Telecom News - עולם התקשורת הולך ל- LTE Advanced ול- SDN. ואיך מספקים 800 מגה לכל בית בישראל על חוטי הנחושת, עוד לפני פריסת הסיבים?

עולם התקשורת הולך ל- LTE Advanced ול- SDN. ואיך מספקים 800 מגה לכל בית בישראל על חוטי הנחושת, עוד לפני פריסת הסיבים?

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> עולם התקשורת הולך ל- LTE Advanced ול- SDN. ואיך מספקים 800 מגה לכל בית בישראל על חוטי הנחושת, עוד לפני פריסת הסיבים?
בלעדי: עולם התקשורת הולך ל- LTE Advanced ול- SDN. ואיך מספקים 800 מגה לכל בית בישראל על חוטי הנחושת, עוד לפני פריסת הסיבים? 
אלקטל-לוסנט חיים טייכהולץמאת: אבי וייס, 28.04.13, 21:30
 
אלקטל-לוסנט ניצבת בחזית הטכנולוגית ומבשרת על כניסת טכנולוגיות תקשורת ו- IT חדשות ומדהימות לישראל. חשיפת הטכנולוגיות שנמצאות ממש בפתח.
 
"אנו בתוך מהלך של שילוב עולם ה- IT עם עולם התקשורת", מדגיש חיים טייכהולץ, מנכ"ל אלקטל-לוסנט ישראל, שנכנסה אך לפני מספר ימים למתקן החדש שלה בכפר סבא. "הכיוון המרכזי שאנו שואפים אליו בעולם התקשורת הוא ה- (SDN (Software Defined Networks. זו המהפכה של עולם התקשורת. הכרזנו על כניסה לעולם ה- SDN לפני כשלושה שבועות. מדובר במהלך אסטרטגי של הגירה לעולם החדש של התקשורת, שתיקח כמה שנים טובות. הכיוון הוא ברור: אין צורך, שלעסק יהיה ציוד אצלו בתוך כותלי העסק. הכל יינתן בענן. הכל עובר לתוכנה".
 
קיימתי ראיון בלעדי עם חיים טייכהולץ, כדי להבין לאן שוק התקשורת הישראלי והעולמי מתפתח, ומהן המגמות המובילות בשוק זה, ממי שעוסק בתחום הזה שנים רבות ומכיר את שוק התקשורת הישראלי מפנים - היטב.    
 
שאלה: מה מצבה של אלקטל-לוסנט בישראל?
חיים טייכהולץ: "אנו ספק משמעותי בתחום הביטחוני בישראל. בנוסף, כדי להרחיב את מגוון הלקוחות שלנו, הלכנו בשני כיוונים מרכזיים: לחברות התקשורת ולחברות וארגונים גדולים.
 
השוק העולמי וגם הישראלי הולכים היום לכיוון של האופטיקה. זה תחום בו אנו מאוד חזקים בישראל. הכיוון הכללי הוא פריסת סיבים אופטיים לכל מקום. כל חברות התקשורת מסתכלות קדימה ורוצות לפרוס סיבים, או לרכב על הסיבים של אחרים.
 
אלקטל-לוסנט מפתחת במעבדות המו"פ בישראל את הדור הבא של מערכות וציוד תקשורת לארגונים. זה הכיוון המרכזי, שנותן לנו את הסיטואציה של Win-Win מול ספקי התקשורת, בנוסף לעולם הטלפוניה המוכר להם. ספקי התקשורת יכולים לספק לארגונים את מגוון השירותים בעולם ה- IT, לא רק טלפוניה. יש לנו ניסיון רב בעולמות הללו. אנו כבר 3 שנים בתחום הזה בישראל. התחלנו מאפס וכיום יש לנו לקוחות גדולים, שאנו מספקים להם פתרונות דרך ערוצי השיווק, ההפצה והאינטגרציה, שאנו עובדים עימם.
 
