עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות לשליחת הודעות טקסט ב-SMS. אילו סוגי פתרונות קיימים עבור עסקים? מה חשוב לעסקים לדעת בטרם בחירת פתרון של שירותי הודעות טקסט עסקיים? מאת: מיכאל פנחס
עסקים ומשרדים ברמת ה-SMB וה-SME מוצפים בהצעות ומבצעים לשדרוג או החלפת המרכזיה שלהם. מה חשוב לעסקים לדעת טרם בחירת פתרון של מרכזיה טלפונית? מה נדרש לבדוק בעת רכישת דגם המרכזיה? מאת: מיכאל פנחס
הנוסעים לחו"ל, לרבות אנשי עסקים, מוצפים בשפע הצעות לקבלת שירותי טלפוניה בחו"ל, גם עם מספר ישראלי. איך בוחרים בספק המתאים ביותר לשירותי טלפוניה בחו"ל מבלי ליפול בפח? – סקירת כל החלופות. מאת: מיכאל פנחס
בשוק המרכזיות העסקיות לעסקים ברמת ה-SMB\SME אחד הפתרונות הפופולריים הוא IP אסטריסק. האם זה הזמן לזנוח את IP אסטריסק ולעבור למרכזיה בענן? מאת: מיכאל פנחס
תחום ניהול קשרי לקוחות השתנה בשנה האחרונה בשוק העסקי, עם מעבר לשירותים מתקדמים וניידים הכוללים "תקשורת אחודה" ו"עבודה קבוצתית", לרבות שירותי ענן בכל תחום. מאת: מיכאל פנחס
כך נחשף במפגש פורום WebRTC IL. מי מוביל במתן שירות לציבור בטכנולוגיית WebRTC בישראל? "שירותי בריאות כללית" בשירות און-ליין לילדים ע"י רופאי ילדים, במערכת שמתופעלת ונבנתה ע"י פמי-פרימיום. מאת: אבי וייס
אין שום תחום בעולם הפרטי/העסקי בו ניתן למכור ללקוח סחורה משומשת, שיוצרה לפני כמה עשורים. למה זה אפשרי בעולם התקשורת העסקית כאשר כל כך הרבה עסקים תקועים בפתרון תקשורת יקר, מוגבל ומיושן? מאת: מיכאל פנחס
המודל הקלאסי, שבו מותקנת בעסק מרכזיה פיזית, הופך להיסטוריה ומפנה מקום לפתרון טכנולוגי של מרכזיה וירטואלית בענן. יותר ויותר עסקים עוברים לשירותים וירטואליים מאובטחים בחוות שרתים. מאת: יוסי זיגמון
תחום שירותי הטלפוניה של הדור החדש - WebRTC צומח במהירות לא רק בעולם (דוגמת Twilio ומיקרוסופט) אלא גם בישראל, בפתרון חדש מבית גרינפילדטק (המנכ"ל ניר סמיונוביץ), בשירות בשם Augmented RTC. מאת: אבי וייס