Telecom News - סמסונג חשפה את ה- GALAXY S 4

סמסונג חשפה את ה- GALAXY S 4

דף הבית >> לגיקים >> גאדג'טים >> סמסונג חשפה את ה- GALAXY S 4
סמסונג חשפה את ה- GALAXY S 4

שותף לחיים עשירים יותר, פשוטים יותר ומלאים יותר .  מקרב את המשתמש לכל מה שבאמת חשוב בחיים ומחבר יחד את עולמו, ואפילו מתיימר לתרום לבריאותנו.
 מאת: חיים חביב, 16.03.13, 23:00סמסונג גלקסי S4
 
סמסונג אלקטרוניקס הכריזה בסוף השבוע החולף בארה"ב על הדור הרביעי של ה- Galaxy S , ה- Galaxy S 4 שנועד לקרב את המשתמש לכל מה שבאמת חשוב בחיים ולחבר יחד את עולמו.
 
עפ"י הכרזת החברה, פותח ה- Samsung Galaxy S 4 מתוך הבנה של הדברים החשובים לנו ביותר בחיים, בכדי להגדיר מחדש את הדרך בה אנו חיים את חיינו ולמקסם את תחושת ההגשמה. הטלפון החכם, האלגנטי והחדשני הופך כל רגע בחיים למשמעותי ביותר, הופך את החיים לקלים יותר, מעצים את חיינו ודואג לרווחתנו.
 
למכשיר עיצוב מיוחד הכולל מסך גדול יותר, סוללה ומסגרת דקה, מזוודים במבנה קל (130 גרם) ודק יותר (7.9 מ"מ) מאי פעם. ה- Galaxy S 4 זמין בשני צבעים, שחור (Black Mist) ולבן (White Frost) עם צפי לצבעים נוספים בהמשך השנה.
 
JK Shin, נשיא וראש מחלקת IT & Mobile Communications בסמסונג: "ה- Galaxy S 4 סמסונג משנה את הדרך בה אנו חיים. כל התכונות החדשניות של ה- Galaxy S 4 פותחו על בסיס התובנות והצרכים שעלו מהצרכנים שלנו בכל רחבי העולם. כהמשך לסדרת ה- Galaxy S  המצליחה, גם הטלפון הנייד הזה הוא הוכחה מצוינת לחדשנות בהשראתם של  אנשים. אנו בסמסונג, לעולם לא נפסיק לרדוף אחר חדשנות יזומה על ידי אנשים, כך שנוכל לעורר בהם השארה בחזרה".
 
מה מציע המכשיר החדש?
 
לדברי החברה: 'חיים עשירים הם חיים מלאים ברגעים משמעותיים'.  ה- Galaxy S 4 מתעד ומשתף את הרגעים המיוחדים בתצוגת ה- Full HD Super AMOLED  הראשונה מסוגה בעולם להצגת תמונות מיטביות במסך ה- 5 אינץ' - 441 ppi לאיכות צפייה מדהימה. כמו כן, ל- Galaxy S 4 מסך זכוכית Gorilla® Glass  המקנה לו עמידות נדירה.
 
למכשיר מצלמה אחורית של 13 מגה פיקסל, ויכולת Dual Camera המאפשרת למצלמה הקדמית ולמצלמה האחורית לצלם בו זמנית תמונות וסרטוני וידיאו. המשתמש לבחור מתוך מגוון של אפקטים ומסגרות המאפשרים למזג שתי תמונות באופן טבעי ואף להתאים את גודל התמונה הקטנה בתוך התמונה הגדולה. ניתן לבחור בין 8 אופציות לשילוב שתי התמונות שצולמו במצלמה הקדמית והאחורית. התוצאה הסופית היא תמונה יוצאת דופן המשלבת את נושא הצילום והרקע בצורה שונה לחלוטין. פונקציית ה- Dual Video מאפשרת לקבל ולבצע שיחות וידיאו קבוצתיות עם חברים ומשפחה.
 
פונקציונאליות המצלמה משתרעת מעבר לצילום הכפול שכן המכשיר מצויד ב- 12 מצבי צילום כגון: מצב Drama Shot המאפשר לצפות בכל הפעילות בצילום מתמשך אחד ומצב Sound & Shot’ הייחודי המאחסן סאונד וקול יחד בזמן צילום התמונה, כך שהרגעים המיוחדים מתועדים בצורה הכי אמיתית שאפשר לדמיין, בדיוק כפי שהם התרחשו.
 
אותם רגעים מיוחדים יכולים להישמר באופן אוטומאטי באלבום תמונות באמצעות פונקצית ה- Story Album. תמונות שצולמו במכשיר נאספו ומויינו אוטמטית בציר הזמן האישי, מיקום גיאוגרפי או אירוע מסוים על מנת ליצור אלבום תמונות.
 
באמצעות פונקצית ה- Group Play ניתן ליהנות ממוסיקה, תמונות ומשחקים יחד עם הסובבים, ללא צורך ב-  Wi-Fi  או אות סלולארי. תכונה חדשנית זו מאפשרת למשתמשים להתחבר ישירות עם אחרים על מנת לשתף, לשחק וליצור במשותף תוכן ובידור באופן מיידי.
 יכולת ה- Share Musicמאפשרת למשתמשים לנגן את אותו השיר על גבי מספר טלפונים על מנת ליצור את אווירת החגיגה הטובה ביותר.
 