פרסמנו על מכרז אחד גדול בו זכינו: בעולם הטלפוניה החדש של צה"ל. נדווח בקרוב על זכיות משמעותיות נוספות".
 
שאלה: מה קורה במעבר ל- LTE בעולם הסלולר?
תשובה: "ברחבי העולם יש מעבר מהיר ל- LTE. אני מקווה, שה- LTE יגיע מהר גם לישראל. יש לנו ידע, שצברנו בכל רחבי העולם. ידוע בעולם שמי שיוצא ראשון לשוק עם ה- LTE, הוא המרוויח הגדול. השאלה העיקרית כאן: האם יתנו לשחקן אחד לצאת לפני כולם גם בישראל. זה לא ברור. כרגע, סביר להניח שלא.
 
כניסת ה- LTE לשוק הסלולר משנה את הסטטוס-קוו בעולם התקשורת. כיום, כל אחד בוחר לו את הרשת לפי מה שמתאים לו ובעיקר בגלל המחיר. אין הבדל טכנולוגי ממשי בין הרשתות המתחרות על ליבו וכיסו של הצרכן. אולם, זה לא המצב ב- LTE. יש בו רמות שונות של שירות, טכנולוגיות שונות. מי שיוצא ראשון ירוויח, כי הוא יוכל לתת שירותים ורוחבי פס באופן משמעותי יותר ממתחריו.
 
כבר 50% מה- Data הסלולרי בארה"ב עובר על רשתות LTE. הגידול הוא מהיר. יש כאן טכנולוגיה, שמשפיעה על כל השוק. יש כבר בעולם כ- 200 רשתות LTE עובדות ואני בטוח שהן תגענה גם אלינו. אלקטל-לוסנט היא שחקן משמעותי, בין השתיים הגדולות בעולם. השווקים הגדולים ביותר שלנו הם בארה"ב ובסין. לעומת זאת, בארץ, הנוכחות שלנו בתחום האלחוט אינה גדולה. אני מקווה ומאמין, שזה ישתנה בשנים הקרובות".
 
שאלה: מהן הטכנולוגיות בהן ה- LTE מתקדם ומביא יתרון למפעיל, שיוצא ראשון לשוק?
תשובה: "התחום הראשון הוא LTE Advanced. מדובר ברוחבי סרט כפולים ואף יותר מול הדור הראשון של ה- LTE. עובדים ב- 20 מגהרץ לכל ערוץ, במקום 10 מגהרץ לערוץ. הלקוח מקבל מאות מגה באוויר.
 
התחום השני הוא (VoLTE (Voice over LTE. המשמעות: העברת כל מערכת השיחות ל- IP, קצה לקצה. זה הולך להיות תקן מאושר עולמי ואנו כבר מספקים ציוד בתקן הזה. כל מערכת, שאנו פורסים, מכילה כבר את היכולת לספק  VoLTEוכמובן LTE Advanced. אלו רשתות מתקדמות ביותר, בוגרות עם יכולות המספקות שירותים חדשים לגמרי ללקוחות הקצה.
 
התחום השלישי, שמתפתח, הוא ה- Small Cells (תאי שידור קטנים). היכולת של המערכות הקטנות הללו היא לטפל ב- Data ברמה המקומית בלי להעמיס על האנטנה ברחוב. כל הקמת רשת חדשה מלווה בהתקנת כמות ענקית של Small Cells.
 
עד היום, הכרנו את ה- Small Cells של דור 3. זה פתרון ביניים, שנותן רוחבי פס טובים למשתמשים, עדיין בלי לפרוס LTE. יש כאן יתרונות רבים לחברות הסלולר, בכיסוי במקומות בהם יש כיסוי סלולרי חלש או אין כיסוי בכלל. זה נותן פתרון ללקוחות במקומות המגורים שלהם, עם בעיות קליטה בתוך הבית או בעסק, ופתרונות למקומות ציבוריים הומי אדם.
 
