Telecom News - מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל מקום בעולם ולקבל שיחות במחיר מקומי?

מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל מקום בעולם ולקבל שיחות במחיר מקומי?

דף הבית >> צרכנות >> צרכנות לפרט >> מעוניין לרכוש מספרי טלפון בכל מקום בעולם ולקבל שיחות במחיר מקומי?
חברת TollFreeForwarding.com עוקפת את כל ספקי התקשורת המקומיים והבינלאומיים במכירת מספרי טלפון (כולל 1-800 \ 1-900) בכ- 100 מדינות בעולם. המספר המקומי מתחבר בענן לכל מספר וניתן לקבל ולהוציא שיחות בכל מקום, במחיר מקומי.
מאת: אבי וייס, 2.4.13, 19:00תקשורת בינלאומית

חברת TollFreeForwarding.com מספקת שירות המתבצע כולו באינטרנט ובענן, בו תוך פחות מ- 3 דקות מחברים את המספר הקיים של העסק למספר בכל מדינה בעולם (עם מספרים מקומיים במאות ערים בעולם, כולל בישראל) ומתחילים לקבל ולהוציא שיחות מכל מקום ולכל מקום בעולם למספר המקומי באותה ארץ, שמנותב למספר של העסק כאן בישראל. מדובר בחיסכון משמעותי בעלויות הטלפוניה הבינלאומית של עסק, שיש לו תעבורת טלפוניה בינלאומית.

ניתן להתנסות במערכת לחודש ללא כל עלות. אחרי כן ניתן לבחור בחבילה המתאימה לצרכים של כל עסק. אין כל התחייבות וניתן להחליף מספרים בקליק של עכבר, להוריד או להעלות מספרים בכל מקום בעולם, או להתנתק בכל רגע מהשירות. המחירים מתחילים ב- 14 דולרים לחודש לבחירת כל מספר עם 95 דקות שיחה כלולות. כל דקה נוספת עולה 18 סנט. כל השירותים העסקיים נתמכים במערכת, כולל פקס למייל, IVR, תא קולי וכיו"ב. החברה פועלת בארה"ב מאז 2002 ויש לה מאגר לקוחות די גדול, כולל כמה לקוחות מישראל. 

 
Bookmark and Share