Telecom News - LG מציעה לצופה הישראלי חווית ציפייה שלא הכרנו בטלוויזיות החכמות

LG מציעה לצופה הישראלי חווית ציפייה שלא הכרנו בטלוויזיות החכמות

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> LG מציעה לצופה הישראלי חווית ציפייה שלא הכרנו בטלוויזיות החכמות
LG מציעה לצופה הישראלי חווית ציפייה שלא הכרנו בטלוויזיות החכמות
מאת: חיים חביב, 1.5.13, 21:00חיים חביב
 
LG השיקה בישראל קו טלוויזיות חדש, שמעלה את רף המצוינות ב-Smart TV ומציג עולם מתקדם של איכות תמונה פורצת דרך.
 
קבוצת ח.י., יבואנית ומשווקתLG  בישראל השיקה הבוקר (1/5) בתל אביב את קו דגמי 2013 של סדרות הטלוויזיות החכמות. הקו החדש משלב טכנולוגיית Smart עם איכות תמונה נדירה ועיצוב ייחודי המציעים חוויית צפייה שלא הכרנו.
  
מה מציעה לנו LG ? היא מציעה בשורה חדשה בהרגלי צריכת התכנים. בעידן בו לא רק הטלוויזיה חכמה אלא גם הצרכן הפך לחכם יותר ומבקש לצרוך את התכנים במועדים הנוחים לו, מציעה הטלוויזיה החכמה אפשרות להתעדכן בתכנים מגוונים. לדוגמה: אקטואליה וכלכלה בכל עת (באפליקציות תוכן מקומי דוגמת וואלה, YNET, ישראל היום ועוד), לצפות בתכני וידאו בשיתוף ברשת הביתית, להתעדכן בעמוד הפייסבוק האישי ואף לשתף את בני הבית בתמונות, שצולמו לא מכבר במכשיר הסמארטפון.
 
בעידן בו לרובנו מכשירי סמארטפון, מאפשרת לנו LG קפיצת מדרגה בשיתוף התכנים בצורה קלה ונוחה יותר בין המכשירים החכמים השונים בבית. קו הטלוויזיות החדש מאפשר לתקשר בין הטלוויזיה לבין מכשירי הסמארטפון הן אלחוטית והן חוטית, כאשר שיתוף התכנים נעשה במספר דרכים. לדוגמה: MHL - חיבור בכבל ייעודי המאפשר ליהנות משיתוף מסך הסמארטפון על גבי מסך הטלוויזיה הגדול, באמצעות שליטה משלט המג'יק החכם. כך, יכול המשתמש ליהנות מצפייה בתוכן המצוי בסמארטפון על גבי המסך באופן מלא כולל קריאה והשבה על הודעות טקסט, משחקים ושימושים נוספים. באופן דומה, מציעה LG שימוש בטכנולוגיית Miracast החדשה, שמאפשרת שיתוף תכנים אלחוטי מהסמארטפון בצורה ישירה, ללא צורך ברשת זמינה.
 
קיי וונג סונג, מנהל פעילות LG בישראל: "אנו מחויבים לספק ללקוחות את החוויה החזקה ביותר בעולם הטלוויזיה".
 
אמיר נוי, מנהל מוצר LG TV בקבוצת ח.י. "הליין החדש של  LGממשיך להגדיר סטנדרט גבוה יותר ובעל מגוון נרחב של תכונות, שליטה חכמה באמצעות שלט מג'יק ייחודי, שליטה באמצעות הסמארטפון ותמיכה מלאה בעברית בתכנים המוצגים, שהופכות את טלוויזיות LG בקטגוריית Smart ממוצר טוב למוצר מצוין."
 
ארמן גורלי, סמנכ"ל מוצרים: "לראשונה בישראל, טלוויזיה  OLEDעם מסך84  אינץ' בטכנולוגיית 4k בעלות יכולות ייחודיות". המכשיר מגיע עם 2 זוגות משקפי צפייה מעוצבים לתלת מימד, עם מסך ברוחב 4 מ"מ בלבד. והמחיר? המוצר טרם תומחר בארץ. מחיר ההשקה בארה"ב עמד על 11-12 אלף דולרים ליחידה. המחיר המשוער בישראל כ- 1000 ₪ לכל אינץ'.
 