הפתרון של Repeaters נמצא לא יעיל ולא ריאלי. צריך טכנאים כדי להתקין ולתחזק. לעומת זאת, מכשיר Femtocell קטן אפשר לשלוח בדואר ללקוח והוא יכול להתקין את המכשיר באפס זמן לבד אצלו בבית. אין צורך בתחזוקה או קונפיגורציה. ה- Femtocell מאוד קל ליישום וחבל שעדיין לא מיישמים זאת בצורה רחבה בישראל, כמו שנעשה בכל רחבי העולם. בנוסף, יש חשיבות בארגונים לכיסוי הסלולרי הפנימי. הסיבה: תופעת ה- BYOD. ה-WiFi  לא מספק מענה מלא ואין בו עדיין יכולת נדידה שקופה בין רשת הסלולר לרשת ה- WiFi. גם לארגון וגם לספק הסלולר יש אינטרס לספק כיסוי מקומי בתוך הארגון, כולל בחניונים ואולמות סגורים. בסלולר ניתן להפעיל VPN ארגוני, מה שקשה להפעיל על ה- WiFi. היתרונות כאן מרובים.
 
יש פתרונות של Small Cells גם ב- Indoor וגם ב- Outdoor. אולם, בישראל, בגלל הצורך באישורים, פריסת Small Cells ב- Outdoor היא איטית ויותר מסובכת. טכנולוגית, אין הבדל בין הפתרונות. רק התהליך של ההתקנה והאישורים הנדרשים הוא שונה.
 
אני מאמין, שבקרוב נראה רשתות של Metro Cells בישראל. כי גם אצלנו יש עלייה עצומה בביקוש לרוחבי פס ניידים וחברות הסלולר לא תוכלנה להישאר ללא מענה ולהוביל לסתימת הרשת שלהן. חייבים לפתור את בעיית העומסים ברשתות".  
 
שאלה: האם יש לכם פתרונות ספציפיים לטיפול בעומסים, מלבד פריסת עוד אנטנות, מקומיות או מטרו (עירוניות)?
תשובה: "בהחלט. העומס על הרשתות בא בגלל תופעת ה- (OTT (Over The Top. אלה שירותים של חברות אינטרנט, שאינן מתחשבות בכלל בספקיות הסלולר. ראינו - שעדכון שהוציאה פייסבוק לאפליקציה הסלולרית שלה, גרם  לנפילת רשתות במקומות רבים בעולם. פייסבוק לא שאלה איש כשהוציאה את העדכון. כך זה קורה לגבי כל אפליקציה סלולרית. מדובר בתופעה מדהימה בהיקפה.
 
לכן, פיתחנו והוצאנו מערכת חדשה של Network Monitoring, עם אוסף של כלים חדשים היודעים לתת מענה לכל תרחיש ויודעים לדווח מה קורה ברשת. הפתרון הזה הוא פתרון ייחודי וחדש, שמצליח בכל מקום שהתקנו אותו. הוא מזהה בעיות כבר בשלב ההתחלתי שלהן. לא רק בתחום רכיבי הרשת, אלא גם ברמת כל אפליקציה ובכל מכשיר קצה. זה מאפשר למפעיל לטפל בבעיה מיד בראשיתה. ניתן למשל להגיע לכל מכשיר ספציפי המפריע לרשת או מעמיס עליה. ניתן להגדיר עדיפויות לכל יישום שרץ ברשת. כך ניתן לשלוט גם בעדכונים של פייסבוק או של כל יישום פופולרי אחר ולזהות כל בעיה בכל יישום OTT שרץ ברשת".
 
שאלה: מה קורה בתחום הקווי בישראל?
תשובה: "עולם הפס הרחב מתקדם לאט יותר ממה שחזו גם האנליסטים וגם הרגולטורים. באירופה, הגיעו למסקנה, שלרשת את כל אירופה המערבית בסיבים ייקח כ- 60 שנה. זה מדהים. מכאן, שאסור להסתמך על ה- FTTH כפתרון היחיד לפס רחב, כי זה פתרון בעייתי, איטי ויקר.
 
