Telecom News - סמסונג גלקסי S4 - יותר גדול, יותר חזק ויותר מחוות

סמסונג גלקסי S4 - יותר גדול, יותר חזק ויותר מחוות

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג גלקסי S4 - יותר גדול, יותר חזק ויותר מחוות
סמסונג הכריזה על הגלקסי S4, צעד נוסף בדרך לשמר את ההגמוניה שלה בשוק הסמארטפונים מול האייפון. סמסונג צועדת במסלול שקבעה לעצמה: מסך יותר גדול, מכשיר יותר חזק ויותר משוכלל (עם מחוות לכל פעילות). 
מאת: מערכת Telecom News, 15/03/13, 17:05
Galaxy S4
המסך של המכשיר החדש צמח ל-5 אינצ’ בטכנולוגיית Full HD Super AMOLED המספק 441 פיקסל לאינצ’. למרות הגדלת המסך גודלו הפיזי נשאר ללא שינוי ואף קטן במ”מ (136×69 מ”מ) ומשקלו 133 גרם. התוצאה: המסך נפרס כעת כמעט עד הקצה וכפתור הבית מעט קטן יותר, ואילו העיצוב המוכר קיבל טקסטורה נוצצת יותר אך עדין נשאר רובו פלסטיק. קצת מאכזב שסמסונג לא מצליחה להתקדם בנקודה זו.

כעת, סמסונג מציעה גישה לפיה אפשר להגיד הרבה במגע עיניים או נפנוף ידיים והצבעה על המסך בלבד.

מבחינתה של סמסונג, זו גם הפגנת כוח מול אפל.  לגלקסי S4 מעבד 1.9 ג'יגהרץ מרובע ליבות, או מעבד 1.6 מתומן ליבות, לפי האזור שבו ישווק. לטלפון זכרון של 32-64 גיגהבייט, שאפשר להרחיב, כרגיל אצל סמסונג, עם כרטיס SD. המכשיר מגיע עם סוללה חזקה יחסית של 2600 מיליאמפר, שאפשר להוציא ולהחליף. זאת, בניגוד לאייפון, לנקסוס 4 של גוגל ולמכשירים אחרים, שמגיעים סגורים ואטומים. העובי הוא 7.9 מ"מ כךשהוא קטן יותר וקל יותר מה-S3, אך עם מסך גדול יותר.

המצלמה האחורית היא ברזולצית 13 מגהפיקסל, ומצלמה קדמית של 2 מגהפיקסל. למכשיר גם חיישני טמפרטורה ולחות. בנוסף, ה-S4 כולל עין אינפרא אדומה, שמאפשרת להפוך אותו לשלט אוניברסלי. הגלקסי מבוסס על מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל בגירסה האחרונה - ג'לי בין 4.2.2. אבל האנדרואיד הוא הבסיס, ועליו מותקן הממשק של סמסונג, שהוא זה שעושה את ההבדל.
פרטים נוספים על המכשיר החדש - כאן

המחיר בישראל עוד טרם ידוע, אך סביר להניח, שיהיה במחיר של ה- S3 בעת השקתו, כאשר מחירי ה- S3 כבר מצויים ב"צניחה חופשית" לכיוון ה- 2,200 ש"ח, מול יותר מאלף ש"ח מעל למחיר הזה, אך לפני כחצי שנה. ה- S4 יעשה כנראה את אותו מסלול של מחירים.
 
סרטון: הצגה של הגלקסי S4:
Bookmark and Share