Telecom News - גולן טלקום במהלך חדש בשוק הסלולר- חבר מביא חבר ומקבל כסף

גולן טלקום במהלך חדש בשוק הסלולר- חבר מביא חבר ומקבל כסף

דף הבית >> צרכנות >> חדשות הצרכנות >> גולן טלקום במהלך חדש בשוק הסלולר- חבר מביא חבר ומקבל כסף
גולן טלקום במהלך חדש בשוק הסלולר- חבר מביא חבר ומקבל כסף
מאת: מערכות Telecom New, 18.03.13, 19:50גולן טלקום

גולן טלקום במהלך מפתיע ויצירתי נוסף לקידום מהפכת הסלולר. לאחר שהפכה את שוק הסלולר על פיו עם חבילת הכל כלול ב- 99 ש"ח בלבד (כולל שיחות לחו"ל), פינקה את לקוחותיה הראשונים עם ארבעה חודשים חינם על כל בן משפחה שהצטרף והפתיעה במבצע חסר תקדים של 49 ש"ח לחודש לחצי שנה, יוצאת עתה החברה במהלך שטרם נראה כמותו בעולם התקשורת והסלולר הישראלי - 'חבר מביא חבר'.

על כל חבר חדש שיצטרף לגולן טלקום בהמלצת לקוח קיים, בין אם דרך ניוד ממפעילה סלולרית אחרת או דרך מספר חדש, יקבל הלקוח הממליץ:
200  ₪ עבור צירוף לקוח חדש ל"חבילת גולן טלקום" הכל כלול.
ו -20  ₪ עבור צירוף לקוח חדש  ל"חבילת  9 ₪".

ניתן לצרף מספר בלתי מוגבל של מנויים, כך שלקוח שהביא 10 חברים חדשים יכול לקבל עד כ- 2000  ₪. לקוח שהגיע במסגרת המהלך והפעיל את כרטיס הסים, יכול גם הוא להביא חברים חדשים וליהנות מהתגמול בעצמו.
על מנת ליהנות מהתגמול, בעת ההרשמה באתר גולן טלקום על החבר החדש להוסיף את מספר הטלפון ברשת גולן טלקום של הממליץ שבעקבותיו הגיע. ההמלצה תיכנס לתוקף עם הפעלת כרטיס הסים של הלקוח החדש. החבר החדש צריך להפעיל את כרטיס הסים עד ה 23.4.2013 בשעה 23:59. המלצות על חברים באתר גולן טלקום יתקבלו עד ה- 18.4.2013 בשעה 20:00.

בסוף דצמבר 2013 גולן טלקום תבצע בדיקה בשביל כל ממליץ שיהיה עדיין פעיל במועד זה, מה מספר החברים החדשים שהפעילו את כרטיס הסים בהמלצתו ועדיין פעילים. הסכום המצטבר יועבר בתחילת 2014 באופן ישיר, לכל ממליץ הזכאי לתגמול. הכל, על פי תנאי התוכנית המפורטים באתר החברה.

החברה בחרה לחשוף את המהלך בעמוד הפייסבוק שלה, אשר מהווה מאז הקמתה ערוץ תקשורת ישיר, שקוף וחדשני בין החברה למשתמשיה. לצפייה בסרטון:
 
עדכון (19.03.13): בעקבות בדיקת משרד התקשורת, שהעלתה כי תנאי המבצע הנ"ל מפירים את חוק התקשורת, שינתה החברה את תנאי המבצע. המשרד הורה לגולן טלקום לשנות את תנאי המבצע, באופן שהלקוח הממליץ לא יהיה חייב להישאר מנוי של החברה על מנת לזכות בהטבה. אולם, התנאי שעל הלקוח החדש להישאר מנוי עד סוף שנת 2013 כדי שהממליץ יוכל לקבל את ההטבה - נשאר בתוקף.
Bookmark and Share