אז חזרנו לדון בעולם חוטי הנחושת הוותיק המגיע לכל בית. מדובר בהתפתחות טכנולוגית המספקת שירות המכונה VDSL2 Vectoring. זה כרגע הלהיט בעולם, במיוחד באירופה. יש כאן פתרון לפחות ל- 10 שנים קדימה. כי עדיין ב- 10 השנים הקרובות, רוב הלקוחות עדיין יהיו מחוברים לרשת בחוטי הנחושת. ה- Vectoring מאפשר לספק קווים שקטים מרעשי השיחה שיש על הקו. השירות הזה מספק 100 מגה לכל לקוח, כשניתן להגיע עד 180 מגה בשיפורים של ה- Vectoring.
 
בתחום זה יש אבולוציה. הדור הבא מכונה G.Fast, שמספק קצבים של 600 עד 800 מגה לכל לקוח קצה, על חוטי הנחושת. תקן ה- G.Fast עומד בפני אישור סופי. אלקטל-לוסנט כבר מספקת פתרונות ב- G.Fast".
 
שאלה: איך מגיעים למהירויות כאלו פנטסטיות על חוטי הנחושת ב- G.Fast?
תשובה: "טכנולוגיית ה- G.Fast לוקחת 2 זוגות של חוטי נחושת ויוצרת עליהם זוג חוטים וירטואליים. המערכת הזו עובדת על כל אלומת חוטי הנחושת המגיעה לבניין או לאזור, בבת אחת.
 
מדובר באבולוציה של הציוד. לכן, ההשקעה כאן היא קטנה יותר מול ההשקעה בסיבים. זו טכנולוגיה של Zero Touch. הכל עובד אוטומטי. זה מאוד כלכלי לספק התקשורת.
 
בנוסף, יש כאן יכולת היברידית. דהיינו: ספק התקשורת יכול במערכת אחת לספק גם Vectoring וגם G.Fast וגם סיבים אופטיים. הכל בארון ציוד אחד ובמערכת ניהול אחת. ניתן לבצע הגירה מטכנולוגיה לטכנולוגיה באופן חלק, לפי השיקולים הכלכליים של ספק התקשורת ובהתאם לביקושים לרוחבי פס של לקוחותיו באזור מסוים. זה נותן אורך נשימה לספק התקשורת היכן להסתפק ב- Vectoring והיכן לפרוס סיב אופטי עד הבית.
 
להערכתי, הכיוון הוא של הגדלת רוחב הפס הקווי, במקביל לגידול ברוחב הפס בסלולר. כולם מדברים על 100 מגה לכל בית. יש מדינות שהחלו עם 1 ג'יגה לכל בית. כדי שההתפתחות הזו תתממש, יש צורך בסנכרון בין הטכנולוגיה, הביקושים, היכולות הכלכליות והרגולציה.
 
לפי מה שאנו רואים, אנשים רוצים עוד רוחבי פס. בבתים החלו לחבר את הטלוויזיות החכמות לאינטרנט. בנוסף, אנשים רואים וידיאו על כל מכשיר קצה, נייח או נייד, בתוך הבית. אנשים משתמשים בעננים כדי לגבות, להעלות ולמשוך מידע וקבצים. כל זה צורך Data. אני מאמין, שכל אדם בבית צריך לקבל 10 מגה לפחות לכל מכשיר קצה. לפי מספר הנפשות והמכשירים, אפשר לחשב כמה מגות צריך לספק לבית, כדי שכולם יוכלו להשתמש במכשירים שלהם או בטלוויזיה שלהם במקביל".
 
שאלה: מה כיווני ההתפתחות העתידיים שלכם בישראל?
חיים טייכהולץ: "אנו חזקים בישראל בעולם האופטיקה. אני מעוניין לחזק את הנוכחות שלנו בעולם האלחוט והסלולר.
 