תמונה: LG PDP Cinema 3D
תלת מימד
 
ברשימת מגוון היכולות בליין הטלוויזיות החדש, מציעהLG  חוויה המשלבת איכות צפייה גבוהה עם נוחיות מרבית, לרבות:
  • Magic Remote - שלט חכם (גרסה 2.0) המהווה יתרון בולט של החברה בקטגוריית Smart TV. LG מציעה את השלט החכם בגרסה משופרת בדגש על עיצוב ונוחות ארגונומית. השלט עובד בדומה לשימוש בעכבר אלחוטי. הסמן עוקב אחרי תנועת היד כך שניתן להקליק, לגרור ולבחור בקלות את התוכן המועדף; בנוסף, קיימת אפשרות לחבר מקלדת אלחוטית, כך שהקלדת טקסט לטלוויזיה, הופכת קלה ופשוטה יותר, ממש כמו במחשב הביתי. בדומה למקלדת הווירטואלית המובנית במכשיר, גם במקלדת האלחוטית ניתן להקליד בעברית ובאנגלית.
 
  • LG TV Remote - אמצעי שליטה נוסף, שהתווסף בקו החדש, הוא אפליקציה ייעודית למכשירי הסמארטפון והטאבלטים. האפליקציה מאפשרת שליטה בערוצים, שינוי עוצמת שמע, גישה לערוצי התוכן תוך ניווט בין האפליקציות השונות ואף יכולת הנאה ממשטח ייעודי למשחקים.
 
  • Time Machine II - יכולת הקלטה, תכנון, הזמנת תכניות ויכולת צפייה בכל עת בתכנים דיגיטליים (עידן+). כל התכנים נשמרים בזיכרון מובנה בטלוויזיה עצמה (4GB/8GB),  בנוסף לאפשרות שמירה גם בכונן חיצוני קשיח.
 
  • LG Cloud - החברה מציעה ללקוח הישראלי שירות ענן המאפשר לצפות בתכנים, שגובו מהמחשב הביתי או מהסמארטפון על-גבי הטלוויזיה החכמה שלLG  מכל מקום ובכל זמן, תוך גישה מהירה ונוחה לתכני וידאו, מוסיקה ותמונות. לטעמי הנפח נמוך מדי, רק 8GB.
 
בעידן ה- NANO מציגות הטלוויזיות החדשות של LG  איכות תמונה נדירה (אין כמראה עיניים). LG הציגה השנה את מסך LA960Y בטכנולוגיית NANO Full LED המספקת חווית צפייה במסך המתקדם בעולם. גב המסך מואר באלפי נורות LED ליצירת צבע שחור מוחלט וצבעים עשירים בדיוק כמו במציאות. דגמי נאנו צפויים בתוך חודש בישראל ומחירן פחות מ- 1000 ₪ לאינץ'.
 
כל אלו בנוסף על עיצוב ייחודי של מסכים ללא מסגרת בסגנון שמותג כ- Cinema Screen. העיצוב מדגיש אחידות ומיזוג בין צג הטלוויזיה למסגרת, שמעניק חוויה קולנועית עשירה בסלון הביתי.
 
דגמי ה- LED של ליין הטלוויזיות החכמות של LG מופיעים ב- 2 סדרות: סדרת ה- LCD הכוללת את הדגמים – LA960Y, LA740Y, LA660Y, LA621Y, LN570Y  הניתנים לרכישה בגדלים 32" ומעלה; סדרת הפלזמות הכוללת את דגם PH6710 הניתן לרכישה בגדלים 50" ו- 60". על הטלוויזיות ניתנות 3 שנות אחריות VIP וניתן להשיג אותן ברשתות השיווק ובחנויות המורשות במחיר החל מ 3,790 ₪ לטלוויזיה בגודל 42".
תמונה: LG LA660AY F
מכשיר טלוויזיה חכם



 
 
Bookmark and Share