Telecom News - חדש בישראל: מעבדה לכרייה, עיבוד וניתוח מידע פיננסי

חדש בישראל: מעבדה לכרייה, עיבוד וניתוח מידע פיננסי

דף הבית >> פיתוחים חדשים וצ'יפים >> חדש בישראל: מעבדה לכרייה, עיבוד וניתוח מידע פיננסי
חדש בישראל: מעבדה לכרייה, עיבוד וניתוח מידע פיננסי
מאת: חיים חביב, 2.4.13, 20:00סיטי בנק

סיטי, בנק בינלאומי ענק, שמנהל למעלה מ-200 מיליון חשבונות ומנהל עסקים בלמעלה מ- 160 מדינות, הקים בישראל מעבדה גלובלית לכרייה ועיבוד מורכב של מידע בתחום הפיננסי, במסגרת מרכז הטכנולוגיה של סיטי בישראל.

במעבדה כבר שוקדים על מספר פרויקטים בתחום שוק ההון, המשלבים התמחויות מתחום דאטה, Big Data ועוד. הפרויקטים כוללים עיבוד בזמן אמת של כמויות גדולות של מידע, וכן מערכות מתקדמות ללמידה חישובית.

את פעילות צוות המחקר מוביל ד"ר אורן גליקמן, בעל תואר שלישי במדעי המחשב מאוניברסיטת בר אילן ותואר שני מאוניברסיטת קרנגי מלון בארה"ב, שכיהן בעבר כדירקטור בקבוצת המחקר של שופינג.קום (eBay).

לירון וורמן, מנהל מרכז הטכנולוגיה של סיטי בישראל: "סביבת העסקים הדינמית, הרגולציה והחידושים הטכנולוגיים מחייבים גופים פיננסים לייצר חדשנות על מנת להמשיך ולהוביל בשוק. המעבדה החדשה ל-Data Intelligence תאפשר לסיטי למנף יכולות קיימות שלה, לפתח הזדמנויות עסקיות חדשות ולצמצם עלויות. המעבדה תהיה מתחומי המיקוד של המרכז בשנת 2013".

אניל פראסד, מנהל תחום מט"ח בסיטי: "אנליזה של Big Data הופכת אלמנט קריטי בעסקים. התפקיד שלנו הוא לנתח את העולם, לנצל כמויות מידע גדולות ולהשתמש בהן על מנת לאפשר ליועצי הבנק לייעץ ללקוחותינו בעולם בדבר השקעות מומלצות בעתיד ולספק להם את הנזילות לביצוע. היכולת שלנו לייעץ ללקוחותינו על השווקים והתחזיות ולספק להם את היכולת לנהל גידור או השקעה הופכת את לקוחותינו לשמחים יותר והופכת את עסקינו לטובים יותר. אני מאמין כי היכולת הזו מתאפשרת על ידי אנליזות של Big Data, וזו הסיבה שאחד התחומים החמים ביותר לגיוס עובדים היום הוא של מדעני דאטה".
 
סיטי מספק לצרכנים, חברות, ממשלתיות ומוסדות מוצרים ושירותים פיננסים, לרבות שירותי בנקאות קמעוניים ואשראי, בנקאות עסקית והשקעות, ברוקראז' וניהול הון. 
טובעים בכסף



 
 
Bookmark and Share