בעולם, כולם הולכים ל- IP בכל הרשתות. גם אנחנו. יש לנו Core Routers חדשים. זה קו חדש של אלקטל-לוסנט. זה מספק פתרונות המשתלבים במגמת הווירטואליזציה והענן. יש נכונות לקחת פתרונות כאלו, כי אנו כבר הוכחנו את עצמנו בעולם ה- IP. אנו שניים מבחינת המכירות בתחום הזה, אחרי סיסקו. זה משתלב באסטרטגיית הענן שלנו, שמפותחת כולה בישראל.
 
יש לנו פתרונות גם לעולם היישומים וחנויות היישומים [יוצג בנפרד]. אני מאמין, שאנו יכולים לקדם את השוק בכיוון הזה. ישראל היא מדינה מאוד טכנולוגית ואני מאמין, שנראה את הטכנולוגיות החדשות מצליחות כאן די מהר. המדינה רוצה, שחברות רב לאומיות כמו אלקטל-לוסנט תפעלנה ותפתחנה בישראל. זה טוב לכלכלה ולכל המשק והחברות שיש כאן". 
 
LTE

אינפוגרפיה של אלקטל-לוסנט עם נתונים אודות DSL2 Vectoring  מצויה כאן
פוסט מאתר אלקטל-לוסנט בנושא ה- Vectoring מצוי כאן.
חומר מקצועי נוסף בתחום ה- LTE מצוי כאן וכאן, למתעניינים בנושא. 





 
 
Bookmark and Share


 

LIVECITY

לוח מודעות

למה צריך אתר עיתונות עצמאי וחופשי בתחום ההיי-טק? - כאן

שאלות ותשובות לגבי האתר - כאן

מי אנחנו? - כאן.

מחפשים הגנה מושלמת על הגלישה הניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף? הפתרון הזול והטוב בעולם - כאן.

לוח אירועים וכנסים של עולם ההיי-טק - כאן.

מחפש מחקרים? מאות מחקרים מצויים כאן

מחפש תוכנות חופשיות? תוכל למצוא משחקיםתוכנות לפרטיים ותוכנות לעסקיםתוכנות לצילום ותמונות, הכל בחינם.


מעוניין לבנות ולתפעל אתר אישי או עסקי מקצועי? לחץ כאן.

שימרו על עצמכם והישמעו להוראות פיקוד העורף!!!!
 




1.5.24 - Axis Tel Aviv 2024

7.4.24 -  ועידת ישראל לטכנולוגיות המידע

8.4.24 - 13th Israel Machine Vision Conference (IMVC) 2024 

7-8.5.24 - ChipEx2024 

7.5.24 - Data Driven Factories - Industry 4.0 

6.6.24 - Israel Mobile Summit 

לוח האירועים המלא לגולשים מצוי כאן.
 

 

