Telecom News - פתרונות מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון

פתרונות מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון

דף הבית >> סקירות טכנולוגיות >> פתרונות מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון
פתרונות מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון
מאת: חיים חביב, 23.6.13, 22:00יצחק קורן
 
מנהלי משאבי האנוש (HR) מעוניינים בפתרונות חדשים, משולבים, מהירים וידידותיים לטיפול בעיות משאבי האנוש.
 
סקר חברת המחקרDeloitte  בשת"פ עםBersin , המתמחה במחקר ניהול משאבי אנוש, מצא כי 76% מהמנהלים המתכננים לרכוש או לשדרג מערכות תוכנה לניהול ההון האנושי בארגונם, מחפשים פתרונות טכנולוגיים מהירים יותר שיציעו פתרון טוב יותר לבעיות הניצבות בפניהם.
 
73% שואפים גם ליהנות משיפור ממשי בחוויית המשתמש. על פי ממצאי הסקר, מרבית הנשאלים (57%), הנמנים על קוראי מגזין HR Executive ועל מסד הנתונים של Bersin, נערכים לרכוש תוכנה חדשה במהלך 18 החודשים הקרובים, כשרבים מהם (61%) דיווחו, כי גם הם יחליפו מערכות קיימות וכן ירכשו פתרונות תוכנה חדשים.
 
עורכי הסקר, שבדק את עמדתם של מנהלי משאבי אנוש העומדים בפני רכישה או החלפה של מערכות תוכנה בארגון, המשמשות הן לניהול משאבי אנוש והן לניהול הכישרונות והכישורים מסכמים: "לאחר שנים של הידוק חגורה, מקצועני ה-HR, מתחילים לחפש פתרונות תוכנה חדשים כדי שיסייעו להם בניהול  ההון האנושי בארגון".
 
עפ"י הסקר 20% מהנשאלים דיווחו על כוונה להחליף את התוכנות הייעודיות הקיימות, בעיקר לניהול הלמידה, גיוס והערכת עובדים, במערכת אינטגרטיבית כוללת ומקיפה לניהול הכישרונות והכישורים בארגון. בסיבות העיקריות למהלך ציינו 68% את הצורך ב"שיפור חוויית המשתמש", 61% ציינו כי הדבר נובע מכך שהפתרונות הקיימים אינם משתלבים היטב עם שאר מערכות המחשוב בארגון ו-55% ציינו כי הם מחפשים פתרונות טכנולוגיים חדשים, מהירים וטובים יותר. 48% ציינו כי הסיבה היא בחוסר היכולת שלהם לבצע ניתוחים שונים באמצעות היישומים הקיימים.

יצחקי קורן, סמנכ"ל השיווק בחברת סינריון (בתמונה למעלה), המתמחה בפתרונות תוכנה מתקדמים לניהול ההון האנושי בארגון: "המגמות עליהן מצביע הסקר הופכות להיות שכיחות יותר ויותר גם בארץ. ארגונים רבים מנהלים תהליכים ממוחשבים של הערכת עובדים. זהו הבסיס לתהליכים נוספים כגון ניהול הלמידה, תמריצים ותגמול, זיהוי הכישרונות ('טאלנטים') ותכנון "יורשים" ועתודה ניהולית. ככל שצרכי הארגון מתפתחים, מתקדמים והופכים למורכבים יותר, נדרשות מערכות מקיפות, משולבות וידידותיות למשתמש. גם אם ארגונים מתכננים להתחיל ב- basic, מוטב שיסתכלו לטווח הארוך ויבחרו בפתרונות שיוכלו לגדול יחד איתם".
 
עורכי הסקר: "החידושים האחרונים בעולם התוכנה הביאו עימם ממשקי משתמש חדשניים גם לתוכנות ה-HR. אלו פתרונות ידידותיים למשתמש, עם יכולות שימוש במובייל וברשתות החברתיות, וכוללים כלי ניתוח נתונים ומדידה מתוחכמים יותר, משולבים יותר וקלים יותר בשימוש. זה כבר לא עניין של 'nice-to-have', אלא 'have-to-have'".
 
לעלות בקריירה
Bookmark and Share