Telecom News - פגישת עבודה בירושלים בין שר האוצר ויו"ר ומנכ"ל סיסקו

פגישת עבודה בירושלים בין שר האוצר ויו"ר ומנכ"ל סיסקו

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> פגישת עבודה בירושלים בין שר האוצר ויו"ר ומנכ"ל סיסקו
פגישת עבודה בירושלים בין שר האוצר ויו"ר ומנכ"ל סיסקו
מאת: חיים חביב, 18.6.13, 17:50יאיר לפיד וג'ון צ'ימברס
 
השניים דנו בחשיבות יצירת מקומות עבודה בתחום ההיי-טק ובבניית "אג'נדה דיגיטלית" למדינת ישראל. בכוונת סיסקו לגייס עוד השנה 100 עובדים נוספים בישראל.
 
שר האוצר יאיר לפיד נפגש היום בירושלים עם יו"ר ומנכ"ל סיסקו ג'ון צ'ימברס. השניים שוחחו על חשיבות יצירת מקומות עבודה בעיקר בעולם ההיי-טק, מתוך הבנה כי כל עובד היי-טק מייצר במעגל השני עבודה לשלושה עובדים נוספים. לפיד וצ'ימברס דנו על בניית "אג'נדה דיגיטלית" למדינת ישראל בדגש על תחומי רפואה, חינוך ורווחה, באמצעותה תוכל המדינה לספק שירותים משופרים לאזרח, לקדם את חיבור הפריפריה למרכז ולשדרג את השימוש בטכנולוגיית ענן בישראל.
 
צ'ימברס הדגיש את חשיבות הסניף הישראלי לסיסקו, והבטיח כי החברה תמשיך במחויבותה לישראל. צ'יימברס ציין, כי בכוונת סיסקו להקים קבוצת מחקר ופיתוח ייחודית, שתאויש על ידי טובי המומחים בישראל בתחום אבטחת המידע. קבוצת המחקר והפיתוח תתבסס בהקמתה על ידע שנצבר ב–NDS , כיום חלק ממשפחת סיסקו, ותספק פתרונות ייעודיים ותמיכה גלובלית ללקוחות החברה ברחבי העולם. סיסקו תגייס כבר בשנה הקרובה כ- 100 עובדים לקבוצה זו, שיצטרפו לכ- 2,000 עובדי החברה בישראל.
 
שר האוצר, יאיר לפיד: "מדינת ישראל רואה חשיבות רבה בפיתוח תשתיות טכנולוגיות המשרתות את האזרח ומגדילות את היצע מקומות העבודה בישראל. אנו שמחים להמשיך את שיתוף הפעולה עם סיסקו, שמשקיעה לא רק בפיתוח טכנולוגיה אלא גם בהצבת האדם העובד במרכז".
 
יו"ר ומנכ"ל סיסקו, ג'ון צ'ימברס: "נשמח להרחיב את שיתוף הפעולה עם מדינת ישראל. לסיסקו ידע בינלאומי רחב במגוון תחומים המאפשר לה לשנות מדינות, למנף טכנולוגיה כדי להאיץ את הכלכלה ולהגדיל את פריון העבודה. זה חלק מהמחויבות שלנו לישראל".
Bookmark and Share