הכי ניצפים 

המחדל הגדול: איך המתקפה נעלמה מעיני המודיעין והטכנולוגיות שלו?- כאן 

תאגיד השידור - "עלינו". איך עשו עלינו סיבוב והשאירו את אגרת הטלוויזיה - כאן

כל מה שלא מספרים לכם בתחום "השוק הסיטונאי" - פרק א': בזק - כאן

כמה מפסידים בביצועים של הפס הרחב במעבר ל"שוק הסיטונאי"? - הרבה - כאן

למה בכלל צריך להחליף / לרכוש נתב במעבר ל"שוק סיטונאי"? - כאן

איך אני יודע כמה מגהרץ יש בחיבור LTE? מי ספק הסלולר המהיר בישראל? - כאן

חשיפת מה שאילנה דיין לא פרסמה ב"ערוץ 2" על תעלולי השר משה כחלון - כאן

ההגנה המושלמת על הגלישה ניידת והנייחת ועל הפרטיות מפני כל תוקף - כאן

המשך חשיפת הבלוף ששמו "מהפיכת הסלולר" ואיך מסרסים את הנתונים לציבור - כאן

סיכום ביקור בסיליקון ואלי - למה 3 הגדולות משקיעות ומפתחות באותם תחומים - כאן

שלמה פילבר (עד לאחרונה מנכ"ל משרד התקשורת) - עד מדינה? הצחקתם אותי! - כאן

"יש אפליה בחקירה"? חשיפה: למה השר משה כחלון לא נחקר עד היום? - כאן

חשיפת חשד לשחיתות הדומה לזו של "תיק 4000" אך בתחום הסלולר - כאן

חשיפת מה שלא רוצים  שתדעו בעניין פריסת אנלימיטד (בניחוח בלתי נסבל) - כאן

חשיפה: איוב קרא אישר לקבוצת סלקום בדיוק מה שביבי אישר ל-Yes ולבזק - כאן

האם השר איוב קרא היה צריך בכלל לחתום על האישור, שנתן לקבוצת סלקום? - כאן

האם ביבי וקרא קבלו בכלל תמורה עבור ההטבות הרגולטוריות שנתנו לסלקום? - כאן

המסמכים בנושא בזק-Yes (תיק 4000) מוכיחים "תפירת תיק" לאיש הלא נכון! - כאן

עובדות ומסמכים המוסתרים מהציבור: האם ביבי כשר תקשורת עזר לקב' בזק? - כאן

מה מקור ה-Fake News שהביא לתפירת תיק לביבי והעלמת החשודים הנכונים - כאן

אחת הרגליים של "תיק 4000 התפור" התמוטטה היום בניצחון (כפול) של בזק - כאן

איך כתבות מפנקות הפכו לפתע לטובת הנאה שהיא מיסודות עבירת השוחד? - כאן

שערוריית הקנס הענק על בזק וחשיפת "תעודת הביטוח" של נתניהו בתיק 4000 - כאן

תיק 5000: סלקום - IBC לא תפרוס סיבים ותרכב על גב הרכוש הפרטי של בזק - כאן

ערוץ 20: "תיק תפור": אבי וייס חושף את מחדלי "תיק 4000" - כאן

התבלבלתם: גיא פלד הפך את כחלון, גבאי ואילת לחשודים המרכזיים בתיק 4000 - כאן

פצצות בתיק 4000: האם היו בכלל התנגדויות למיזוג בזק-יס? - כאן

נמצא מסמר נוסף בארון הקבורה של תיק 4000 התפור - כאן

נחשפה עוד עובדה חשובה בדרך אל ההלוויה של תיק 4000 - כאן

תיק 4000 לא הושלם: האם היועמ"ש קיבל את כל המידע הנחוץ לחקר האמת? - כאן

תיק 4000: גם תקנות התקשורת התומכות בגרסת נתניהו לא נכללו בחקירה - כאן

חשיפת שקרים נוספים בתיק 4000: הטעיית הציבור נמשכת ללא הרף - כאן

תיק 4000: נחוצה ועדת חקירה ממלכתית לגבי "אישום" שר התקשורת - נתניהו - כאן

תיק 4000: היועמ"ש לממשלה אישר "מיזוג" בזק-יס. צריך ועדת חקירה ממלכתית - כאן

אוסף הטעויות בתיק 4000: "אני מאשים" - לא חתרו כלל לגילוי האמת - כאן

שערוריית תיק 4000: איך יש 2 גרסאות שונות של כתב החשדות של היועמ"ש? - כאן

ערוץ 20: אבי וייס חשף טענות שגויות בכתב החשדות נגד רוה"מ בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: חשיפת מסמך נוסף שיסייע גם הוא לחיסול תיק 4000 התפור - כאן

ערוץ 20: אבי וייס ואלי ציפורי חשפו שקרי הפרקליטות לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

