השת"פ ההדוק בין מיקרוסופט Lync לאודיוקודס הוליד פתרון ניתוב טלפוני רשתי המתבצע בענן המבוסס כולו על קבלת פקודות קוליות מהמחייגים מכל מכשיר קצה. מאת: מיכאל פנחס
אריק קליין, יועץ וחוקר בכיר, גרינפילדטק: "חל שינוי משמעותי בחודשים האחרונים בהתנהגות המשתמשים ברשתות הטלפוניה בעולם המערבי. התבנית של חגי הנוצרים נעלמה והוחלפה בתבנית חגי המוסלמים, מהפך. מאת: אבי וייס
בעסקים ובארגונים רבים מתקינים עד כ-20 מערכות הגנה לתחומי האבטחה והסייבר אבל מתקינים אפס מערכות להגנה על המרכזיה. למה זה קורה? מה התחדש בתחום אבטחת המרכזיות? מאת: מיכאל פנחס
הוט מאתגרת והקדימה את בזק וסלקום, שתכננו להיכנס לשוק עם שירותים דומים בענן בעוד כחודשיים ומאתגרת את כל שאר ספקי הטלפוניה העסקית בענן ומקדימה גם את Unlimited בחיבורי סיבים עד העסק. מאת: אבי וייס
Hot Mobile עסקים יצאה עם חבילת גלישה חדשה למחשב נייד ו-HOT עסקים יצאה עם שירות חדש לשדרוג תשתיות תקשורת לעסקים לטכנולוגיה ולקצב מתקדם יותר במעטפת שירות אחת, קצב של 100 מגה סימטרי. מאת: Telecom News
חברת אודיוקודס, ששוכנת באיירפורט-סיטי ליד נתב"ג, מאפשרת הקמת תשתית קול חדשה - בענן. כיצד מממשים את המהפכה הזו של עולם התקשורת והטלפוניה בעסקים ובארגונים, בעולם ובישראל? מאת: אבי וייס
חברת ההזנק לשירותי האבטחה לרבות בענן, למערכות תקשורת וטלפוניה, Gama Operations מפתח-תקווה, היא החברה הישראלית הראשונה, שנכנסה לחנות הארגונית החדשה IBM MarketPlace עם חשיפה עולמית. מאת: אבי וייס
ספקי התקשורת, האינטגרציה והשירותים מציפים את המגזר העסקי בהצעות לעבור לשירותים וירטואליים בענן או ב-VPS - Virtual Private Server. השאלה, שכל מנהל שואל את עצמו: מה הפתרון המתאים לעסק? מאת: מיכאל פנחס
עולם הקוד הפתוח בתקשורת עובר תמורות ונע לכיוון של WebRTC, במקביל להתפתחויות דוגמת ה-FreeSwitch והטיפול המקצועי בסיכונים של העולם החדש בטלפוניה, בעיקר סיכוני הונאות ואי שליטה בהוצאות. מאת: אבי וייס
עולם שירותי הסלולר והתקשורת נע במהירות לקראת אספקת שירותים על בסיס SDN ו-NFV. הדילמה העומדת בפני כל מנהל ובעל עסק: האם זה הזמן לעבור לטכנולוגיות החדשות ואיזה ערך הן מביאות לעסק? מאת: אבי וייס
כלי הניתוח של ה-VoIP לאיתור הונאות המבוסס על טכנולוגיית ביג דאטה מתוכנן עפ"י עקרון סטטיסטי של איתור הונאות VoIP בזמן אמת. האלגוריתם מבוסס על שיטת ה'מעקב אחר התנהגות החשבון'. מאת: יוסי זדה
ניהול תעבורת טלפוניה משרדית היא לא מותרות אלא הכרח עסקי בכל ארגון בכל גודל. לנישת ההגנה על מרכזיות SIP נכנסו מוצרים פשוטים וזולים יחסית, וניטור ובקרה הן משימות לא רק לספקי תקשורת. מאת: : ניר סמיונוביץ
במפגשי VoIP On Tap עד כה, סוקרו נושאים טכניים מעולמות ה-WebRTC, הונאות וניתוח תעבורת SIP. כדי לשפר התכנים ולהוסיף ערך רב למשתתפים הוחלט לשנות את מבנה המפגשים ולהפכם ל"מפגשי מרתון". מאת: Telecom News
ראיון בלעדי עם מנכ"ל החברה, אלדד ברק, על המעבר מחברת חומרה לחברת תוכנה בניחוח בינלאומי ועל החזון להעמקת האחיזה של החברה בשוק תקשורת אחודה ומוקדי שרות מבוססי תוכנה בענן. מאת: חיים חביב
הטכנולוגיה הוטמעה כבר בארגונים פיננסיים גדולים ומאפשרת להם לאמת בקלות ובמהירות את זהות המתקשרים, לצמצם את משך הטיפול בפנייה, לשפר את חוויית הלקוח ולצמצם הונאות. מאת: חיים חביב
ליאור לוריה, שמובילה את תחום הייעוץ למוקדי שירות לקוחות בישראל, מעלה על הבמה לפני קהל של 1,500 איש את כל החידושים והפיתוחים העכשוויים לעולם מוקדי שירות הלקוחות והתמיכה הטכנית. מאת: אבי וייס
הכל עובר לענן עם תקשורת אחודה – UC, זו הבשורה, שמיישמת אלקטל-לוסנט אנטרפרייז בישראל, עם הצלחות ענקיות בכל קנה מידה, בזמן קצר ביותר מאז שנכנסה לשוק המקומי. מאת: אבי וייס
חשיפה: היקף ההונאות וגניבת השיחות בטלפוניה עסקית בארץ ובעולם הגיע לממדים מפלצתיים ויצא מכלל שליטה. אם בעלי המרכזיות, ספקי השירות והתקשורת לא ינקטו אמצעי מניעה, ההפקרות בתחום זה תימשך. מאת: אבי וייס