצועים במכשירים ניידים. הגרסה החדשה תומכת בסביבות עבודה של ענן ציבורי, פרטי והיברידי לטובת גישה לקהילות משתמשים רחבות יותר בארגון. 
Bookmark and Share