Telecom News - סמסונג מציגה סדרות חדשות של מסכי מחשב לעולם העסקי

סמסונג מציגה סדרות חדשות של מסכי מחשב לעולם העסקי

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> סמסונג מציגה סדרות חדשות של מסכי מחשב לעולם העסקי
סמסונג מציגה סדרות חדשות של מסכי מחשב לעולם העסקי
 
הסדרות החדשות - SC450 ו-SC650  - מציעות איכות תמונה גבוהה, עיצוב אלגנטי ופונקציונאליות.
 מאת: מערכת Telecom News, 11/03/13, 21:00מסכי סמסונג
 
 
סמסונג ישראל הציגה 2 סדרות חדשות של מסכי מחשב שנועדו לענות על צרכי העולם העסקי. באמצעות טכנולוגיות מתקדמות, מציעות הסדרות החדשות חוויית צפייה ופונקציונאליות משופרת, ההופכת את המסכים לאידיאלים לארגונים  בכל סדר גודל ובכל רמת תקציב.
 
הסדרות החדשות כוללות מגוון מסכי מחשב המספקים איזון בין חוויית משתמש ייחודית ואיכות תמונה ההופכת את שתי הסדרות החדשות: SC450 ו-SC650  לתואמות עסקים מסוגים שונים.
 
עיצוב יעיל וארגונומי
למסכי המחשב בסדרות החדשות מראה דק ומעוצב וארגונומיה נוחה המתאימה במיוחד לסביבת העבודה. הבסיס הקטן של הצג והעיצוב הדקיק מעניקים לו עיצוב בקו מינימליסטי ומפנים יותר שטח על שולחן העבודה. עיצוב לוח המסך מאפשר התקנה קלה ופשוטה. כמו כן, ניתן להטות ולסובב את בסיס המסך בכל הדגמים לגמישות מרבית וצפייה נוחה יותר תוך שימוש ביישומים שונים.
 
יעילות אנרגטית
אחת מהתכונות הבולטות במסכי סמסונג היא צריכת האנרגיה הנמוכה במיוחד המתקיימת במצב דריכות, צריכה של 0.1 וואט (לעומת הממוצע בשוק של 0.5 וואט). צריכה נמוכה זו מבטיחה חסכון רב באנרגיה, גם כשהמסך איננו בשימוש.

כמו כן, בסדרות החדשות:, SC450 ו-SC650 טכנולוגית תאורת LED אחורית אשר גורמת להפחתה של 30-50 אחוז באנרגיה (לעומת מסכי CCFL קונבנציונאליים), זאת בשילוב עם מאפייני ה- ECO של סמסונג אשר מפחיתים את צריכת האנרגיה ב 20-50 אחוז נוספים.
 
לקו מסכי המחשב העסקיים של סמסונג הסמכות מרכזיות, בהן: Energy Star, EPEAT ו- TCO.
 
 סדרה SC450
מסכי מחשב המאופיינים בנוחות וגמישות, המושגים באמצעות מאפיינים ארגונומיים מתקדמים.  למסכים בסדרה בסיס מסך מתכוונן ומסתובב לשינוי מהיר של זווית הצפייה, תאורת LED אחורית, מעמד מתכוונן עם אופציית סיבוב מלא, רגלית מתכוונת עולה ויורדת, ספק כח פנימי, אפשרות תלייה על קיר או זרוע מפרקית, טכנולוגיית MagicAngle לזווית צפייה רחבה במיוחד, גדלי מסך זמינים: 21.5, 22, 23, 23.6, 24 אינץ'. מחירים: החל מ 979 ₪ למסך 21.5" בתוספת אחריות לשלוש שנים .
  
סדרה SC650
מסכי מחשב עם טכנולוגיית פאנל משודרגת המיועדת לעסקים בסביבת עבודה הדורשת איכות תמונה חדה ביותר. ניגודיות גבוהה, צבעים מדויקים יותר , זווית צפייה רחבה ונוחה המספקים איכות תמונה טובה יותר; תאורת LED אחורית ; ספק כח פנימי; מעמד מתכוונן עם אופציית סיבוב מלא; רגלית מתכווננת עולה ויורדת; אפשרות תלייה על קיר או זרוע שולחנית; טכנולוגיית MagicAngle לזוית צפייה רחבה במיוחד. גדלי מסך זמינים: 23 אינץ'.
מחיר: 1099 ₪ בתוספת אחריות 3 שנים.
 
Bookmark and Share