תיק 4000: מתי מדוע ואיך הוא הפך מ"תיק בזק" ל"תיק תפור" ומחורר? - כאן

הספינים והשקרים בתיק 4000 חזרו. הם חלק מניסיון הפיכה שלטונית שיש לחקור - כאן

סודות ושקרים בפרקליטות והיועמ"ש: מי היה ב"ניגוד עיניינים" בתיק 4000? - כאן

תיק 4000 יושלך לפח האשפה של ההיסטוריה עקב חקירה רשלנית ללא מסמכים - כאן

תיק 4000: מסמר נוסף ענק לארון הקבורה שלו (פרי חשיפה של אלי ציפורי) - כאן

תיק 4000: בעיות זיכרון, חקירה משובשת ושקרים המכוונים להפיכה שלטונית! - כאן

חשיפות חדשות בעקבות הדלפת עדויות שלמה פילבר - "עד המדינה" בתיק 4000 - כאן

האם "תיק 4000" התפור אכן בדרכו ל"פח האשפה של ההסטוריה"? - כאן

חשיפת הכזבים של היועמ"ש מול האמת המוכחת לגבי ההדלפות בתיק 4000 - כאן

פוטש בשידור חי: את מי שהיה צריך לעצור ולחקור זה את "עד המדינה" פילבר! - כאן

תיק 4000: האם נוכל לנחש שהחשיפה כאן תהיה הגרזן הסופי שיפרק את התיק? - כאן

תיק 4000: הביזיון של כתב האישום הבדיוני דורש ועדת חקירה ממלכתית - כאן

האמת המוסתרת מהציבור בתיק 4000: פירוט 20 שקרים / אלי ציפורי ואבי וייס - כאן

איך זה שהיחיד שדיווח אמת בפרשה שהתפתחה לתיק 4000 - קיבל כתב אישום? - כאן

תיק 4000: ההדלפות לכלכליסט כביכול נגד רוה"מ דווקא מצביעות על חפותו - כאן

"נקודת האפס" - Ground Zero  שבו החלה תפירת תיק 4000 נחשף - כאן

למה לא נפתחה חקירה ב"תיק 5000" ומתבצע שימוע נוסף של הטבות ל-IBC? - כאן

החלטות של מש' התקשורת בעניין "ההדדיות" ממוטטות עוד לבנה בתיק 4000! - כאן

חשיפת הסיבה לתפירת תיק 4000 ב"נקודת האפס": "פרשת עורכי הדין"! - כאן

חשיפה בלעדית: מסתירים עוד מסמכים ש"מפוצצים" את תיק 4000 לרסיסים! - כאן

פירוט 60 שקרים בתיק 4000 (ויש עוד) שמסתירים בכוונה מהציבור! - כאן

"הנדסת התודעה" בתיק 4000 לא מסתיימת ותימשך בחודשים הבאים! - כאן

השקרים,הרמאויות, הצנזורות,העיוותים והסילופים של רביב דרוקר בתיק 4000 - כאן

חשיפת הפברוק של דרוקר שמחסלת את הראייה הישירה היחידה כנגד נתניהו - כאן

חשיפה דרמטית בתיק 4000: האם כעת התיק התפור ייפול? - כאן

איך ספינולוגים שוטפים את מוח הציבור פעם 3 בתכנית "המקור" על תיק 4000? - כאן

איך שינוי מילה אחת גם ע"י דרוקר "הפיל בפח" עדים רבים בתיק 4000? - כאן

התרגיל של שלמה (מומי) למברגר שסוגר כל חקירה שיכולה להוביל למנדלבליט! - כאן

הסתעפות תיק 4000: תיק 5000 - הטיוח הגדול כדי שהחקירה לא תגיע למנדלבליט - כאן

פשוט מדהים: התגלו כעת 2 מסמכים התומכים בגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

זה לא נגמר: נחשפו כעת עוד מסמכים המסייעים לגרסת נתניהו בתיק 4000 - כאן

הטיוח של שלמה (מומי) למברגר, שלא קורא מסמכים, כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

