Telecom News - להקליט ישירות מהפרומו

להקליט ישירות מהפרומו

דף הבית >> חדשות >> חדשות עולם הטלוויזיה >> להקליט ישירות מהפרומו
להקליט ישירות מהפרומו
מאת: מערכת TelecomNews, 20.6.13, 14:45יס
 
חברת yes  חשפה היום שירות חדש בישראל להזמנת הקלטה ישירות מתוך הפרומו.
 
השרות מאפשר להזמין הקלטה או צפייה בתוכניות ישירות מתוך פרומו המשודר בערוצים השונים, ללא צורך בחיפוש התוכן או בכניסה ללוח השידורים. הפעולה מבוצעת בפשטות בלחיצה על הכפתור הירוק בשלט, לאחריה נפתח אוטומטית מסך המאפשר ביצוע הזמנה/הקלטה.
 
בחברה מעריכים, כי הלקוחות ימצאו ענין בהליך הזמנת הקלטה נוח, ידידותי ומהיר זה. יס מעניקה ללקוחותיה כלים המאפשרים לנהל, להזמין ולהקליט ישירות מהמקום בו נחשפו לראשונה לתוכן - הפרומו.
 
שרות זה מצטרף לשרות שהשיקה יס רק לאחרונה - yes MultiRoom המאפשר לצפות בהקלטות מכל חדר בבית ואף להמשיך צפייה בהקלטה בין החדרים. עד כה הצטרפו לשירות עשרות אלפי לקוחות.
 
על הטכנולוגיה
השירות מבוסס על אפליקציה לוויינית אינטראקטיבית שפותחה באגף ההנדסה של יס. האפליקציה  מותקנת בממירי yesMaxTotal וממירי yesMax, ובעת הצפייה בפרומו, מזהה את התכנית בלוח השידורים ופותחת ללקוח (עפ"י דרישתו) את מסך הזמנת ההקלטה. פיתוח האפליקציה ארך מספר חודשים בהשקעה של כמיליון ₪.
 
בשלב ראשון,  שירות הקלטה מפרומו יופעל כפיילוט רק בתכניות מסוימות בהן הפקת המקור "שטיסל",  אך בהמשך יורחב להיצע רחב יותר של תכנים.

רון אילון, מנכ"ל yes: "אנו שמחים להמשיך ולהוביל את חווית הצפייה בישראל הן מבחינת התכנים והן מבחינת הערך המוסף שמעניקים המוצרים והשירותים המתקדמים של החברה".

גלי ניר, סמנכ"ל השיווק של יס: "חשוב לנו להיות קשובים לצרכי לקוחותינו. מדובר בשירות נוסף המצטרף לשורה של שירותים מתקדמים העונים על צרכים אלו".
 
איציק אליקים, סמנכ"ל ההנדסה של יס: "היכולות הטכנולוגיות המתקדמות והגמישות הרבה של חברת  yes מאפשרות לנו להמשיך ולהעניק ללקוחותינו שירותים מהמתקדמים בארץ ובעולם".

תמונת מסך של השירות:
מסך הקלטה של יס
Bookmark and Share