Telecom News - אפליקציה ישראלית תוטמע בסמארטפונים מובילים

אפליקציה ישראלית תוטמע בסמארטפונים מובילים

דף הבית >> לגיקים >> חדשות עולם האפליקציות >> אפליקציה ישראלית תוטמע בסמארטפונים מובילים
אפליקציה ישראלית תוטמע בסמארטפונים מובילים
מאת: מערכת  18.03.13, 19:05,Telecom Newsג'אג'ה

האפליקציה TU Me מבית טלפוניקה דיגיטל תוטען מראש במיליוני מכשירים  של  Alcatel , Huawei ו- ZTE.
 
חברת התקשורת טלפוניקה דיגיטל (Telefonica Digital) הודיעה, כי TU Me, אפליקציית השיחות בתשתית האינטרנט, שפותחה במרכז הפיתוח של החברה בישראל - חברת Jajah הישראלית - תוטען מראש לתוך מיליוני סמארטפונים של יצרנים מובילים, דוגמת Alcatel One Touch, Huawei ו-ZTE. המהלך יתפרס על כל שנת 2013 ויתבצע בשלב ראשון במדינות אמריקה הלטינית.
 
TU Me מאפשרת למשתמשים לקבץ את כל האינטראקציות עם חבריהם המועדפים לאפליקציה אחת, והשימוש ביישום מאפשר לבצע שיחות טלפון, להעביר מסרים מידיים, לשתף תמונות ומיקום - והכל חינם.
 גיל כהן
גיל כהן, מנכ"ל Jajah ישראל: "עסקים ושותפים שלנו מפגינים אהדה רבה לפתרון שלנו. ההכרזה היא שלב ראשון בהכנסת האפליקציה שלנו לכל הטלפונים המופצים בשווקים של טלפוניקה. ייחודה של האפליקציה, הנוחה וקלה לשימוש, טמון לא רק באיכות השיחות הגבוהה או בחיבור של שירותים שונים ומגוונים לכדי יישום אחד, אלא גם בכך שהיא שומרת את כל המידע באמצעות "טיים ליין" (בדומה לפייסבוק) שנשמר על שירות ענן, ומאפשר לכל משתמש לראות את היסטוריית השיחות שלו, הודעות, תמונות, הודעות קוליות ומיקומים, מכל מכשיר שאליו יתחבר. המידע נשמר באופן מוצפן ומאובטח, בשרתי החברה.
 
חברת Jajah מתמחה בפתרונות העברת קול ונתונים בתשתית אינטרנטית (Voip). החברה נרכשה ע"י טלפוניקה לפני כשנתיים בסכום של 207 מיליון דולר מהווה והפכה לחלק מטלפוניקה דיגיטל. טלפוניקה היא מחברות התקשורת הגדולות בעולם ומשרתת מעל 310 מיליון משתמשים.
 
Bookmark and Share