Telecom News - EMC - הראשונה לאייש את פארק ההיי-טק החדש בבאר שבע

EMC - הראשונה לאייש את פארק ההיי-טק החדש בבאר שבע

דף הבית >> חדשות לארגונים ולעסקים >> EMC - הראשונה לאייש את פארק ההיי-טק החדש בבאר שבע
EMC - הראשונה לאייש את פארק ההיי-טק החדש בבאר שבע
 מאת: מערכת Telecom News, 30.6.13, 19:00אורנה ברי EMC
 
המדען הראשי התכבד בקביעת המזוזה. זו החברה הבינלאומית הראשונה, שהקימה פעילות בבאר שבע בשנת 2011 והראשונה, שחתמה על הסכם שכירות בפארק החדש.

עובדי מרכז המחקר והפיתוח של חברת EMC  בבאר שבע, נכנסו היום (יום א'), למשרדיהם החדשים בפארק ההיי-טק החדש בבאר שבע, שהשקתו הרשמית תתקיים עוד חודשיים. אבי חסון - המדען הראשי במשרד הכלכלה, כיבד את EMC בביקור ראשון והתכבד בקביעת המזוזה בתמונה יחד עם מנכ"ל העיריה אבישג אבטובי, מנכ"ל חברת גב-ים אבי יעקובוביץ, הבונה את הפארק ואורחים נוספים.
 
אבי חסון איחל לעובדים, כי ימשיכו להוות דוגמא לפוטנציאל הגלום בשותפות של חברות רב לאומיות עם האקדמיה וקהילת היזמים והסטרטאפים: "הקרבה למוקדי ידע בתחומים הרלוונטיים לפעילות החברה יוצרת שיתופי פעולה שמובילים לחדשנות פורצת דרך ולפיתוח התעשייה הישראלית", אמר חסון.
 
תמונה: המדען הראשי אבי חסון מתקין מזוזה:
צלם: דיאגו מיטלברג
התקנת מזוזה אבי חסון
 
EMC הייתה לחברה הבינלאומית הראשונה שהקימה במאי 2011 מרכז מחקר ופיתוח בעיר באר שבע, שלוחה של מרכז המצוינות בהרצליה בניהולה של ד"ר ארנה ברי, הפועל לצד ארגון המכירות הפועל בפתח תקוה. מאז הקמת מרכז המו"פ, במסגרת תכנית תמריצים במרכז ההשקעות במשרד התמ"ת, הגיע מספר העובדים לכ-80 איש, רובם תושבי באר שבע והסביבה ובוגרי אוניברסיטת בן גוריון. היעד לשנים הקרובות הכפלת מספר זה.
 
ד"ר ארנה ברי (בתמונה), סגנית נשיא ב EMC העולמית ומנכ"לית מרכז המצוינות בישראל: "פארק ההיי-טק הנו יוזמה חלוצית שתשנה לעד את פני העיר והאזור ואנו היינו הראשונים להביע אמון ותמיכה ביוזמה ברוכה זו. הפוטנציאל הגלום בנגב ובבאר שבע בירתו, להוות מנוע צמיחה אסטרטגי לכלכלת מדינת ישראל בשנים הקרובות, הנו עצום. אנו יודעים שצעד זה של EMC סייע לחברות טכנולוגיה נוספות לקבל את ההחלטה החשובה להצטרף אלינו, במטרה להקים ולהוות יחד את התשתית התעשייתית והעסקית הנדרשת לפיתוח מואץ של האזור ואנו מצפים בתקווה לחברות נוספות". ברי סיכמה כי "השילוב של ציונות ומצוינות שמביאות עמן חברות ההייטק הבינלאומיות והישראליות, הוא הבסיס לתחילת הגשמת חזון הפרחת שממת הנגב".
 
מרכז המו"פ של EMC בבאר שבע, בניהול מאיה הופמן-לוי, מקיים שיתוף פעולה הדוק עם אוניברסיטת בן גוריון במספר פרויקטים מחקריים ומעסיק סטודנטים מצטיינים בתקופת לימודיהם ולאחריה. בנוסף, תומכת EMC בפעילויות רבות שמקיימים עיריית באר שבע ומשרד הביטחון, במטרה לבסס את העיר וסביבתה, בין היתר לקראת מעבר בסיסי ההדרכה של צה"ל לדרום.
Bookmark and Share