ה- Galaxy S 4 מסיר מחסומי שפה. הוא הופך נסיעות בינלאומיות למהנות יותר באמצעות פונקצית ה- S Translator המספקת תרגום מיידי ומשתמשת בתרגום טקסט או תרגום קולי על גבי יישומים כגון אי מייל, הודעות טקסט או ChatON. התרגום המיידי קיים בתצורה של דיבור בעל פה לטקסט כתוב  או להיפך, תוך שהוא מבטיח מידע נכון ומדויק בעת שהייה בחו"ל (בזמן ההשקה הראשוני השירות ייתמך ב10 שפות ).
 
מכשיר ה- Galaxy S 4 תומך בטכנולוגיות HSPA + 42 Mbps וב- 4G LTE. גרסת G LTE4  תושק במדינות בהם קיימת רשת LTE , כך שניתן לסמוך על קישוריות מושלמת בכל מקום בעולם. בנוסף, גרסת TDD/FDD LTE Dual Mode תושק בהמשך השנה, במדינות בהם קיימת רשת תומכת.
 
יכולות חדישות ומפתיעות
ה- Galaxy S 4 מציע לבצע משימות ללא מאמץ עם תכונות חדשניות המזהות את פנים, תנועות וקול של המשתמש על מנת לאפשר לו שליטה במסך ללא כל צורך בהפעלה של מגע אצבע.
 
יכולת ה- ‘Samsung Smart Pause מאפשרת לשלוט במסך על פי המיקום אליו מסתכלים. בזמן צפייה בוידיאו, הסרט יעצור כאשר המשתמש יסתכל הצידה וימשיך להקרין כשיסתכל עליו שוב.
פונקצית ה- Samsung Smart Scroll' של סמסונג מאפשרת לגלול את הדפדפן והאי מייל למטה ולמעלה מבלי לגעת במסך. הפונקציה מזהה את עיניו של המשתמש ואת תנועת היד וגוללת את הדפים למטה או למעלה בהתאם.
 
פונקצית ה- Air View מאפשרת למשתמש לרחף עם האצבעות על מנת לצפות בתצוגה מקדימה של תוכן האי מייל, ה- S Planner, גלריית התמונות או סרטוניי הוידיאו מבלי לפתוח אותם. כמו כן ניתן לצפות בתצוגה מוגדלת של דפדפן האינטרנט או במספר טלפון השמור בחיוג מהיר בלוח המקשים.
באמצעות פונקצית ה- Air Gesture ניתן לשנות את רצועת המוסיקה, לגלול למעלה ולמטה את דפדפן האינטרנט או לקבל שיחה. כל זאת בהינף של היד.
 
באמצעות יכולת ה-S VoiceTM Drive’  ניתן להפעיל פקודות בשליטה קולית במצב נהיגה. כאשר הטלפון מחובר ל- Bluetooth של המכונית, הוא עובר אוטומאטית למצב נהיגה ומספק את אופציית ה- text to speech כך שניתן לבדוק את ההודעות בקלות ובבטחה ללא צורך להסתכל על המסך.
 
פונקצית ’Optical Reader’ הופכת את החיים לפשוטים יותר על ידי זיהוי אוטומטי של טקסט, כרטיס ביקור או פרטי קוד QR ועל ידי סיפוק פונקציות שימושיות כגון תרגום, שיחה, הודעות טקסט וחיפוש.
 
גם בבית, באמצעות שימוש ב- Samsung WatchON, ה- Galaxy S 4 יכול להפוך לשלט IR ולשלוט במערכת הבידור הביתית כולל הטלוויזיה, הממיר, נגן ה- DVD ואפילו במזגן.
 
העיקר הבריאות ואיכות החיים
 
וזה לא הכל. ה- Galaxy S 4 מעתיר עלינו מידע מעודכן בתחומי בריאות ורווחה באמצעות תוכנת ה- S Health החדשה. חיישנים מובנים במכשיר מנטרים באופן שיטתי את מצב בריאותו של המשתמש והסביבה על מנת לשפר את איכות החיים. כמו כן, המשתמש יכול לבדוק בקלות את מצבו הבריאותי באמצעות יומן אוכל, יומן פעילות גופנית ופיקוח שינה על מנת להישאר בריא ובכושר (פונקציות מסוימות מופעלות באמצעות אביזרים חיצונים ספציפיים).
 
על מנת להמשיך ולשמור על רווחת המשתמש, מספקת פונקצית ה- Samsung Adapt Displayחוויית צפייה אופטימאלית מותאמת לכל סוג של יישום,  ופונקצית ה- Samsung Adapt Sound מציעה סוג ורמה אופטימאלית של סאונד מותאם לכל משתמש, על מנת להפיק את המרב מהחיים.
 
ניתן רק להמתין בסקרנות לנחיתה בישראל. עד כה הקפידה סמסונג ישראל להשיג בישראל את דגמיה החדשניים בסמוך להשקה הגלובלית.
 



 
 
Bookmark and Share