Telecom News - ריבוי מסכים - לא רק לילדים

ריבוי מסכים - לא רק לילדים

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> ריבוי מסכים - לא רק לילדים
ריבוי מסכים - לא רק לילדים
מאת: חיים חביב, 5.5.13, 08:00
 
מחקר חדש מצא, כי 27% מהבוגרים בארה"ב צופים כיום בווידיאו באמצעות טאבלטים, סמארטפונים מחשבים וקוראי ספרים (E-Readers). הצפייה הזו משלימה את חווית הצפייה המסורתית במכשיר הטלוויזיה.
 
מחקר שערכה חברת הסקרים Leichtman Research Group בקרב 1,240 בתי אב ופורסם ב- 2.5.13 מצא, כי תופעת הציפיה במסכים נוספים למסך הטלוויזיה המסורתי הולכת ורווחת ואינה עוד רק נחלתם של פריקים טכנולוגיים. יותר ויותר בוגרים, בקצב גדל והולך, 'מושכים' תוכן וידיאו לצפייה שלא באמצעות מקלט הטלוויזיה. כך לדוגמא, כ- 27% מהבוגרים בארה"ב צופים בווידיאו באמצעות התקנים נוספים למסך הטלוויזיה, ולמעלה ממחציתם (53%) עושים זאת על בסיס שבועי. זאת, לעומת כ- 14% על בסיס יומי וכ- 37% על בסיס שבועי אך לפני שנתיים בלבד.
 
התפלגות הציפייה בחתך גיל במסכים הנוספים מצביעה, כי מרבית הצופים הם צעירים; כ- 42% מהצופים בגילאי 18-42צופים על בסיס יומי וכ- 77% על בסיס שבועי. זאת לעומת ציפייה יומית בשיעור 14% ושבועית בשיעור 33% בשכבת הגיל מעל 45 שנה. מרבית הציפייה במסכים הנוספים נעשית בבית: 63% בקרב צופי סמארטפונים ו- 89% בקרב צופי טאבלטים וקוראי ספרים.
 
ממצאים נוספים שעלו בסקר LRG מצביעים, כי 44% מבתי האב בארה"ב מצוידים לפחות במכשיר טלוויזיה אחד המקושר לאינטרנט דרך ספק הכבלים או באמצעות נגן בלו ריי או התקן Apple TV, בהשוואה ל- 38% בשנה שעברה.
 
בלא קשר להתקני הצפייה, נותר שרות הסטרימינג של Netflix הפופולארי ביותר, וכ- 22% מהבוגרים צופים באמצעותו על בסיס שבועי לעומת רק כ-4% לפני שנתיים.
ריבוי מסכים
Bookmark and Share