Telecom News - דוח ויזה אירופה: המהירות והביקוש מניעים את עתיד תעשיית התשלומים

דוח ויזה אירופה: המהירות והביקוש מניעים את עתיד תעשיית התשלומים

דף הבית >> דעות ומחקרים >> מחקרים, מצגות מסמכים >> Billing & Payments >> דוח ויזה אירופה: המהירות והביקוש מניעים את עתיד תעשיית התשלומים
מאת: מערכת Telecom News 
03/05/13,  09:00
נושא: חברת ויזה אירופה פרסמה ב- 23.4.13 את המהדורה השנייה שלה לדוח The Future of Technology and Payments (עתיד הטכנולוגיה והתשלומים) ומצאה כי מהירות ההתקדמות הטכנולוגית וציפיות הצרכן הם הגורמים העיקריים המניעים את התפתחות תעשיית התשלומים.
תוכן המסמך: ויזה אירופה, בכתובת futurevision@visa.com
קישור לצפייה: http://sdrv.ms/164F0wW
הערות: הדוח Future of Technology and Payments המקורי מזהה שבעה נושאים הקשורים בטכנולוגיה ודן בהשפעתם העתידית על תחום התשלומים. שנתיים לאחר הדוח המקורי, דוח ההמשך מקדם את השיח הן על ידי התייחסות לנושאים הקיימים והן על ידי התוויית התפתחותם הצפויה בשלוש עד חמש השנים הבאות. הדוח ממשיך ודן בהשלכות של הנושאים הללו על אופן האספקה, הניהול והעיבוד של שירותי התשלום.
הדוח מסכם בשלושה ממצאים חשובים, שתכליתם לעורר דיון שוטף. להלן הנושאים:
  • צרכנים מוכנים להעביר פרטים אישיים לידי עסקים אם פירוש הדבר שיקבלו בתמורה שירותים חשובים, נוחים ונטולי סיבוכים
  • ראוי שארגונים עסקיים יפעלו יחד וישתפו תובנות בנוגע לצורכי ורצונות הצרכן אם ברצונם להיות מסוגלים לתת מענה על הציפיות הגדלות והולכות לשירותים בהתאמה אישית
  • חובה לגשר על הפערים התרבותיים בין טכנולוגיות ותיקות לחדשות כדי לטפח הצלחה עסקית ולענות על דרישות הצרכן
לדברי אדם בנקס, קצין טכנולוגיה ראשי ומנהל מערכות המידע בויזה אירופה: "בויזה אירופה אנו מאמינים כי עתיד הטכנולוגיה ועתיד תעשיית התשלומים שלובים זה בזה באופן הדוק. הדוח הנוכחי מדגיש את העובדה שציבור הצרכנים מקדם בברכה את ההתקדמות הטכנולוגית בתחום התשלומים ודוחק במערך האקולוגי לספק לו טכנולוגיות חדישות ועדכניות מאי-פעם, בייחוד בתחום התשלומים.
"ההתפתחויות החדשות הללו, הן בתשלומים הניידים והן בתשלומים המקוונים, מושכות הון סיכון בהיקפים מרשימים ונראה כי מגמת ההשקעה צפויה להימשך".
"אנו נלהבים לקראת ההזדמנויות שמציג לפנינו העתיד אך גם ערים מאוד ללחצים הגוברים על ספקים וארגונים עסקיים, כמו למשל ויזה אירופה, בד-בבד עם הניסיון לשלב טכנולוגיות חדשות בעסקים ותיקים ומבוססים יותר. ובכל זאת, על אף התנאים הכלכליים הלא פשוטים, אנו סבורים שהחדשנות תשגשג."
מחברי דוח The Future of Technology and Payments מקווים כי יעורר דיון ער סביב השינויים החלים בנוף הטכנולוגי ובעולם התשלומים.
Bookmark and Share