תעלולים חדשים של למברגר שגם ממציא וסוגר תלונה כדי להגן על מנדלבליט! - כאן

"אני מאשים": על היועמ"ש מנדלבליט לבטל היום את תיק 4000 ולהתפטר! - כאן

התמוטטות "תיק בזק" הייתה אמורה להוביל לביטול "תיק 4000": "אני מאשים!" - כאן

7 "ראיות זהב" מרכזיות בתיק 4000 שאפשר להשליך מיידת היישר לפח הזבל - כאן

עדכונים שוטפים על הסודות המסתתרים בעדות אילן ישועה בתיק 4000 - כאן

האם הגיע הזמן להעמיד לדין את תופרי התיקים ומיוחד את תופרי "תיק 4000"? - כאן

פירמידת השקרים שנבנתה ע"י היועמ"ש וגלובס סביב אילן ישועה כדי "להלבינו" - כאן

חשיפה דרמטית: אילן ישועה היה כנראה מוכן להעיד גם תחת אזהרה בתיק 4000 - כאן

האם אילן ישועה ייחקר ברשות ניירות הערך בחשדות החמורים שהתעוררו נגדו? - כאן

משפט שערוריית תיק 4000: עדכונים שוטפים ביחס למשפט נתניהו שחשוב לדעת- כאן

תיק 4000 המופרך: עדכונים שוטפים במשפט נתניהו שהציבור חייב לדעת! - כאן

חשיפת הסודות הכמוסים של ראשי הפרקליטות שמנהלים את "תיקי האלפים" - כאן

בכירים בפרקליטות ובלשכת היועמ"ש: הפרקליטות עשתה טעות בתיק 4000! - כאן

משפט "תיקי האלפים" המפוברקים נמשך: עדכונים שוטפים שהציבור אמור לדעת - כאן

גם על פי היומן של בנימין נתניהו מ-2015 - אין בסיס לכתב האישום בתיק 4000 - כאן

חשיפה: עוד ראיה מזכה לנתניהו בתיק 4000 מסתתרת בהחלטת מש' התקשורת - כאן

הסודות של ניר חפץ ואילן ישועה נחשפו באמצעות מוטי גילת שלא הבין אותם - כאן

עדכונים מהחקירה הנגדית של ניר חפץ שממשיך לפורר את תיק 4000 התפור - כאן

תפירת תיק 4000: חשיפת פרטי המפלצת של תוכנת הריגול המשטרתית אחריכם - כאן

השלכות תיק 4000: איך הלבינו את המפעל המפלצתי של הפריצות לסמארטפונים - כאן

ממצאי ועדת מררי - שקרים, טיוח ענק וזריית חול בעיני הציבור - כאן

השלכות דו"ח מררי: איך העיזה המשטרה לרמות במצח נחושה שופטים בכירים? - כאן

חשיפת מסמך מאגר המידע המשטרתי הסודי והמפלצתי על ראשי ערים ורשוית - כאן

2 הדלפות מהפרקליטות לאחר היום הראשון של החקירה הנגדית של שלמה פילבר כשאחת מהן מפילה את תיק פגסוס על המשטרה ובעקיפין על השב"כ - כאן

למה הוטל צו איסור פרסום על החשיפות בתיק 1000? כדי לחסום האמת! - כאן
 
מפלצת הפגסוס לא מסתתרת בחוק האזנות הסתר. היכן היא כן מתחבאת? - כאן

 
זרקור חברות
 
PRnews
 
NORDVPN
 
X
 
פרי הדמיון
 
טלגרם
 
לייבסיטי
 
כמה זה? השוואת מחירים
 
Amiel
 
PRNEWS
 
טלי וייס
 
 
Slideshare Linkedin Twitter
Youtube Instagram Facebook
Google+ live
Bitly Vimeo Pinterest
אנדרואידאנדרואיד-ברקוד אפל ברקודאפל

 
  מהירות גלישה Your IP
לייבסיטי - בניית אתרים