Telecom News - חברות ה-Fortune 100 מאבדות כ-100 מיליארד דולרים בשנה עקב כשלי IT

חברות ה-Fortune 100 מאבדות כ-100 מיליארד דולרים בשנה עקב כשלי IT

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> חברות ה-Fortune 100 מאבדות כ-100 מיליארד דולרים בשנה עקב כשלי IT
חברות ה-Fortune 100 מאבדות כ-100 מיליארד דולרים בשנה עקב כשלי IT
מאת: מערכת Telecom News, 6.5.13, 22:30

סקר גלובלי ראשון מסוגו, שבודק את ההתמודדות עם כלי הטכנולוגיה בשוק העבודה, שערכה חברת פורסטר עבור BMC חושף: 86% מהעובדים בארגונים מאבדים בממוצע כ-18 שעות חודשיות (סה"כ למעלה מ-5 שבועות בשנה) בגלל בעיות מחשוב והזמן הלוקח לפתור אותן.
 
הסקר, שכלל 900 אנשי מקצוע מתחום ה-IT ו- 900 משתמשים מהעולם העסקי מרחבי אמריקה, אירופה ואסיה, מגלה, כי עובדים חווים ירידה משמעותית ביעילות העבודה שלהם עקב בעיות IT. הסקר הוזמן בתקופה זו בה נוצר רושם ברור, כי היקפי הבעיה הגיעו לפרופורציות חריגות, שלא נראו עד היום.

לפי הסקר, העובד הממוצע בארגונים יוצר בזבוז של כ-3,700 דולרים בשנה עקב בעיות מחשוב. סכום, שאף עולה בהרבה יותר, במקרים חמורים בהם עובדים סובלים מירידה של כ-52% בזמן העבודה שלהם.
 
מנקודת מבט ארגונית, וכשמדובר בחברות המשתייכות ל-Fortune 100, ניתן להגיע בקלות רבה לבזבוז המוערך בסכום כספי כולל של למעלה מ-100 מיליארד דולרים בשנה של אובדן למשק כולו. זאת, כשמדובר ב- 26-27 מיליון עובדים מסביב לעולם.
 
בתגובה למשבר בשוק העבודה העולמי, משיקה BMC את המערכת MyIT שתאפשר לעובדים בארגונים לקחת שליטה על שירותי ה-IT המסופקים להם ועל המידע לו הם זקוקים, בכל זמן ובכל מקום, מכל מחשב.
 
יורם אלול, מנהל אזור ישראל וטורקיה ב-BMC אומר: "אנחנו יודעים לומר היום, באופן ההולך ומתעצם, כי הבעיות הארגוניות הנובעות מהתמודדות של עובדים עם כשלי מחשוב הגיעו לממדים עצומים. השוק העולמי נמצא במשבר וניתן אף לומר, כי ארגונים קורסים בגלל קושי בהתמודדות עם מערכות ה-IT שלהם. המערכת המהפכנית, אותה אנו משיקים בימים אלה, תאפשר לעובדים בארגונים הרבה יותר "חופש" בתהליכי העבודה שלהם, ולארגונים עצמם לשמור על מיליוני דולרים המונחים על הכף".

ביום ב', 27 במאי 2013 ייערך כנס לקוחות  BMC Summit בסינמה סיטי גלילות בין השעות 8:30-17:00.
פירוט והרשמה - מפורט בלוח האירועים באתר.
כישלון ב- IT
Bookmark and Share